maciek0701 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 mozna powiedziec za amsoil to nr 1??? ---------- Post dopisany at 10:34 ---------- Poprzedni post napisany at 10:30 ---------- ma ktos ten filmik testu co robili na wałku z ciezarkami??
sebco Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 MOTUL 6100 Synergie+ 10W40 chyba na razie ten
danu44 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 MOTUL 6100 Synergie+ 10W40 chyba na razie ten A jezdziles na LM... A teraz przechodzisz na Synergie+...? I dalej pozostajesz przy 10W...? Ach... sorry... pomyliłam Ciebie z drugim kolega co jezdzil na LM. To jest tak jak nie cytuje sie swoich postow. No ale do rzeczy... masz auto z niemiec i piszesz ze ma 240 tys... i nie wiesz na jakim oleju bylo jezdzone, wiec co za problem. LM... moze jest za drogi... wiec Motul, Valvoline, Millers... oczywiscie norma 505.00 i 5W40 I chyba nie zabardzo chcialo Ci sie poczytac pare stron wstecz... zobacz na strone... 213... Tam zrobilam ekstra liste olei z norma 505.00... dla wzrokowców. Pozdrawiam Dana
sebco Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 ja ma 140stron podaj jakiś post z tej strony
danu44 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 ja ma 140stron podaj jakiś post z tej strony Masz tylko 140 stron... a to ciekawe... Tu masz link do strony ... 213 http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/all-tdi-olej-tdi-9726/index213.html
sebco Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 tak mam ustawione przeglądanie więce postów na stronie
danu44 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 tak mam ustawione przeglądanie więce postów na stronie Rozumiem... Wszystkie 4 oleje (ze strony 213) sa jak dla mnie... prawie ze rownorzedne. Ale napewno LM stoi na pierwszym miejscu, niestety cena go troszke dyskfalifikuje. Nastepnie Millers i Motul, do normalngo uzytkowania sa prawie jednakowe. No i Valvoline... bardzo dobry olej, porownywalny z poprzednikami. Na jego plus, jest to ze podobno ma w sobie srodki uzdrawiajace uszczelniacze. Ostatno jezdze na Valvoline i silnik jest suchy. Tak ze do wyboru... w zaleznosci od koloru opakowania.
sebco Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 tak mam ustawione przeglądanie więce postów na stronie Rozumiem... Wszystkie 4 oleje (ze strony 213) sa jak dla mnie... prawie ze rownorzedne. Ale napewno LM stoi na pierwszym miejscu, niestety cena go troszke dyskfalifikuje. Nastepnie Millers i Motul, do normalngo uzytkowania sa prawie jednakowe. No i Valvoline... bardzo dobry olej, porownywalny z poprzednikami. Na jego plus, jest to ze podobno ma w sobie srodki uzdrawiajace uszczelniacze. Ostatno jezdze na Valvoline i silnik jest suchy. Tak ze do wyboru... w zaleznosci od koloru opakowania. piszesz o 10w40 czy 5w40
danu44 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 piszesz o 10w40 czy 5w40 Widziales oleje na stronie 213...? I o tych olejach pisze.
NYNA Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Też zamierzam do Leona 1.6 TDI zalać ten AMSOIL na pierwszą wymianę po 30 000 km ciekawe co fachowcy w ASO powiedzą jak im ten olej przywiozę AMSOIL EUROPEAN CAR FORMULA 5W30 AEL 5L - NR.1 (2508870573) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Dev Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 wiesz co Ci powiedzą ???? "...straci pan gwarancje na silnik...."
rikardo Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 tak mam ustawione przeglądanie więce postów na stronie Rozumiem... Wszystkie 4 oleje (ze strony 213) sa jak dla mnie... prawie ze rownorzedne. Ale napewno LM stoi na pierwszym miejscu, niestety cena go troszke dyskfalifikuje. Nastepnie Millers i Motul, do normalngo uzytkowania sa prawie jednakowe. No i Valvoline... bardzo dobry olej, porownywalny z poprzednikami. Na jego plus, jest to ze podobno ma w sobie srodki uzdrawiajace uszczelniacze. Ostatno jezdze na Valvoline i silnik jest suchy. Tak ze do wyboru... w zaleznosci od koloru opakowania. Sebco koleżanka dobrze radzi ale widzę, że czepiłeś się na siłę półsyntetyka więc twoja wola. Tak jak ci już pisałem twoje rozważania dotyczą parametrów rozruchu olej 10 W będzie gorzej się sprawował od oleju 5W drugą wartość masz identyczną 40. Jak ma ci coś cieknąć to będzie ciekło niezależnie od lepkości oleju nawet na mineralnym gdyż olejem silnika nie uszczelnisz. "No i Valvoline... bardzo dobry olej, porownywalny z poprzednikami. Na jego plus, jest to ze podobno ma w sobie srodki uzdrawiajace uszczelniacze." Co do właściwości uzdrawiających uszczelniacze przez olej Valvoline to jest to bardziej marketing podobnie jak swego czasu reklama castrola magmateca ale ludzie w to wierzą i sam znam gościa który z przejęciem opowiadał mi o tych magnetycznych kroplach przylegających do metalu. Co nie znaczy, że olej Valvoline jest złym olejem, posiada odpowiednie normy. Danu rekomendujesz tego LM ale jego parametr wg karty charakterystyki podczas zimnego startu silnika jest gorszy od Motula X-cessa którego producent wraz ze zmiana etykiety polepszył w nim takie parametry jak lepkość przy 40 stopniach, wskaźnik lepkości, płynność i zmniejszono nieznacznie wartość TBN. Można łatwo to sprawdzić ponieważ nowa karta charakterystyki Motula X-cessa jest udostępniona w internecie http://motokram.com.pl/_var/files/Karta%20MOTUL%20X-Cess%205W40.pdf a na forum znajduje się stara karta. Po niżej fragment z angielskiej wersji. <br /><br />
NYNA Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 wiesz co Ci powiedzą ????"...straci pan gwarancje na silnik...." Czyli co, on spełnia normę dla DPF-a ale nieoficjalnie? To nic seata trza bedzie zalać x-cleanem+ 5W30 dopóki jest gwarancja, a amsoil zostanie do audi bo i tak miałem na następnej wymianie go zalać.
Duras Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Czyli co, on spełnia normę dla DPF-a ale nieoficjalnie? To nic seata trza bedzie zalać x-cleanem+ 5W30 dopóki jest gwarancja, a amsoil zostanie do audi bo i tak miałem na następnej wymianie go zalać. Oleje Amsoila nie ma mają oficjalnych aprobat VW. To Amsoil zapewnia że dany olej spełnia dane aprobaty producentów. Po prostu nie wydaje kasy na aprobaty:) Już niedługo i u nas w ofercie pojawią się produkty Amsoila:)
danu44 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Danu rekomendujesz tego LM ale jego parametr wg. karty charakterystyki podczas zimnego startu silnika jest gorszy od Motula X-cessa którego producent wraz ze zmiana etykiety polepszył w nim takie parametry jak lepkość przy 40 stopniach, wskaźnik lepkości, płynność i zmniejszono nieznacznie wartość TBN. Witaj Ryszardzie Piszesz ze rekomenduje LM... odrazu na wstepie, nie sprzedaje tego oleju i nie mam z niego zadnych profitów. Poprostu czytam duzo w internecie i stamtąd biore moje wiadomosci. I tak jak pisalam wczesniej, wszystkie te 4 oleje to najwyzsza pólka, i ich jakos jest bardzo porownywalna. Tak wiec czy to Motul czy LM... itd, To napewno bedzie dla silnika juz super. Zwroc uwage na ankiete ktora zalozylam. Na drugim miejscu jest Castrol... i ludzie jezdza. Zeby nie wspomniec kolegi od super wyczynowego CAT. A teraz wracajac do tematu. Nie pisze tego zebysmy mieli sie sprzeczac. Ale zeby mozna bylo kulturalnie wymienic poglady na temat olei na ktorych jezdzimy. I zeby nie przeciagac, do oleju Motul nigdy nie mialam zadnych zastrzezen. Jest calkiem fajnym olejem. Chyba tylko tyle ze ktos gdzies pisal ze nie jest to w 100% syntetyk. Natomiast jesli chodzi o LM, to nigdzie nie przeczytalam uwagi co do tego ze nie jest 100% syntetykiem. A jesli chodzi o parametry techniczne to prosze sprawdz sam.. w tym nowym Motulu i LM sa prawie identyczne w obu olejach. Tak ze roznica jaka jest to cena i kolor opakowania... Liqui Moly DIESEL SYNTHOIL 5W-40 1L sklep-oleje.pl http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/1306%20Synthoil%20High%20Tech%20SAE%205W-40.pdf/$file/1306%20Synthoil%20High%20Tech%20SAE%205W-40.pdf Pozdrawiam Dana PS. A to tez o czyms swiadczy... NIEMCY jeżdżą na LIQUI MOLY PS. I zeby nie bylo, ze namawiam do tego oleju. Ja jezdze na Valvoline, gdyz LM jest dla mnie za drogi.
grejf Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 The Motor Oil Bible eBook do kupienia za 70 zlotych PDF i bedziecie madrzejsi, bez masowej zaglady
Dev Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 wiesz co Ci powiedzą ????"...straci pan gwarancje na silnik...." Czyli co, on spełnia normę dla DPF-a ale nieoficjalnie? To nic seata trza bedzie zalać x-cleanem+ 5W30 dopóki jest gwarancja, a amsoil zostanie do audi bo i tak miałem na następnej wymianie go zalać. tutaj nie chodzi o to czy spełnia norme czy nie mam podobna sytuacje ze swoimi firmowymi autami chciałbym lac do nich Motul-a, ale auta sa na gwarancji i ASO nie godzi sie na taki ruch, twierdza że w przypadku usterki silnika nie bedą gwarantem udowodniłem gamoniom że Motul jest wyższej jakości od ich oleju ale to i tak nie chcieli o tym słyszec druga sprawa to kasa którą serwis zarabia na przeglądach i to tylko o to chodzi
grejf Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Oils: What motor oil should I use? Which oil is best for my Porsche or aircooled engine? TU, tak samo jest mnostwo info o olejach i filtracji EURO. znaczniki, bazy.
danu44 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 ale auta sa na gwarancji i ASO nie godzi sie na taki ruch, twierdza że w przypadku usterki silnika nie bedą gwarantem A sorry ze spytam, ale nigdy nie miala auta na gwarancji... A co za olej leje ASO do tych aut...? Pozdrawiam
Dev Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 w przypadku fiata to jest Petronas WR 5W-30
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się