ROBERT Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 i co kupiłeś jedną inną i jest ok? tak jest ok , tylko ta przetwornica jest inna od tej starej ( ta nowa jest slim , a stara była normalna ) i jest minimalnie inna barwa , nie jest to bardzo widoczne ale ja to zauważyłem
andy_sky Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 no ja wczoraj po wymianie też mam różnice a gdzie kupiłeś jedną przetwornicę ?
ROBERT Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 no ja wczoraj po wymianie też mam różnice a gdzie kupiłeś jedną przetwornicę ? kumpel ( ten z Gaszowic ) mi sprzedał
cabriofan Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________ chodziło mi o zmianę jarzm jak to się w B6/B7 robi ale nie wiedziałem że też tak w B5 idzie Właśnie sie tak zastanawiałem i nie wiem czy budzie [b5] nie różnią się zwrotnicami te z 288 a 312 i 321 ... w tym roczniku co ma Pioter ( sprawdzone w ETCE ) są tarcze 321x30 , ale tylko w S4 , więc jakbyś chciał założyć te 312 czy 321 to musiałbyś chyba zwrotnice też wymienić ... aha 312 chyba w ogóle nie były stosowane w [b5] ale założyć na pewno się da Czyli koszty hampli z S4 do mojego to będzie.... masakra-chyba że okazyjnie z rozbiórki :gwizdanie: spadam do zasranej roboty narka
andy_sky Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 jakby kto miał to kupię gdyby ktoś miał problem z porysowanym plastikiem zderzaka tym z dołu lub listwami gumowymi (czornymi) to służę
A-rek Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2011 ... aha 312 chyba w ogóle nie były stosowane w [b5] ale założyć na pewno się da oczywiście że się da ale trzeba wiedzieć skąd załatwić sobie jarzma pod 312 bo nie wszystkie pasują :gwizdanie:
ROBERT Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 ... aha 312 chyba w ogóle nie były stosowane w [b5] ale założyć na pewno się da oczywiście że się da ale trzeba wiedzieć skąd załatwić sobie jarzma pod 312 bo nie wszystkie pasują :gwizdanie: wiem , że to zależy od zwrotnic ( chyba były alu i żeliwne )
A-rek Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2011 ... aha 312 chyba w ogóle nie były stosowane w [b5] ale założyć na pewno się da oczywiście że się da ale trzeba wiedzieć skąd załatwić sobie jarzma pod 312 bo nie wszystkie pasują :gwizdanie: wiem , że to zależy od zwrotnic ( chyba były alu i żeliwne ) dokładnie
wiesiek3d Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Z roboty Andrzej pojedynczą przetwornicę kupisz na alledrogo, a i w Ravenie popytaj. Spróbuj jeszcze zamienić żarniki miejscami.[br]Dopisany: 07 Kwiecień 2011, 22:24_________________________________________________Na temat swapu hampli trzeba poszukać na forum niektórzy mają zrobione takie cuś
ROBERT Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 [br]Dopisany: 07 Kwiecień 2011, 22:35_________________________________________________Pioter http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=196752.0;highlight=swap ale niestety sprzedane
badboy Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 mi z kolei świrowanie przetwornicy przejawia się w ten sposób że jak zapalę światła ksenon działa po czym gaśnie, za drugim razem już non stop się pali i też będę musiał w ravenie na reklamacji takową przetwornicę wymienić... a najlepiej dwie od razu żeby jaj z barwą nie było.[br]Dopisany: 07 Kwiecień 2011, 22:36_________________________________________________w ogóle ja to mam jaja z tymi ksenami, jak nie czujnik od absu to radio zakłócają, zakłócenia absu minęły, założyłem jakiś dodatkowy filtr i znowu zaczął mi abs świrować, szkoda gadać.
wiesiek3d Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 mi z kolei świrowanie przetwornicy przejawia się w ten sposób że jak zapalę światła ksenon działa po czym gaśnie, za drugim razem już non stop się pali i też będę musiał w ravenie na reklamacji takową przetwornicę wymienić... a najlepiej dwie od razu żeby jaj z barwą nie było.[br]Dopisany: 07 Kwiecień 2011, 22:36_________________________________________________w ogóle ja to mam jaja z tymi ksenami, jak nie czujnik od absu to radio zakłócają, zakłócenia absu minęły, założyłem jakiś dodatkowy filtr i znowu zaczął mi abs świrować, szkoda gadać. Ja też mam gasnącą przetwornicę w prawej lampie i po wymianie dalej to samo więc już to olałem. Mam dodatkowe lustra do regeneracji, zrobię je i wrócę do H7.
badboy Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 mi z kolei świrowanie przetwornicy przejawia się w ten sposób że jak zapalę światła ksenon działa po czym gaśnie, za drugim razem już non stop się pali i też będę musiał w ravenie na reklamacji takową przetwornicę wymienić... a najlepiej dwie od razu żeby jaj z barwą nie było.[br]Dopisany: 07 Kwiecień 2011, 22:36_________________________________________________w ogóle ja to mam jaja z tymi ksenami, jak nie czujnik od absu to radio zakłócają, zakłócenia absu minęły, założyłem jakiś dodatkowy filtr i znowu zaczął mi abs świrować, szkoda gadać. Ja też mam gasnącą przetwornicę w prawej lampie i po wymianie dalej to samo więc już to olałem. Mam dodatkowe lustra do regeneracji, zrobię je i wrócę do H7. chińszczyzna... chyba trafił zależy jak trafisz
m3rvin Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 badboy badboys what you gonna do when they came for you ........ :polew: zawsze to chcialem napisac
badboy Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 badboy badboys what you gonna do when they came for you ........ :polew: zawsze to chcialem napisac haha spełniło się marzenie Twe [br]Dopisany: 07 Kwiecień 2011, 22:43_________________________________________________czemuś to tak długo tłumił w sobie
ROBERT Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 w ogóle ja to mam jaja z tymi ksenami, jak nie czujnik od absu to radio zakłócają, zakłócenia absu minęły, założyłem jakiś dodatkowy filtr i znowu zaczął mi abs świrować, szkoda gadać. a masz kodowanie ustawione na ksenon ? ja mam i nic się nie dzieje , żadnych błędów , cudów itp.
badboy Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 w ogóle ja to mam jaja z tymi ksenami, jak nie czujnik od absu to radio zakłócają, zakłócenia absu minęły, założyłem jakiś dodatkowy filtr i znowu zaczął mi abs świrować, szkoda gadać. a masz kodowanie ustawione na ksenon ? ja mam i nic się nie dzieje , żadnych błędów , cudów itp. wiesz że o tym nie pomyślałem na pewno nie jest ustawione na ksenon, kurde zaraz lecę do garażu i zmieniam
ROBERT Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 A tu jeszcze na temat swapu 280 na 312 ( myślę że z 288 będzie tak samo , a nawet prościej bo to ATE a 280 Lucas ) >>> http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=91632.0;highlight=swap [br]Dopisany: 07 Kwiecień 2011, 22:46_________________________________________________ wiesz że o tym nie pomyślałem na pewno nie jest ustawione na ksenon, kurde zaraz lecę do garażu i zmieniam to spróbuj i napisz jakie efekty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się