dawid_92 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 a z liqui jaka nazwa tego oczyszczacza jest?
endriuu Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 http://pro-choice.pl/engine-flush-lm2640-p-394.html Wysłane z prodiża
dawid_92 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 ale jego chyba moge wlać przez normalny wlec oleju co ?
endriuu Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 No on do tego jest Wysłane z prodiża
dawid_92 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 ale kolega Dev napisal żeby wlać przez bagnet . a to różnica którędy sie wleje ?? korkiem czy bagnetem ? ''wlej płukanke LMa na goracy silnik przez lejek od bagnetu, 15 minut pracy silnika i go zlej"
Dev Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 http://www.kolegaberlin.pl/pol_pl_Liqui-Moly-Engine-Flush-300ml-4824_1.jpg jak wlejesz przez rurke bagnetu to całosc pójdzie w olej jak wlejesz przez korek sporo zostanie w głowicy
dawid_92 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 aaa no to dużo zmienia czyli przez bagnet wlać całość (całą buteleczkę) do maksymalnego poziomu oleju tak jak mam
Dev Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 tak, wlewasz calą zawartosc butelki, porządnie rozgrzej silnik
dawid_92 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 no rozgrzeje pół dnia pewnie pojeżdżę troche i wtedy wezmę się za wymianę, ale to po nowym roku. tylko ciągle sie zastanawiam czy coś sie stanie jak tyle lat ył lany 10w ;//
Dev Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 nic sie nie stanie ważne jest co wlejesz i na czym jezdzisz a nie na czym jezdziłeś
endriuu Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Nie ma znaczenia przez co wlewasz. Silnik i tak mieli to przez 15 mi wszystko sie ladnie roprowadzi i wymiesza. Wysłane z prodiża
cabanmat Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 (edytowane) Błąd Edytowane 14 Grudnia 2014 przez cabanmat
dawid_92 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 ale ważne jest na czym ten silnik pracował, jaki olej był wlany.
Dev Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Jak juz sie pozbyles z silnika to nie ma znaczenia.
dawid_92 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 ok. większość mechaników mówi że sie nie przechodzi na mniejszą cyfre z 15 na 10 czy z 10 na 5. że to źle dla silnika itp.
dawid_92 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 hehe ale wszyscy mechanicy tak twierdzą, dlatego mam dylemat co do zmiany oleju
Dev Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 ja tez jestem mechanikiem i mam zgoła odmienne zdanie co do oleju powód jest jeden, mam o wiele wiekszą wiedze w tym zakresie o doswiadczeniu nie pisze ale osobiscie eksperymentowałem na ...stu autach, w tym na kazdym swoim ZERO problemów, same plusy, silnik pracuje nieporównywalnie lepiej, ciszej itd itp
dawid_92 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Niby tak, ale po cos oleje 10w czy 15w wymyslili. Z przebiegiem auta powinno sie przechodzic ns wiekszy symbol dla dobra silnika. Wiec rozne opinie sa na ten tematm
Dev Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 (edytowane) Daj juz sobie spokój z opiniami panów Zdzichów z osiedlowych garaży. Zawsze jest tak ze lepsze jest wrogiem dobrego jak i w tym konkretnym przypadku. Edytowane 15 Grudnia 2014 przez Dev
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się