Caporeira 4 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Dzięki, chodziło mi o tej przewody (wtyczki) mam je zaizolowane i wydają się być na stałe, ale chyba można je wypiąć ? Czy odkręcać wiązki kabli wychodzące z tego sterownika ? Drugie pytanie Ten brązowy przewód który idzie do ujemnej klemy akumulatora jest zwarty z wyjściem z bezpiecznika klemy dodatniej-czerwony przewód (to by wyjaśniało czemu bezpiecznik od razu się spalił). Jak Wy macie podpięte te kable i czy to prawidłowe połączenie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Jakaś sztuka tu poszła - porozkręcaj to co pokazałeś... Z przetwornika lecą 3 kable do aku: - gruby czerwony (do klemy +, złącze śrubowe) - gruby brązowy (do klemy -, przykręcone po drugiej stronie uchwytu - mocowane tą samą śrubą którą dokręcasz klemę). - cienki czerwony (też leci do klemy +) Kolejna wiązka która wychodzi z przetwornika to 3 przewody które na końcu rozdzielają się na dwa konektory. Dwa grubsze kable o przekroju 2,5 to obwód grzania szyby i pojedynczy biało/żółty kabel 0,5 to sygnał dla klimy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporeira 4 Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Jakaś sztuka tu poszła - porozkręcaj to co pokazałeś...Z przetwornika lecą 3 kable do aku: - gruby czerwony (do klemy +, złącze śrubowe) - gruby brązowy (do klemy -, przykręcone po drugiej stronie uchwytu - mocowane tą samą śrubą którą dokręcasz klemę). - cienki czerwony (też leci do klemy +) Kolejna wiązka która wychodzi z przetwornika to 3 przewody które na końcu rozdzielają się na dwa konektory. Dwa grubsze kable o przekroju 2,5 to obwód grzania szyby i pojedynczy biało/żółty kabel 0,5 to sygnał dla klimy). Dzięki za tę rozpiskę. Odizolowałem pancerz w którym szły przewody zasilające (brązowy i czerwony - plus i minus z akumulatora), lecz pomimo odseparowania ich - dalej na nich jest zwarcie. Czyli wnioskuję że to zwarcie jest w środku przekształtnika. A wydaje mi się że to tak nie powinno być ? Odkręciłem 4 śrubki i chciałem ściągnąć tę blaszkę która jest na przekształtniku - ale chyba jest ona przyklejona bo coś zejść nie chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Tak jak tłumaczyłem - przetwornik jest nie rozbieralny (w środku wylano jakąś masę klejącą aby zabezpieczyć i odizolować go od wilgoci). Jest to całkiem logiczne biorąc pod uwagę fakt, że miejsce instalacji przetwornika jest z lekka biorąc - dość niefortunne ---------- Post dopisany at 14:48 ---------- Poprzedni post napisany at 14:47 ---------- Szukaj przetwornika... ---------- Post dopisany 09-10-2012 at 06:38 ---------- Poprzedni post napisany 29-09-2012 at 14:48 ---------- Potwierdzam - grzana szybka u mnie w końcu działa Po pracy nad ranem wsiadam do auta, sprawdzam termometr... 6 stopni, lipa. Podjechałem do domu sprawdzam jeszcze raz - 4,5! No to już zdalnie odpalam. Zaskoczyło - dioda w przycisku odmrażania zaczęła mrugać. Nie było co rozmrażać ale po około minucie przednia szyba wyraźnie cieplejsza niż np. boczne. Jest gitara - zobaczymy jak będzie sprawować się na prawdziwych mrozach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Bartek_ 3 Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 A ja dziś drapałem ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporeira 4 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Może ma ktoś do sprzedania sprawny przekształtnik ? Bo ktoś pisał tutaj że kupił aż 3 pod rząd niesprawne ... chciałbym tego uniknąć i sprawdzić czy mój układ jest w ogóle sprawny gdyż od zakupu samochodu to nie działało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Bartek_ 3 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Jakby co to ja mam do sprzedania niesprawny :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporeira 4 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Taki to i ja mogę sprzedać :/ Chciałbym kupić sprawny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 28 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Ciezka sprawa taki znalezc moze tu ---> AUDI STEROWNIK PODGRZEWANIA SZYBY 8E0907133 (2727061889) - motoAllegro tylko pytaj o gwarancje albo bierz fakture Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrWho 0 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Bart-S - możesz napisać w końcu który u ciebie poszedł? I jaki masz sterownik climatronic? Ja mam też ten od A8 i u mnie nic się nie zmieniło... dalej d*pa Ciągle ten sam błąd... Na starym oryginalnym miałem zwarcie. A dzisiaj musiałem szybkę skrobać co mnie lekko wqrwiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Bart-S - możesz napisać w końcu który u ciebie poszedł? I jaki masz sterownik climatronic? Ja mam też ten od A8 i u mnie nic się nie zmieniło... dalej d*pa Ciągle ten sam błąd... Na starym oryginalnym miałem zwarcie. A dzisiaj musiałem szybkę skrobać co mnie lekko wqrwiło Ja mam ori od A4 i również ori z A4 od Grzesia testowałem u siebie... Tak jak napisałem wcześniej - trafiły mi się 3 walnięte przetworniki pod rząd. Wersja klimy nie ma tutaj znaczenia (każdą da się zakodować pod "heated windscreen"). Generalnie sprawa jest prosta - jeśli coś nie działa to sprawdzacie opór obwodu szyby - jeśli jest OK to walnięty jest albo przetwornik albo jego bezpiecznik (całą procedurę opisałem kilka postów wcześniej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrWho 0 Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 No tak jak ci wcześniej pisałem i tutaj też To ja mam od A8... bardziej chodzi mi o to czy ten ktoś testował czy da rade? Oporność u mnie jest ok około 2,2 albo 2,7 coś takiego... a po podłączeniu wszystkiego z tego co pamiętam mam 5V na żółtym kablu.!! Masakra... sądzę, że to ujeb... przetwornik jak u ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 No tak jak ci wcześniej pisałem i tutaj też To ja mam od A8... bardziej chodzi mi o to czy ten ktoś testował czy da rade? Oporność u mnie jest ok około 2,2 albo 2,7 coś takiego... a po podłączeniu wszystkiego z tego co pamiętam mam 5V na żółtym kablu.!! Masakra... sądzę, że to ujeb... przetwornik jak u ciebie Wg. mnie to na 99% przetwornik - pozostaje albo kupić w ciemno albo podmienić z kimś u kogo działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrWho 0 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 W takim razie jak u Ciebie działa może wyśle ci swój ? Z wiązką itp i sprawdzisz czy działa??? Jeżeli nie zadziała, to albo jest uwalony, albo od A8 nie pasuje do A4 Pozdrawiam Paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 W takim razie jak u Ciebie działa może wyśle ci swój ? Z wiązką itp i sprawdzisz czy działa??? Jeżeli nie zadziała, to albo jest uwalony, albo od A8 nie pasuje do A4 Pozdrawiam Paweł A może po prostu wlecisz i sprawdzimy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barrowiec1 4 Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Da radę sprawdzić sam przetwornik, po zamontowaniu do auta, bez szyby, czy jest sprawny?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Da radę sprawdzić sam przetwornik, po zamontowaniu do auta, bez szyby, czy jest sprawny?? Musiałbyś zamiast szyby wstawić w jej pseudo obwód odpowiednie oporniki ceramiczne (dające oporność w zakresie 2.7-3.3ohm). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barrowiec1 4 Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 i co?? następny dywan do spalenia?? :decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 i co?? następny dywan do spalenia?? :decayed: Hahhaha yebany doczytał ...nie ale jak Ci spadnie to na filtr kabinowy - i będziesz miał wkład z prawdziwym węglem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barrowiec1 4 Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 no właśnie lipa, bo u mnie 'filter' jest po prawej mańce a szyba wychodzi na lewą... tak samo mam z autopoziomem bixów, gdzie sterownik? pod kierownicą?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się