marcin120383 9 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 ja właśnie zalałem MOTUL 8100 5w40 koledzy parę postów niżej pisali że lepsza praca ale ja tam takiej różnicy nie czuje a wcześniej był lany CASTROL 10w40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 ja właśnie zalałem MOTUL 8100 5w40 koledzy parę postów niżej pisali że lepsza praca ale ja tam takiej różnicy nie czuje a wcześniej był lany CASTROL 10w40 Ty na pewno tego nie odczujesz, przynajmniej na razie ale turbina na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin120383 9 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 no chyba że tak :good: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondi30 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Jaki olejem zalać b8 2.0 TDi 143PS? Przebieg 105 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Jaki olejem zalać b8 2.0 TDi 143PS? Przebieg 105 tys. MOTUL 8100 x-Clean+ 5W30 - tylko nie kupuj na Allegro - ostatnio miałem okazje porównać podróbkę z allegro x-cessa z ori Motulem. Sam zapach juz odrzucał, kolor tez byl inny - nie wspomne o etykiecie... Oczywiscie zdjecie na aukcji bylo ori. Zdjęcia i opis podróbki Motula: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=201045.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin120383 9 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Jaki olejem zalać b8 2.0 TDi 143PS? Przebieg 105 tys. MOTUL 8100 x-Clean+ 5W30 - tylko nie kupuj na Allegro - ostatnio miałem okazje porównać podróbkę z allegro x-cessa z ori Motulem. Sam zapach juz odrzucał, kolor tez byl inny - nie wspomne o etykiecie... Oczywiscie zdjecie na aukcji bylo ori. kolego to daj fotkę ori etykiety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Panie moderatorze, prosimy o podwiesznie posta Endriuu Przyda się wszystkim kupującym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majuDJ 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Gdzie ten fake kupiłeś ? ja zazwyczaj kupuje tutaj http://allegro.pl/gdansk-motul-8100-x-cess-5w40-5l-1l-6-litrow-i1545512114.html nick FILTRY_Gdańsk i wszystko bywało OK Ale jutro przejdę się do auta i zobaczę czy naklejka z tyłu składa się z dwóch stron. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Gdzie ten fake kupiłeś ? ja zazwyczaj kupuje tutaj http://allegro.pl/gdansk-motul-8100-x-cess-5w40-5l-1l-6-litrow-i1545512114.html nick FILTRY_Gdańsk i wszystko bywało OK Ale jutro przejdę się do auta i zobaczę czy naklejka z tyłu składa się z dwóch stron. To nie ja kupiłem tylko kumpel, który chwalił się, że kupił X-cessa za mniej niż 100 PLN (gdzie ja u Dzika kupuje za 125 PLN). Specjalnie poprosiłem go aby przyniósł - nieraz byłem ciekaw jak ludzie z forum się zachwycali się Motulem za 97 zl z Allegro - i sprawa stała sie jasna. Tego profilu, który sprzedawał juz nie ma - dystrybutor Motula sie nim zajął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondi30 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Jaki olejem zalać b8 2.0 TDi 143PS? Przebieg 105 tys. MOTUL 8100 x-Clean+ 5W30 - tylko nie kupuj na Allegro - ostatnio miałem okazje porównać podróbkę z allegro x-cessa z ori Motulem. Sam zapach juz odrzucał, kolor tez byl inny - nie wspomne o etykiecie... Oczywiscie zdjecie na aukcji bylo ori. Dzięki za info. Z niepewnego źródła z Allegro na pewno nie kupię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 endriuu dobra robota z tymi fotami ja też nigdy bym nie kupił motula na allegro ani żadnego innego oleju. Ja kupiłem Motula w hurtowni i po fotach jestem pewien że jest ori Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 endriuu dobra robota z tymi fotami ja też nigdy bym nie kupił motula na allegro ani żadnego innego oleju. Ja kupiłem Motula w hurtowni i po fotach jestem pewien że jest ori Ja tak samo. Allegro to zagłębie podróbek, tam nawet wahacze Lemfordera są tańsze niż w fabryce. EOT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majuDJ 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Ok to ja się w takim razie zaopatrzę w oliwę u TOM77 , nie ryzykuje już z allegro . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krecik_20 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Jak na allegro to tylko unich http://allegro.pl/gdansk-motul-8100-x-cess-5w40-5l-1l-6-litrow-i1545512114.html :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miki4321 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Hejka Panowie! Wiem ze temat jest już zmasakrowany ale nie mam mocy żeby przeczytać jeszcze 500 stron postów mam Avanta 1.9 tdi z 1996 roku przebieg 230K. Ostatnio jeździł na jakimś 10W40 pól-syntetyku (chyba AGIP bo taką pustą kartkę przy silniku znalazłem). Chciałbym zgodnie z tym co polecacie jednak wrócić do full syntetyka MOTUL 8100 x-cess 5w40 505.00. Rozumiem ze zanim to zrobię powinienem jeszcze przeczyścić silnik Motulem Engine Cleanerem http://www.motul-oleje.pl/product/index-id-26.html i potem zalać nowy olej? Druga opcja niby bezpieczniejsza to zostać przy pół syntetyku np: Castrol Magnatec Diesel 10W40 B4 505.00 - ale jak rozumiem z pierwszego postu jest to strzał dla turbiny? (raz już była wymieniana) Czy przy takim przebiegu (i po półsyntetyku) jest jeszcze sens wracać do full syntetyka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Hejka Panowie! Wiem ze temat jest już zmasakrowany ale nie mam mocy żeby przeczytać jeszcze 500 stron postów mam Avanta 1.9 tdi z 1996 roku przebieg 230K. Ostatnio jeździł na jakimś 10W40 pól-syntetyku (chyba AGIP bo taką pustą kartkę przy silniku znalazłem). Chciałbym zgodnie z tym co polecacie jednak wrócić do full syntetyka MOTUL 8100 x-cess 5w40 505.00. Rozumiem ze zanim to zrobię powinienem jeszcze przeczyścić silnik Motulem Engine Cleanerem http://www.motul-oleje.pl/product/index-id-26.html i potem zalać nowy olej? Druga opcja niby bezpieczniejsza to zostać przy pół syntetyku np: Castrol Magnatec Diesel 10W40 B4 505.00 - ale jak rozumiem z pierwszego postu jest to strzał dla turbiny? (raz już była wymieniana) Czy przy takim przebiegu (i po półsyntetyku) jest jeszcze sens wracać do full syntetyka? jest sens - jesli wiesz co bylo lane wczesniej - nie musisz stosowac cleanera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miki4321 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Czyli cleaner jest potrzebny po mineralach? A po pol-syntetyku niekonieczny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Czyli cleaner jest po mineralach? A po pol-syntetyku niekonieczny? nie ma reguły ale jesli wiesz co bylo lane - nie ma sensu stosowac. gorzej jak kupujesz auto i nie ma ksiazki serwisowej. wtedy warto przeczyscic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miki4321 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Czy ktoś w ogóle miał takie doświadczenia że po przejściu na full syntetyk z pół syntetyka rozszczelnił mu się silnik, uszkodził lub coś w tym stylu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Czy ktoś w ogóle miał takie doświadczenia że po przejściu na full syntetyk z pół syntetyka rozszczelnił mu się silnik, uszkodził lub coś w tym stylu? Ja przeszedłem z pół na full w silniku 1Z i chyba w porządku jest ale jakaś kropka pod autem sie robi ale to może zcieka olej który sie wylał z filtra przy wymianie bo nie byłem w stanie dokładnie silnika wytrzeć. Mechanik rok temu przy wymianie rozrządu wspominał coś o zimeringu na wale z tyłu silnika mam nadzieje że nie zaczyna puszczać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się