izkalp Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Fajnie by było żeby była tylko wina przycisku a może to tak już jest?? Mam prośbę czy ktoś by mógł zrobić najlepiej w b7 Log dynamiczny w module skrzyni biegów Grupa 009
piotreklon Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Siema Bart-S czy mozesz na to zerknac: skrzynia szarpie przy ruszaniu i faluja obroty ok. 200 rpm. dzieje sie tak tylko na rozgrzanym oleju na zimnym jest ok. Czy roznica w MVB12/1 i 2 nie jest za niska? Czy to nie sa objawy zuzytego walka??
Bart-S Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Opublikowano 5 Marca 2013 SiemaBart-S czy mozesz na to zerknac: http://s23.postimage.org/gxu1zua8n/20130305_092632.jpg http://s9.postimage.org/72qqqh417/20130304_181537.jpg http://s3.postimage.org/n4ua4x1pb/20130304_182602.jpg skrzynia szarpie przy ruszaniu i faluja obroty ok. 200 rpm. dzieje sie tak tylko na rozgrzanym oleju na zimnym jest ok. Czy roznica w MVB12/1 i 2 nie jest za niska? Czy to nie sa objawy zuzytego walka?? Skrzynia do wyciągnięcia i naprawy...
piotreklon Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Tak tez myslalem Wiesz jakie koszta i czy ewentualnie mozna jeszcze z tym jezdzic bo teraz jestem w uk a tu nie znam fachowcow od cvt i myslalem zeby to zrobic u Ciebie (jak sie da). Ew.kurier
Olo105 Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Witam Właśnie zamierzam stać się szczęśliwym posiadaczem autka jak poniżej. Czy w związku z powyższym może mi ktoś podpowiedzieć jaki tu jest model skrzyni, bo chyba po lekturze wszystkich postów nie do końca się odnajduję. Jadąc autem na wyświetlaczu widziełem "ósmy bieg". W chwili obecnej auto ma 82kkm i dowiedziałem się, że przy 60k był wymieniany olej w ASO, a po lekturze zamieszczonych tu wpisów mam wątpliwości czy zastosowano właściwy olej (czy jest to obecnie do sprawdzenia co jest zalane?), może po zakupie uda mi się coś z ASO uzyskać. Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
Bart-S Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Opublikowano 6 Marca 2013 Tak tez myslalem Wiesz jakie koszta i czy ewentualnie mozna jeszcze z tym jezdzic bo teraz jestem w uk a tu nie znam fachowcow od cvt i myslalem zeby to zrobic u Ciebie (jak sie da). Ew.kurier Naprawdę ciężko to przewidzieć - wszystko okazuje się dopiero gdy rozbiorę skrzynię. Pomyśl czy jakiś znajomy nie jedzie paką do PL - mógłbyś wrzucić mu skrzynkę na auto. ---------- Post dopisany at 19:12 ---------- Poprzedni post napisany at 19:04 ---------- WitamWłaśnie zamierzam stać się szczęśliwym posiadaczem autka jak poniżej. http://s21.postimage.org/v8nif10eb/A4info.jpg Czy w związku z powyższym może mi ktoś podpowiedzieć jaki tu jest model skrzyni, bo chyba po lekturze wszystkich postów nie do końca się odnajduję. Jadąc autem na wyświetlaczu widziełem "ósmy bieg". W chwili obecnej auto ma 82kkm i dowiedziałem się, że przy 60k był wymieniany olej w ASO, a po lekturze zamieszczonych tu wpisów mam wątpliwości czy zastosowano właściwy olej (czy jest to obecnie do sprawdzenia co jest zalane?), może po zakupie uda mi się coś z ASO uzyskać. Będę wdzięczny za wszelkie informacje. Skrzynia LLA to oczywiście Multitronic (muszę uzupełnić listę i dodać oznaczenia dla B8 i B8FL). Jest to najnowsza generacja CVT i do tej skrzynki zalewa się już inny olej a mianowicie G 055 190 A2 (olej przekładniowy jest taki sam jak we wcześniejszych modelach). Sprawdź sobie w ASO historię serwisową - pod wykonanymi czynnościami będzie lista użytych części (powinieneś na niej odnaleźć podany wyżej symbol oleju - można pominąć ostatni znak czyli cyfrę 2).
piotreklon Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 A jakie ew.koszta za zmiane na 7lamel , nowy sterownik, soft,filtr wew. i zalanie nowym olejem. Transport to tylko kurier , jest do ogarniecia. I jeszcze jak u Ciebie z terminem?
Bart-S Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Opublikowano 6 Marca 2013 A jakie ew.koszta za zmiane na 7lamel , nowy sterownik, soft,filtr wew. i zalanie nowym olejem. Transport to tylko kurier , jest do ogarniecia. I jeszcze jak u Ciebie z terminem? Tu już przejdźmy na pw
gmroz Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Również się dołączam, dzięki Bartek za wczorajszą wieczorną pomoc ! pzdr G Chcialem na forum podziekowac Bartkowi za pomoc w weryfikacji stanu skrzyni co bylo warunkiem bym kupil A4 z multi.Fajnie ze jest Gosc ktory mimo swego biznesu i ogromnej wiedzy ma czas i checi by pomagac nieznanym ludkom z forum.Dzieki za zyczliwosc Dołączam się do kolegi i wielkie dzięki Bartek!
austin225 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Witam. Sprawdziłem dziś bloki pomiarowe w multi i wszystko jest w normach lecz w Bloku 14 mam takie wartości Blok 1 - 0,300 Blok 2 - 0,680 Blok 3 - 0,255 Blok 4 - 0,720 z opisu wyżej wynika ze widełki w bloku 2 to 0,7 Min - 0,95 A Max Sprawdzałem gdy olej w skrzyni osiągnął 58 C jeździłem 40 min (20KM) za niska temperatura oleju? Mozna coś stwierdzić?
Bart-S Opublikowano 29 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2014 Witam. Sprawdziłem dziś bloki pomiarowe w multi i wszystko jest w normach lecz w Bloku 14 mam takie wartości Blok 1 - 0,300 Blok 2 - 0,680 Blok 3 - 0,255 Blok 4 - 0,720 z opisu wyżej wynika ze widełki w bloku 2 to 0,7 Min - 0,95 A Max Sprawdzałem gdy olej w skrzyni osiągnął 58 C jeździłem 40 min (20KM) za niska temperatura oleju? Mozna coś stwierdzić? Do analizy potrzebuję komplet bloków. Podeślij pełny zestaw na [email protected].
austin225 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Oki podeśle wieczorem gdy po jeździe olej się rozgrzeje i będę mogł zrobić screena. Bloki z kanałów 10-25 czy Sam kanał 14?
Bart-S Opublikowano 29 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2014 Oki podeśle wieczorem gdy po jeździe olej się rozgrzeje i będę mogł zrobić screena. Bloki z kanałów 10-25 czy Sam kanał 14? Wszystkie, które znajdziesz między 1 a 65.
austin225 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Nie udało mi się dziś zrobić screenów, nie mogłem złapać temp skrzyni, jak tylko zrobie dam znać ---------- Post dopisany 16-02-2014 at 20:17 ---------- Poprzedni post napisany 29-01-2014 at 21:24 ---------- Mam pytanko może nieco dziwne ale ostatnio jadąc autostrada i wypatrując stacji benzynowej przez kilkadziesiąt km zastanawiałem się co się stanie gdy w aucie z skrzynią multi podczas jazdy braknie paliwa i silnik zgaśnie? czy doprowadzi to do uszkodzenia skrzyni? i co robić poźniej po takiej sytuacji? wiem że od zapobiegania takiej sytuacji jest kontrolka "rezerwa" czy ktos miał taki przypadek, jak wtedy postępować ?
Bart-S Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Opublikowano 16 Lutego 2014 Nie udało mi się dziś zrobić screenów, nie mogłem złapać temp skrzyni, jak tylko zrobie dam znać ---------- Post dopisany 16-02-2014 at 20:17 ---------- Poprzedni post napisany 29-01-2014 at 21:24 ---------- Mam pytanko może nieco dziwne ale ostatnio jadąc autostrada i wypatrując stacji benzynowej przez kilkadziesiąt km zastanawiałem się co się stanie gdy w aucie z skrzynią multi podczas jazdy braknie paliwa i silnik zgaśnie? czy doprowadzi to do uszkodzenia skrzyni? i co robić poźniej po takiej sytuacji? wiem że od zapobiegania takiej sytuacji jest kontrolka "rezerwa" czy ktos miał taki przypadek, jak wtedy postępować ? Skrzyni nic się nie stanie
austin225 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Pytam bo nigdy nie miałem takiej sytuacji a przez głupote niechciałbym się wpakować w niepotrzebne koszta...
adik1999 Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 nie chce zakładac nowego tematu bo muj problem jest zwiazany z tematem: moje a4 b6 2.5 tdi z 2003 r, multitronic po wymianie sterownika w skrzyni na drugi bo moj był uszkodzony mechanicznie i nie dało sie go naprawic teraz auto odpala ale nie wchodzi na obroty niezaleznie od pozycji lewarka zmiany biegow a fis swieci na czerwono. Po poruszaniu lewarkiem do tyłu i do przodu kilka razy fis zaczyna mrugac i zdaza sie ze silnik zgasnie i nie mozna go zapalic. Po podlaczeniu vaga zastanawiaja mnie bloki z zasilaniem zaworu N215 tj., MVB18/1-2.4 bar, 2-0.00Nm, 3-0.00 bar, 4-0.0A -zasilanie N215 prosze o pomoc kogos kto sie zna na tych skrzyniach lub miał taki przypadek
Bart-S Opublikowano 4 Maja 2014 Autor Opublikowano 4 Maja 2014 Podaj oznaczenie aktualnie zamontowanego sterownika. Został on sprawdzony? Na pewno jest sprawny?
adik1999 Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 miał byc sprawdzony bo tam naprawiaja i programuja a oznaczenia:01J 927 156 HH (8E0 910 155 C) a moj orginalny 01J 927 156 HN (01J 927 156 HN) powiedzieli mi ze 0znaczenie niema znaczenia bo wgrywaja oprogramowanie stosowne do sterownika silnika i kodu skrzyni , ps sprawdziłem napiecie na wyjsciu ze sterownika do zaworu N215-- 0.0V a na wyjsciu na zawor N216 --10.00V i to N215 mnie zastanawia czy jest sprawny sterownik skrzyni?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się