jozek726 Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 nigdy bym nie kupił regenerowanej turbiny tata miał i jest do bani szkoda było kasy
Cristoforo Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 a ja mam seryjna AJM po reg. i lata już drugi rok i zero luzów a dostaje czasem ładne baty
stanley Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 a ja mam seryjna AJM po reg. i lata już drugi rok i zero luzów a dostaje czasem ładne baty w przyszlym tygodniu robie mały "porządek" z układem przeniesienia napędu, wtedy będę wiedział jak stoję finansowo i wiele rzeczy się wyjaśni ...
Cristoforo Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 a ja mam seryjna AJM po reg. i lata już drugi rok i zero luzów a dostaje czasem ładne baty w przyszlym tygodniu robie mały "porządek" z układem przeniesienia napędu, wtedy będę wiedział jak stoję finansowo i wiele rzeczy się wyjaśni ... Ty nic nie kombinuj BRD prawie sprzedana
stanley Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 a ja mam seryjna AJM po reg. i lata już drugi rok i zero luzów a dostaje czasem ładne baty w przyszlym tygodniu robie mały "porządek" z układem przeniesienia napędu, wtedy będę wiedział jak stoję finansowo i wiele rzeczy się wyjaśni ... Ty nic nie kombinuj BRD prawie sprzedana prawie... :gwizdanie: na początek wolałbym FMIC + wtryski
Cristoforo Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 a ja mam seryjna AJM po reg. i lata już drugi rok i zero luzów a dostaje czasem ładne baty w przyszlym tygodniu robie mały "porządek" z układem przeniesienia napędu, wtedy będę wiedział jak stoję finansowo i wiele rzeczy się wyjaśni ... Ty nic nie kombinuj BRD prawie sprzedana prawie... :gwizdanie: na początek wolałbym FMIC + wtryski to sie decyduj :gwizdanie:
stanley Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 a ja mam seryjna AJM po reg. i lata już drugi rok i zero luzów a dostaje czasem ładne baty w przyszlym tygodniu robie mały "porządek" z układem przeniesienia napędu, wtedy będę wiedział jak stoję finansowo i wiele rzeczy się wyjaśni ... Ty nic nie kombinuj BRD prawie sprzedana prawie... :gwizdanie: na początek wolałbym FMIC + wtryski to sie decyduj :gwizdanie: spoko, jakbyś miał chętnego to mną się nie przejmuj
jozek726 Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 a ja mam seryjna AJM po reg. i lata już drugi rok i zero luzów a dostaje czasem ładne baty w przyszlym tygodniu robie mały "porządek" z układem przeniesienia napędu, wtedy będę wiedział jak stoję finansowo i wiele rzeczy się wyjaśni ... Ty nic nie kombinuj BRD prawie sprzedana prawie... :gwizdanie: na początek wolałbym FMIC + wtryski to sie decyduj :gwizdanie: spoko, jakbyś miał chętnego to mną się nie przejmuj a wtryski jakie?
Kowi87 Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 a wtryski jakie? A jakie mozna do AJM tylko Alki, bo na hybryde to trzeba cos wiecej niz tylko turbo AWX
k0za Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 Pany skąd wyrwać dobrą suszarkę AWX/AVF ? Szukam czegoś nieregenerowanego i w bardzo dobrym stanie.
Iverson Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 pytaj u naszych tunerów - czasem maja , (rob555, rogal , patrox,ctv)
aju Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 Pany skąd wyrwać dobrą suszarkę AWX/AVF ? Szukam czegoś nieregenerowanego i w bardzo dobrym stanie. mogę mieć nówkę za 1500~ przynajmniej takie mam info (mogę podjechać obejrzeć ją osobiście jeśli jesteś zainteresowany)
jozek726 Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 Pany skąd wyrwać dobrą suszarkę AWX/AVF ? Szukam czegoś nieregenerowanego i w bardzo dobrym stanie. mogę mieć nówkę za 1500~ przynajmniej takie mam info (mogę podjechać obejrzeć ją osobiście jeśli jesteś zainteresowany) dobra cena ale to nie jakiś chinol?
aju Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 niby nie, ale jak piszę musiał bym podjechać zobaczyć ją osobiście żeby komuś ją opchnąć
JeriLee Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 :gwizdanie: 1500 zł cena niezła, nówka kosztuje 2150zł z gwarancja u Naszego kolegi z forum
jozek726 Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 kurde szkoda ze nie mam kasy bo bym się na tą turbinke skusił jak było by wszystko ok
JeriLee Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 A wiecie coś czy pełny FIS podejdzie do A4 (bez kombinacji z kablekami), czy lepiej zmienić auto na B6
jozek726 Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 A wiecie coś czy pełny FIS podejdzie do A4 (bez kombinacji z kablekami), czy lepiej zmienić auto na B6 nie czaje jak pelny fis podejdzie do a4? jak nie masz fisu pełnego i zeby zmienic na pełny to jest troche roboty widze ze tu dużo ludzi chce zmienić auto na b6 :gwizdanie:
stanley Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 A wiecie coś czy pełny FIS podejdzie do A4 (bez kombinacji z kablekami), czy lepiej zmienić auto na B6 nie czaje jak pelny fis podejdzie do a4? jak nie masz fisu pełnego i zeby zmienic na pełny to jest troche roboty widze ze tu dużo ludzi chce zmienić auto na b6 :gwizdanie: no co Ty, ja nie chce bo nie mam za co [br]Dopisany: 26 Wrzesień 2010, 16:47_________________________________________________ A wiecie coś czy pełny FIS podejdzie do A4 (bez kombinacji z kablekami), czy lepiej zmienić auto na B6 poszukaj info na forum, jest tego trochę, na pewno troche roboty z immo będzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się