goose Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Opublikowano 4 Sierpnia 2007 witam koledzy czy moge poprosic o opis jak na vagu ustwic parametr kiedy ma sie zapalac rezerwa na liczniku ??? w :audi:A4 (B5) ?? pozdrawiam
pre_pl Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 najlepiej to ściągnać całe paliwo, zalać bak ropą tyle ile powinno być w rezerwie (nie pamiętam , poszukaj na forum ). Następnie w licznikach wejdź w kanał 30, zrób odczyt. Można tutaj zmieniać wartości w jakimś zakresie (120...136), każda odpowiada za pewną wartość rezystacji (większa licza to większa rezystancja) i tak ustalasz, żeby wskazówka pokazała rezerwę. Można też zalać do pełna bak i ustalić wskazówkę, żeby pokazywała pełen bak.
pre_pl Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 a jak wejsc w liczniki. 17 - Instruments cluster
marcin j Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 a jak wejsc w liczniki. 17 - Instruments cluster Dzieki, chce wlasnie zmienic jezyk fis.Pozdr.
goose Opublikowano 23 Września 2007 Autor Opublikowano 23 Września 2007 Witam parametr ustawiłem na 128 (było 132) i dzis sprawdziłem - potwierdziłem zaswieca sie rezerwa i robie 65 - 70 km nastepnie odkreciłem duzy korek w kufrze i zagladam do baku a tam prawie zero ropki wiec jest dobrze (fis pokazuje zasieg jeszcze 10 - czasami 0) :> pozdrawiam
czeslaw555 Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 Mam podobne wskazania poziomu paliwa ,od pelnego baku ujade ok200km i wskazowka ani drgnie potem idzie b.leniwie i mam wrażenie że że o jedną kreskę paliwa za dużo pokazuje ,wszystko wraca do normy dopiero przy rezerwie wtedy odczyt mniej więcej się zgadza i rezerwa zapala się tak jak opisujecie, w odpowiednim czasie .Czy VAg pomoże?
Sprinter Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 Mam podobne wskazania poziomu paliwa ,od pelnego baku ujade ok200km i wskazowka ani drgnie potem idzie b.leniwie i mam wrażenie że że o jedną kreskę paliwa za dużo pokazuje ,wszystko wraca do normy dopiero przy rezerwie wtedy odczyt mniej więcej się zgadza i rezerwa zapala się tak jak opisujecie, w odpowiednim czasie .Czy VAg pomoże? Nie pomoże. zaswieca sie rezerwa i robie 65 - 70 km nastepnie odkreciłem duzy korek w kufrze i zagladam do baku a tam prawie zero ropki Taka jazda, to pierwszy stopień do zarżnięcia VP44.
goose Opublikowano 26 Lutego 2008 Autor Opublikowano 26 Lutego 2008 zaswieca sie rezerwa i robie 65 - 70 km nastepnie odkreciłem duzy korek w kufrze i zagladam do baku a tam prawie zero ropki Taka jazda, to pierwszy stopień do zarżnięcia VP44. Hejka to była tylko jednorazowa akcja w celu sprawdzenia pozdrawiam
Squdow Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 zaswieca sie rezerwa i robie 65 - 70 km nastepnie odkreciłem duzy korek w kufrze i zagladam do baku a tam prawie zero ropki Taka jazda, to pierwszy stopień do zarżnięcia VP44. Hejka to była tylko jednorazowa akcja w celu sprawdzenia pozdrawiam Czasami jedna może okazać się ostatnią :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się