Bart-S Opublikowano 10 Września 2012 Autor Opublikowano 10 Września 2012 To znaczy, że jutro o 15:00 do mnie zadzwoń i powiem Ci co robić aby zdiagnozować usterkę (nr telefonu wysyłam na PW)
Cacek333 Opublikowano 15 Września 2012 Opublikowano 15 Września 2012 Chcialem na forum podziekowac Bartkowi za pomoc w weryfikacji stanu skrzyni co bylo warunkiem bym kupil A4 z multi.Fajnie ze jest Gosc ktory mimo swego biznesu i ogromnej wiedzy ma czas i checi by pomagac nieznanym ludkom z forum.Dzieki za zyczliwosc
agata97ws Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 Chcialem na forum podziekowac Bartkowi za pomoc w weryfikacji stanu skrzyni co bylo warunkiem bym kupil A4 z multi.Fajnie ze jest Gosc ktory mimo swego biznesu i ogromnej wiedzy ma czas i checi by pomagac nieznanym ludkom z forum.Dzieki za zyczliwosc Dołączam się do kolegi i wielkie dzięki Bartek!
badman2503 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Witam, Proszę o zerkniecie na to co pokazalal mi vag. Po przewaleniu forum domniemywam że jest to skrzynia FSG z 6 lamelami. Jakieś 50 tys km "temu" robiona byla pełna ( 8l wymiana ATF) nie wiem niestety czy jakieś filtry były czyszczone\wymieniane. Będę robił wymiane wszelkich płynów i chciałbym również zrobić wymianę ATF. Bart-S , mógłbym cię prosić o jakieś info dot posiadanego sterownika ( wersji ). Dużo sie naczytalem ze wg stystyk moja skrzynia powinna już sie posypać dawno i trochę mnie to niepokoi. Na liczniku 213 tyś Km. Pozdrawiam Wojtas
Bart-S Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2013 Witam,Proszę o zerkniecie na to co pokazalal mi vag. http://s7.postimage.org/6lhnaee23/automat.jpg Po przewaleniu forum domniemywam że jest to skrzynia FSG z 6 lamelami. Jakieś 50 tys km "temu" robiona byla pełna ( 8l wymiana ATF) nie wiem niestety czy jakieś filtry były czyszczone\wymieniane. Będę robił wymiane wszelkich płynów i chciałbym również zrobić wymianę ATF. Bart-S , mógłbym cię prosić o jakieś info dot posiadanego sterownika ( wersji ). Dużo sie naczytalem ze wg stystyk moja skrzynia powinna już sie posypać dawno i trochę mnie to niepokoi. Na liczniku 213 tyś Km. Pozdrawiam Wojtas Nie mogę Ci pomóc teraz bo mój laptop wylądował w serwisie - uszkodzony HDD. Czekam już kilka tygodni na odsyk danych a ze względu na ilość wersji sterowników a dokładniej wariantów softu, ciężko mi z głowy strzelić dane dot. drivera CT. Jak wrócą dane - dam znać.
Góral.tz Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Witaj chciałem zapytać o automat w a6 2,5 tdi 2002 rok, mam taki problem ze skrzynia w ogóle nie ciągnie na fisie zmiana położenia drążka się wyświetla auto normalnie pali ale ani drgnie błędy jakie mi fachowiec wyczytał to: Błąd P 17106 , P 18201 , opisane -Czujnik 2 obr na wyjściu skrzyni -Sygnał obr wyjścia przekładni może coś podpowiecie ?? z góry dzięki i pozdrawiam
Bart-S Opublikowano 11 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2013 Witajchciałem zapytać o automat w a6 2,5 tdi 2002 rok, mam taki problem ze skrzynia w ogóle nie ciągnie na fisie zmiana położenia drążka się wyświetla auto normalnie pali ale ani drgnie błędy jakie mi fachowiec wyczytał to: Błąd P 17106 , P 18201 , opisane -Czujnik 2 obr na wyjściu skrzyni -Sygnał obr wyjścia przekładni może coś podpowiecie ?? z góry dzięki i pozdrawiam Brak przeniesienia napędu - może być uszkodzony sterownik ale to na pewno nie jego wina, że auto nie jedzie. W skrzyni doszło do poważniejszych uszkodzeń (przekładnia do wyjęcia).
Góral.tz Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 dzięki wielkie za odpowiedź czyli trzeba wyjąć skrzynie tak czy siak
Bart-S Opublikowano 11 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2013 dzięki wielkie za odpowiedźczyli trzeba wyjąć skrzynie tak czy siak Przy tym co opisałeś - tak.
Fr0styyy. Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Tryb manualny. Gdy przyśpieszam powoli, łagodnie i zmieniam biegi dokładnie przy 2 tyś to skrzynia zmienia przełożenia płynnie. Gdy robię to samo, ale bardziej agresywnie to czuć szarpnięcie przy zmianie biegu.
Bart-S Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2013 Tryb manualny.Gdy przyśpieszam powoli, łagodnie i zmieniam biegi dokładnie przy 2 tyś to skrzynia zmienia przełożenia płynnie. Gdy robię to samo, ale bardziej agresywnie to czuć szarpnięcie przy zmianie biegu. Tak jak sugerowałem wcześniej - Twoją skrzynkę trzeba wytargać i przyjrzeć się wnętrznościom.
Fr0styyy. Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Koszta mnie powstrzymują I tak planuje swap na manual
Bart-S Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2013 Koszta mnie powstrzymują I tak planuje swap na manual To aby było taniej zgraj to tak - wyciągnij skrzynię we własnym zakresie i wyślij ją do mnie. Rozbiorę, zobaczę co znajdziemy w środku i wtedy będzie wiadomo czy jest sens naprawiać czy też z uwagi na koszty lepiej zrobić swap.
Fr0styyy. Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 No tak, ale wtedy byłbym uziemiony, poza tym jak tutaj wysłać skrzynie w ogóle? Poza tym chciałbym zrobić chipa, większe turbo itd. a przy multi to lipa jest Poza tym sama charakterystyka jej pracy już mnie nudzi także wolałbym skrzynię sprzedać i wstawić sobie manuala Tylko zastanawiam się na ile można taką skrzynie wycenić?
Bart-S Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2013 No tak, ale wtedy byłbym uziemiony, poza tym jak tutaj wysłać skrzynie w ogóle?Poza tym chciałbym zrobić chipa, większe turbo itd. a przy multi to lipa jest Poza tym sama charakterystyka jej pracy już mnie nudzi także wolałbym skrzynię sprzedać i wstawić sobie manuala Tylko zastanawiam się na ile można taką skrzynie wycenić? Wycenić mogę dopiero po otworzeniu bebechów - w obecnym stanie nie przedstawia dla mnie żadnej wartości. Na allegro uszkodzone chodzą po 1000zł (cena z d*py zważywszy na to, że praktycznie wszystkie części są do wyrzucenia). Używki na gwarancji rozruchowej zaczynają się w okolicach 3000zł - jednak taki zakup z mojego punktu widzenia to potencjalna mina (z bardzo dużym prawdopodobnieństwem).
izkalp Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 mógłby ktoś zerknąć na te pomiary i się wypowiedzieć czy jest coś do zrobienia lub poprawy?? I o co chodzi z tą ADAPTACJA???? skrzynia zachowuje się ok. model b7 HHF
Bart-S Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 Adaptacja to proces uczenia sterownika skrzyni dot. faktycznego stanu i wysterowania sprzęgła. Z podanych wartości wszystko OK. Proponuję dokładnie zapoznać się z wątkiem "Encyklopedia".
izkalp Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Adaptacja to proces uczenia sterownika skrzyni dot. faktycznego stanu i wysterowania sprzęgła. Z podanych wartości wszystko OK. Proponuję dokładnie zapoznać się z wątkiem "Encyklopedia". A może wiesz czemu mi nie działa KICK DWON nawet przy mocnym wciśnięciu jest nie załączony zobacz na loga VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Bart-S Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 Adaptacja to proces uczenia sterownika skrzyni dot. faktycznego stanu i wysterowania sprzęgła. Z podanych wartości wszystko OK. Proponuję dokładnie zapoznać się z wątkiem "Encyklopedia". A może wiesz czemu mi nie działa KICK DWON nawet przy mocnym wciśnięciu jest nie załączony zobacz na loga VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Być może coś z samym czujnikiem przy pedale przyśpieszenia...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się