Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie oleje do silników TDI montowanych w Audi?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja teraz śmigam na valvoline 5w30 i nie mam żadnej różnicy :good: wczesniej śmigałem na czstrolu 5w30 :good:

Wydaje mi się że najważniejsze jest pochodzenie oleju.Co niektórzy zrazili się daną marką oleju bo pewnie trafili na jakąś podrube.Czym bardziej rozleklamowany olej jak w przypadku Castrola to więkrze prawdopodobieństwo że trafimy na jakiś syf... :hi:

  • Odpowiedzi 12.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie takie szybkie pytanie..

U Mamy w Gollfie 2.0 TDI 140KM zapaliła sie na żółto kontrolka o niskim stanie oleju..

Zalewany był Castrol EDGE 5W30 natomiast nie mam już takowego na dolewke, ale mam za to Castrol EDGE 5W40.

Czy jak doleje tego 5W40 to nic sie nie stanie?

Oczywiscie nie od razu cały litr tylko gdzies 250ml myślę :mysli:

Opublikowano

Witam potrzeboje szybka podpowiedz na temat tego oleju http://www.allegro.pl/item910277592_mobil_1_2000_super_s_formula_s_10w40_5l.html mam półsyntetyk juz wlany niby norma dobra ale czy olej dobry z gory dzieki

Powinienes jezdzic na syntetyku ze wzgledu na turbo. polsyntetyk , w ktorym jest tylko 25% bazy syntetycznej to dla turbo zabójstwo.

polecam Motul 8100 X-cess od dzika. teraz masz za 135 PLN 5L.

Panowie takie szybkie pytanie..

U Mamy w Gollfie 2.0 TDI 140KM zapaliła sie na żółto kontrolka o niskim stanie oleju..

Zalewany był Castrol EDGE 5W30 natomiast nie mam już takowego na dolewke, ale mam za to Castrol EDGE 5W40.

Czy jak doleje tego 5W40 to nic sie nie stanie?

Oczywiscie nie od razu cały litr tylko gdzies 250ml myślę :mysli:

nie klasa lepkosci jest wazna, a norma jaka musi spelniac olej dla danego silnika. podaj kod silnika i napisz czy masz DPF

Opublikowano

Tzn. Motul 8100 X-cess to syntetyk a jezeli u mnie obecnie jest polsyntetyk to co zrobic?

Zlać i zalać syntetyk? :wink4:

Opublikowano

stanie sie. poczuje sie lepiej. :good:

Opublikowano

no dobra ja tez sie dolocze ...na wieczku z silnika mam norme zaznaczona 506, w serwisie mi powiedzieli ze powinienem stosowac norme 507 , zadzwonilem do mechanika a on powiedzial ze musi byc 505.01 i ze absolutnie nie moge stosowac 507 , co ja mam wybrac bu juz totalnie zglupialem !!!!!!! Wczoraj wzucilem temat na forum i dostalem odpowiedz ze 505.01 zadzwonilem do sprzedawcy Motula a on powiedzil ze 505.01 sie nie nadaje ze musi byc 507 ..chyba sie powiesze ......prosze o odp.

Opublikowano

baziq temat wałkowany 1 000 000 razy... :szukaj: jak masz DPFa to 507, jak nie to 505.01... na 90% w BKE nie było DPFa, ale jak Ci się nie chce sprawdzać to kup 507 i zalej... jest to olej z wyższą normą i na pewno nie zaszkodzi silnikowi... :hi:_________________________________________________ i następnym razem czytaj pierwszy post :wallbash:

Opublikowano

:szukaj:

po kodach wyposażenia:

7GG jest DPF

0GG brak DPF

Opublikowano

"ze musi byc 505.01 i ze absolutnie nie moge stosowac 507" - to oczywiście kompletna bzdura, bo tam gdzie ma być stosowany olej spełniający normę 505.01 można zastosować spokojnie 507.

Opublikowano

Właśnie zakupiłem audi a4 b7 s-line 2.0 tdi Tiptronic rok prod 2005 auto ma przejechane 56.000 mil z książki serwisowej wynika ze ostatni raz olej był wymieniany ok 18 000 mil temu wiec dawno, no chyba ze nie ma wpisów jaki olej polecicie ?

czy to będzie ten zgodny ze standardem 507.00 (kod silnika to BRE)

Opublikowano

Właśnie zakupiłem audi a4 b7 s-line 2.0 tdi Tiptronic rok prod 2005 auto ma przejechane 56.000 mil z książki serwisowej wynika ze ostatni raz olej był wymieniany ok 18 000 mil temu wiec dawno, no chyba ze nie ma wpisów jaki olej polecicie ?

czy to będzie ten zgodny ze standardem 507.00 (kod silnika to BRE)

taka sama zasada jak kilka postów wyżej... :gwizdanie:

Opublikowano

Ostatnio wymieniłem olej, przesiadłem sie z mobila 10w40 na Motula x-cessa tak jak doradzaliscie, Zrobiłem ok 400 km, jak narazie super, silniczek tak jakby ciszej chodził :) Ale na 3 mechaników z ktorymi miałem doczynienia i pytałem czy jest sens wymieniac na 2x drozszy syntetyk 1 powiedział ze nie bo po co, jezdzisz na mobilu to jezdzij, 2 powiedział ze moze mi sie rozszczelnic silnik i mogę tego żałować a 3 powiedział ze syntetyk to zabójstwo dla mojego silnika (1.9 tdi, ahu) i ze zanim zrobie 500 km silnik poprostu odmowi posłuszenstwa :gwizdanie: Ale jak narazie jestem bardzo zadowolony, bo i lepiej zaczal palic nawet. także jeżeli ktoś ma taki dylemat czy zmieniac czy nie to dołączam sie do tych co mi doradzali aby zalac motula.

pozdrawiam

Opublikowano

a 3 powiedział ze syntetyk to zabójstwo dla mojego silnika (1.9 tdi, ahu) i ze zanim zrobie 500 km silnik poprostu odmowi posłuszenstwa

:polew:

Opublikowano

a 3 powiedział ze syntetyk to zabójstwo dla mojego silnika (1.9 tdi, ahu) i ze zanim zrobie 500 km silnik poprostu odmowi posłuszenstwa

:polew:

dobre :polew:

Opublikowano

a 3 powiedział ze syntetyk to zabójstwo dla mojego silnika (1.9 tdi, ahu) i ze zanim zrobie 500 km silnik poprostu odmowi posłuszenstwa

dobre :polew:

Przez chwile sie naprawde przestraszyłem :polew: ale jak widac, czasami nawet mechanicy sie mylą :tongue4:

:polew:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...