Bart-S 75 Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 no właśnie lipa, bo u mnie 'filter' jest po prawej mańce a szyba wychodzi na lewą... tak samo mam z autopoziomem bixów, gdzie sterownik? pod kierownicą?? Normalnie jest nad schowkiem za poduszką - a jak w UK to nie wiem. Ale OK, bo robimy OT... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Bartek_ 3 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Kupiłem sterownik za 100zł Ciekawe ile będzie warty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marjankowi 0 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Jakaś sztuka tu poszła - porozkręcaj to co pokazałeś...Z przetwornika lecą 3 kable do aku: - gruby czerwony (do klemy +, złącze śrubowe) - gruby brązowy (do klemy -, przykręcone po drugiej stronie uchwytu - mocowane tą samą śrubą którą dokręcasz klemę). - cienki czerwony (też leci do klemy +) Kolejna wiązka która wychodzi z przetwornika to 3 przewody które na końcu rozdzielają się na dwa konektory. Dwa grubsze kable o przekroju 2,5 to obwód grzania szyby i pojedynczy biało/żółty kabel 0,5 to sygnał dla klimy). Dzięki za tę rozpiskę. Odizolowałem pancerz w którym szły przewody zasilające (brązowy i czerwony - plus i minus z akumulatora), lecz pomimo odseparowania ich - dalej na nich jest zwarcie. Czyli wnioskuję że to zwarcie jest w środku przekształtnika. A wydaje mi się że to tak nie powinno być ? Odkręciłem 4 śrubki i chciałem ściągnąć tę blaszkę która jest na przekształtniku - ale chyba jest ona przyklejona bo coś zejść nie chce. Moduł grzania szyby od środka: <br /><br /> <br /><br /> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 czyli moduł można w miarę naprawić nie jest mocno skomplikowany.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marjankowi 0 Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Większość uszkodzeń będzie zapewnie na tych czterech mosfetach i diodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrWho 0 Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Możesz napisać jak go rozebrałeś? Ja swój stary rozciąłem flexem i dłubałem ze środka to gów.... poddałem się... Chyba, że tylko u mnie w środku jest zalane jakąś czarną masą... jak by guma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barrowiec1 4 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Wczoraj mechanik chciał założyć moduł pod grzanego windscrena ale tu wyskoczył mały zonk w miejscu gdzie ma być moduł zasuwają rurki od klimy... Można to jakoś sprawdzić, jak w anglikach był montowany owy moduł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 he niezły zonk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barrowiec1 4 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 się kuźwa okaże, że w UK nie było stosowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 przecie sterownik nie musi być dokładnie w tym samm miejscu..można coś przyrezać.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporeira 4 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 Jakaś sztuka tu poszła - porozkręcaj to co pokazałeś...Z przetwornika lecą 3 kable do aku: - gruby czerwony (do klemy +, złącze śrubowe) - gruby brązowy (do klemy -, przykręcone po drugiej stronie uchwytu - mocowane tą samą śrubą którą dokręcasz klemę). - cienki czerwony (też leci do klemy +) Kolejna wiązka która wychodzi z przetwornika to 3 przewody które na końcu rozdzielają się na dwa konektory. Dwa grubsze kable o przekroju 2,5 to obwód grzania szyby i pojedynczy biało/żółty kabel 0,5 to sygnał dla klimy). Dzięki za tę rozpiskę. Odizolowałem pancerz w którym szły przewody zasilające (brązowy i czerwony - plus i minus z akumulatora), lecz pomimo odseparowania ich - dalej na nich jest zwarcie. Czyli wnioskuję że to zwarcie jest w środku przekształtnika. A wydaje mi się że to tak nie powinno być ? Odkręciłem 4 śrubki i chciałem ściągnąć tę blaszkę która jest na przekształtniku - ale chyba jest ona przyklejona bo coś zejść nie chce. Moduł grzania szyby od środka: http://s16.postimage.org/lfnegltkh/IMG_6148.jpg <br /><br /> http://s12.postimage.org/yf7csljtl/IMG_6156.jpg <br /><br /> Hej, możesz opisać jak udało Ci to rozebrać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Bartek_ 3 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Bart, czy byłaby możliwość, żebym wysłał Ci do spraedzenia dwa moduły? Kupiłem drugi i oczywiście dalej mam błąd otwartego obwodu... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marjankowi 0 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Możesz napisać jak go rozebrałeś? Ja swój stary rozciąłem flexem i dłubałem ze środka to gów.... poddałem się... Chyba, że tylko u mnie w środku jest zalane jakąś czarną masą... jak by guma U mnie płytka nie jest niczym zalana. Jak rozebrać? Odkręcasz tę zaślepkę z boku. Ze środka usuwasz blaszkę dociskającą tranzystory do radiatora. Teraz można wyczepić zaczepy przedniej plastikowej pokrywy i płytka daje się wysunąć . <br /><br /> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Bart, czy byłaby możliwość, żebym wysłał Ci do spraedzenia dwa moduły? Kupiłem drugi i oczywiście dalej mam błąd otwartego obwodu... :/ Wyślij - sprawdzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Bartek_ 3 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Wymontuję drugi po Nowym Roku i podeślę. Podaj adresa na PW. Z góry danke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrWho 0 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 I jak Panowie udało się ustalić czy od A8 podchodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporeira 4 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Czy komuś udało się rozebrać "zalany gumą/plastikiem" moduł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Bartek_ 3 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Poszperaj w tym temacie. Są zdjęcia. Sent from my domofon using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporeira 4 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Widziałem zdjęcia ale z niezalanego. Ja mam zalany tą czarną "mazią" dlatego o tej przypadek pytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syndykat3 0 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 otórz mam pytanie mam niby podgrzewana szybe ale mi nie podgrzewa wiem że szyba nie jest oryginalna więc czy ta oryginalna podgrzewana czymś się różni od zwykłej oprócz koloru i ma jakies piny itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się