turdzi Opublikowano 12 Września 2010 Autor Opublikowano 12 Września 2010 Nie mam VAGa wiec nie mam jak sprawdzic. No to typowe ze auto nie jedzie w tych obrotach.Sprawdz uklad podcisnieia i zro mu program w MRmotors a bedziesz mial inne auto bo seryjny program w BRD jest do d.... nawet update ci nic nie da. Widzisz dobrze wiedziec... Jeszcze tylko mam nadzieje ze ostatni update Audi pomoze jak nie to napewno zrobie mu inny program bo naprawde to jest irytujace. Dzieki za pomoc![br]Dopisany: 11 Wrzesień 2010, 21:45_________________________________________________Powiedzcie mi czy Wasze BRD tez maja metaliczny klekot na wolnych obrotach, szczegolnie jak sie zdejmie platikowa oslone? Dochodzi tak jakby ze srodkowej czesci pokrywy zaworow. Czy te modele tak maja? dzwikow z silnika zwlaszcza TDI to jest z milion.Nagraj go to moze wtedy bedzie mozna cos powiedziec.
bananek Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 niedawno wróciłem z chorwacji praktycznie cały czas autostrada prędkość bez szaleństw bo dzieckiem jechalem w granicach 130-140 spalanie na całej trasie 7,0 l
RS Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 niedawno wróciłem z chorwacji praktycznie cały czas autostrada prędkość bez szaleństw bo dzieckiem jechalem w granicach 130-140 spalanie na całej trasie 7,0 l Tez mi tak pali przy takiej jezdzie. Tak wogole to jestem ciekaw skad wiecie ile wam wasze BRD pala? Zczytujecie z FIS-a lub wyliczacie przy kazdym tankowaniu?
turdzi Opublikowano 15 Września 2010 Autor Opublikowano 15 Września 2010 Tak wogole to jestem ciekaw skad wiecie ile wam wasze BRD pala? Zczytujecie z FIS-a lub wyliczacie przy kazdym tankowaniu? Zawsze wyliczam na stacji , od pelnego baku do pelnego baku.Co ciekawe sprawdzam to czasem z FIS i na zimowkach roznica to czasem 0.5l a ostatnio wyszlo mi tyle samo , jak w pysk sztrzelil nie wiem z czego to wynika
blacksmith88 Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 w ktorym miejscu znajduje sie to koło dwumasowe?
RS Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 -...pytalem bo mi tez czasami FIS schodzi do 6l/100km i nawet nizej, ale na koncu i tak wiecej wychodzi, ale ciekawostka- po ostatnim tankowaniu wyszlo 7,2l ale lecialem 600km z tego wlasnie autostrada 150km/h
turdzi Opublikowano 15 Września 2010 Autor Opublikowano 15 Września 2010 w ktorym miejscu znajduje sie to koło dwumasowe? tam gdzie w kazdym innym aucie , miedzy silnikiem a skrzynia biegow , a co chcesz wymieniac ?
qleec Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Odgrzewam temat: U mnie też pojawia się błąd związany z V157. Jaki jest nr. tej części. Jaki ew. koszt ? Może ktoś regeneruje ?
SotoM Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 v157 to nastawnik przepustnicy powietrza doładowanego... jak dobrze poszukasz nowego zamiennika Siemens VDO to jakies 800zł. jesli masz silnik 2.0TDI 16V to numer tej czesci 03G 128 063J (klapa regulatora) i zalecana wymiana oringu uszczelniającego (N90521604) miedzy przepustnica a EGR. ale moze oring juz sie znajdowac w komplecie z przepustnicą...
grami121 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 swiece nie dzialaja w tych temperaturach. pojawilo sie nagle czy od zawsze? A wiec tak , auto na noc jest w podziemnym garazu i temp. tam jest ok 13-14 stopmi.Kontrolka swiec zapala sie przy starcie na tak samo glugi okres jak na 20 stopniowym mrozie ( wiec chyba rano dzialaja te swiece ) , nie jestem w stanie powiedziec kiedy sie to pojawilo ale wiem ze od jakiegos pol roku mialem tak raz na...... nie wiem 20 , 30 startow , no moze raz w miesiacu .... ostatnio sie nasililo i przy kazdym zimnym starcie zatelepie. Dzis jednak zrobilem maly test ,wlaczylem i wylaczylem 3 razy stacyjke czekajac az kontrolka swiec zgasnie i ........odpalil normalnie bez zatelepania wiec moze jednak swieczki ? Co myslicie ? Świece w BRD są ceramiczne i pierwszy tryb grzania włącza się jak temp. otoczenia spada poniżej +16 st.C, a temp. płynu jest niższa od 20 st.C.
Pawelkiwi Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Podłącz do VAG-a. Sprawdź kąt synchronizacji wałków. Jak jest powyżej +1,5 w tym silniku cofnij na co najmniej 0,0 i testuj. Oczywiście wałek ssący + dokładnie tak samo wydechowy. Dwumas z przerywaną pracą silnika nie ma nic wspólnego. Oczywiście trzeba rozdzielić telepanie, wibracje i przerywanie.
thenaturat2 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Ja zrobiłem wałek wydechowy i jest różnica. Miałem +3,60 teraz 0,0
Pawelkiwi Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Czyli już Ci przestało trzepać ?
tom zlo Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Mam pytanko, Ostatnio mi sie nasilil dziwny problem , mianowicie jak odpalam auto po dluzszym postoju to podczas odpalania zatelepie mocno silinikiem , auto odpala od razu od tzw. kopa ale ma to takie zatelepanie. Dzieje sie tak po dluzszym postoju po nocy lub po 8 godzinach stania jak jestem w pracy.Jak jest ciepy to tego nie ma.Poza tym zatelepaniem silnik pracuje od razu rowno , obroty stale ......tylko to zatelepanie. No i pytanie co to ? Czy nie byla by to swieca żarowa ? ale zeby pdala w dwuletnim aucie po 70 tys. bo tyle ma auto ? Jakies pomysly ? ja mialem podobnie w b7 przy wiekszych teperaturach a po wymianie swiec pomoglo dodam ze 2-e nie grzaly
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się