Maniusiek28 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 witam od niedawna bezskutecznie szukam N75 do swojego auta nr kat szukanej przezemnie części to 1H0 906 627A .............udał mi się (bez problemu) znaleść N75 do A4 powyżej 99 r. oto nr kat 1J0 906 627A.....moje pytanie to : czy można zamontowac do auta z 97 roku zawór z 99r.???czy wtyczka będzie pasowała???? może zna kotś link strony sklepu w którym znajde swój N75 1H0 906 627A???może ktoś ma taki nowy do sprzedania???
Iverson Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Zrezygnuj z szukania bo na allegro nie znajdziesz, kup 1J0...... przerób wtyczke i po problemie. W ASO wołają za N75 do 500pln!!! Mnie czeka taka przeróbka na dniach. Filozofia żadna, a działac Ci będzie tak samo.
Maniusiek28 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Zrezygnuj z szukania bo na allegro nie znajdziesz, kup 1J0...... przerób wtyczke i po problemie. W ASO wołają za N75 do 500pln!!! Mnie czeka taka przeróbka na dniach. Filozofia żadna, a działac Ci będzie tak samo. no fajnie ..... tylko gdzie znaleść taka wtyczkę ASO??? szroty???
Iverson Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Jedź do najblizszego elektryka, powinien miec górę takich wtyczek.
Maniusiek28 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Jedź do najblizszego elektryka, powinien miec górę takich wtyczek. Oooo to spoko....wielkie dzięki
lilantoine Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 czy po wymianie turbosprezarki na nowa (nie regenerowana) moge sadzic ze zawor n75 tez mam nowy czy on jest kupowany osobno?
Iverson Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 N75 jest montowany osobno i wątpię, że ktoś Ci nowy zakładał-na bank nie.
lilantoine Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Iverson a znasz moze nr kat tego zaworu? mam A4 z '96 jak w profilu
Iverson Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 1H0 906 627A ale trudno jest dostać w dostepnej cenie, pisałem o tym wyżej
Iverson Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Ten sam nr. obowiązuje w całej grupie VAG w silnikach typu AFN
marek2222 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 zaworek z wtyczka okragla kosztuje w aso 150 zl plus ookragla wtyczka do auta 30 zl,przelozysz to sam.
smyk112 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Taki zawor kosztuje orginalny 35euro w salonie w Gorlitz nowy nie smigany
dziadzik Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Witam, też przymierzam się do wymiany tego zaworku w moim 1Z i mam pytanie czy po wymianie trzeba coś jeszcze zrobić Vagiem czy sama wymiana wystarczy?
rtocki Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Vag na dzień dobry, inaczej w warsztatach zwykle będą dochodzić po omacku i wymienisz kupę niepotrzebnych (sprawnych) części +robocizna, no i pamietaj że n75 też są rożne wersje
dziadzik Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Byłem niedawno na Vagu i mechanik powiedział że zaworek do wymiany bo jest za duże ciśnienie doładowania i faktycznie powyżej 120km/h przytyka sie i nie chce dalej ciągnąć.Powiedział że z wymianą koszt ok. 300 zeta.Mogę go sam wymienić nie ma problemu a nie wiem czy błąd zostanie w aucie i trzeba go będzie skasować?
Iverson Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Błędu nie powinno być, tylko N75 dobierz odpowiedni do Twojej wersji silnika, a na VAGa mozesz podjechać i sprawdzić czy dobrze doładowuje.
marek2222 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 z tego co wiem to sama wymiana wystarczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się