Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie oleje do silników TDI montowanych w Audi?


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Mozesz przejsc na normalny, co do oleju to Castrol Edge 5W30 lub Motul Specific 5W30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Musashi sory ale tak jak kolega wyzej pisal, nie mam czasu, zeby miec mozliwosc przesledzenia 119str. Silniki diesla to nowa przygoda, do tej pory wysokoobrotowa benzyna, wiec spokojnie, daj mozliwość wdrązenia sie w temat ;)

wystarczy przeczytac pierwszego posta, sa tam zebrane wszystkie niezbedne informacje :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz zalac mu LIQUI MOLY 5W-30 4200 TOP TEC norma 507.00

latwo dostepny olej w Niemczech

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz zalac mu LIQUI MOLY 5W-30 4200 TOP TEC norma 507.00

latwo dostepny olej w Niemczech

ale nie jest to full syntetyk. to olej hydrokrakowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłupiałam......wedle 1 wersu mam stosowac u siebie olej spełniający normy 505.00 lub 506.00....dziś dzwoniłam do ASO u mnie we wsi i kazali TYLKO i wyłącznie norma 507.00 czyli np Shell 5W30. To wkońcu co mam lać? Moje auto to 2002 rok a nie 2005 ? V6 i pompotwryskiwacze. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłupiałam......wedle 1 wersu mam stosowac u siebie olej spełniający normy 505.00 lub 506.00....dziś dzwoniłam do ASO u mnie we wsi i kazali TYLKO i wyłącznie norma 507.00 czyli np Shell 5W30. To wkońcu co mam lać? Moje auto to 2002 rok a nie 2005 ? V6 i pompotwryskiwacze. :mysli:

Pracowników ASO wysłać na douczenie, zapytać się dlaczego leją jeden olej do wszystkiego co tylko podjedzie (odp. bo takiego mają właśnie beczkę na stanie :polew:).

Lać 505.00 5W40, dobry prawdziwy syntetyk, wymieniać co max. 15 kkm, olać ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakupilem juz MOTUL SPECIFIC VW 504.00-507.00 wiec mysle ze dobrze zrobilem.

ps.

tak na marginesie mozna raz lac long-life a raz normalny?

dzieki!

EDIT:

Sorry,za brak informacji.

Tak jest DPF w nim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakupilem juz MOTUL SPECIFIC VW 504.00-507.00 wiec mysle ze dobrze zrobilem.

Masz w tym BRB DPF? Bo jak nie masz to lepszy jest Specyfic 505.01 5W40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakupilem juz MOTUL SPECIFIC VW 504.00-507.00 wiec mysle ze dobrze zrobilem.

ps.

tak na marginesie mozna raz lac long-life a raz normalny?

dzieki!

EDIT:

Sorry,za brak informacji.

Tak jest DPF w nim

wrzuć kody auta na forum to odczytamy czy masz na pewno tego DPF-a, może się okazać że auto jest tylko "przygotowane pod DPF".... co raczej jak się może okazać będzie zaletą:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzuć kody auta na forum to odczytamy czy masz na pewno tego DPF-a, może się okazać że auto jest tylko "przygotowane pod DPF".... co raczej jak się może okazać będzie zaletą:)

W ksiazce serwisowej pisze ze mam"DPFM5S",no ale moge wrzucic wszystkie kody jakie tam sa, jak nie da sie nic odczytac to podam numer VIN

E0A,7A0,4UE,6XD,5SL,6TS,1KD,J1D,1LB,1BA,3FA,5MU,7X1,4R5,F0A,8GU,0G1,0YJ,0JH,TD0,3NZ,8ED,U2A,X0A,1N1,2ZQ,8Q3,9Q4,8Z5,M3L,7Q9,CH3,

7K0,4X3,2K1,3L3,4KC,3Y0,4K4,5D1,1SA,7GG,Q1A,4GF

dzieki

EDIT:

wiec kupilem dobry olej ? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7GG - oznacza DPF.

w zwiazku z tym, olej z norma 507.00 ale wymiana wraz z filtrem najpozniej co 15.ooo km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i wymieniaj częściej niż 15tkm, jeżeli jezdzisz dużo po mieście, olej nie jest taki drogi

po 15 tkm z oleju jest już straszny gnój,

a ASO krzyczy... "co 30tkm"... czarna rozpacz bierze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i wymieniaj częściej niż 15tkm, jeżeli jezdzisz dużo po mieście, olej nie jest taki drogi

po 15 tkm z oleju jest już straszny gnój,

a ASO krzyczy... "co 30tkm"... czarna rozpacz bierze

Ostatnio poszukiwałem znajomemu turbiny do Mazdy CX-7 2.3T po przelocie 68 kkm!!! Przyczyna - olej LL wymieniany co 30 kkm i w serwisie (zapewne zalaewany był olej z za cienką specyfikacją do tego, mocno obciżonego cieplnie, motoru). Skutki - cały motor zarośnięty w środku syfem, przewód wysokiego ciśnienia od turbiny zakoksowany (dosłownie zapchany lakami i nagarem). Więc oczywiste, że turbina zaliczyła zgon. Trzeba było motor płukaną Motula czyścić i wymienić jeden olej po dwóch godzinach pracy.

Podobna zmora + bardzo mały filtr oleju + problemy z pompą oleju są powodem nagminnego więc umierania turbin GT1749VA w silnikach Renault 1,9 DCI. Jeśli jednak olej jest zalewany inny jak zalecany syfaisty Elf 5W30 (półsyntetyk) i zmieniany z filtrem (oryginalnym Renault z wysoko ustawionym ciśnieniem na bypass) co max. 10 kkm, to turbiny mają się dobrze nawet po 200 kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie odnośnie tego oleju MOTUL serii 8100 spelniajace norme 505.00 lub 506.00 obojetnie gdzie się pytam w sklepach motoryzacyjnych to nie chwalą tego oleju krytykują że to jakiś wynalazek co wy myślicie bo chce kupić ten olej gdyż na forum go chwalą bo aktalnie leje mobila 10w40 bo nie wiem co wcześniej było lane a teraz chce go zalać czymś dużo lepszym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie odnośnie tego oleju MOTUL serii 8100 spelniajace norme 505.00 lub 506.00 obojetnie gdzie się pytam w sklepach motoryzacyjnych to nie chwalą tego oleju krytykują że to jakiś wynalazek co wy myślicie bo chce kupić ten olej gdyż na forum go chwalą bo aktalnie leje mobila 10w40 bo nie wiem co wcześniej było lane a teraz chce go zalać czymś dużo lepszym

sprzedawcy sa albo bezmózgami (najcześciej) albo hipokrytami - Castrol czy mobil wstawią im do sklepu stojak na oleje i juz włazidupy ni8c innego nie pochwalą.

A prawda jest taka... (z Nissan Klub)

Syntetyki Motula sa robione na estrach, syntetyki innych "dobrych" (z reklam) firm typu Castrol, Mobil sa robione na bazie PAO. to jest zasadnicza roznica. Motul doswiadczenie bierze od kilkudziesieciu lat z wyscigow i rajdów. nigdzie sie nie reklamuje - najlepsza reklamą sa wyniki. Motul nie bawi sie w podpisywanie intratnych kontraktow z markami samochodowymi. przykladem moze być Subaru, ktore do cywilnych aut ma umowe z Castrolem, a w rajdówkach od lat stosuje Motula. Jest produkowany i rozlewany tylko w jednej rafinerii na Świecie.

"Motul od 150 lat robi środki smarne. Motul jako pierwszy w 1966 roku wprowadził na rynek olej półsyntetyczny (Century 2100), a w 1971 roku pierwszy na świecie w pełni syntetyczny olej silnikowy (Century 300V). Obecnie jako jedyny na rynku posiada unikatową serię syntetycznych olejów estrowych stworzonych specjalnie do silników samochodów wyścigowych i używanych przez zawodowców."

Mowiac olej w pełni syntetyczny mamy na mysli olej oparty o bazę poliestrową. PAO (Poliolefiny) to baza 1 generacji posiadajaca wiele wad:

- niższa niż w przypadku olejów mineralnych odporność na utlenianie (starzenie się oleju). Cecha ta wynikająca ze struktury chemicznej cząsteczek jest poprawiana przez dodatek odpowiedniego, termostabilnego antyoksydantu,

- średnia wartość wskaźnika lepkości (~ 130) określająca “wielosezonowość” oleju bazowego i wpływająca na ilość wiskozatora koniecznego do formulacji wielosezonowych olejów silnikowych. Zostało doświadczalnie stwierdzone, że zwiększona ilość wiskozatora (syntetycznego polimeru długołańcuchowego) wpływa na zanieczyszczenie elementów silnika,

- niezwykle niska polarność syntetycznego oleju bazowego PAO powodująca bardzo słabą rozpuszczalność, zarówno

dodatków uszlachetniających, jak i zanieczyszczeń powstających w czasie pracy silnika. Ta właściwość wymusiła wynalezienie “półsyntetyków”, gdyż pierwotnie olej mineralny został wykorzystany jako rozpuszczalnik

dodatków uszlachetniających

Dopiero wprowadzenie do stosowania bazowych olejów poliestrowych umożliwiło rozpuszczenie się pakietu dodatków w PAO, co rozpoczęło erę olejów silnikowych określanych jako “full synthetic”.

To najlepsza reklama:

12416124074a0180779e1e8.jpg

2856044251_517533b7c8.jpg

800px-Mugen-MOTUL-CIVIC-Si-racecar..JPG

1862a-yamaha_motogp_telefonica.jpg

supergt-round03-2009-100.jpg

Rajd_Japonii.jpg

subaru-impreza-wrx-sti-trax.jpg

OriginalMoss_Rd5.jpg

_DSC9935.jpg

Nie traktuj tego jako reklamę - nie mam w tym żadnego interesu. Jezdze na Motulu juz kilka lat i nie ma nic lepszego.

Mam nadzieję, ze troche przedstawiłem Ci markę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie odnośnie tego oleju MOTUL serii 8100 spelniajace norme 505.00 lub 506.00 obojetnie gdzie się pytam w sklepach motoryzacyjnych to nie chwalą tego oleju krytykują że to jakiś wynalazek co wy myślicie bo chce kupić ten olej gdyż na forum go chwalą bo aktalnie leje mobila 10w40 bo nie wiem co wcześniej było lane a teraz chce go zalać czymś dużo lepszym

Jeździłem na mobilu 10W40 i tez byłem sceptycznie nastawiony do motula ale ostania mroźna zima pokazała że nie za bardzo się nadaje do dalszego użytkowania w tym silniku. Po przejściu na motula x-cessa 5w40 różnica w pracy silnika jest duża tak na szybko to poprzednio od czasu do czasu stukał mi popychacz obecnie cisza, silnik pracuje bez wysiłku, jest bardziej żwawy a przede wszystkim ogromna różnica podczas uruchomienia zimnego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykaz olejów spełniających normy 505.01 oraz 504/507.00 Może wam się przyda...

Engine oils which currently meet VW Oil Quality Standard VW 505 01

Please note: Not all oils listed may be available in North America

9/11/07

Manufacturer Oil Type Viscosity

AD Parts AD SDI SAE 5W-40

Addinol Addinol Light MV 0546 PD SAE 5W-40

Adnoc Adnoc Pearl SAE 5W-40

Agip IP SINTIAX 505 EXCLUSIV SAE 5W-40

Agip Agip 7004 SAE 5W-40

Armorine Couguar SAE 5W-40

Avia AVIA TDi 505.01 SAE 5W-40

BP BP Visco Special V SAE 5W-40

Bucher AG MOTOREX Select LA-X SAE 5W-30

Carat Carat ad-Diesel PD-Oil SAE 5W-40

Cartechnic CARTECHNIC Motorenöl Pumpe-Düse SAE 5W-40

Castrol Castrol SLX 505 01 SAE 5W-40

Castrol Castrol SLX Professional VW 50501 SAE 5W-40

Castrol Castrol GTX Magnatec SAE 5W-30

Castrol Castrol GTX Magnatec C3 SAE 5W-30

Castrol Castrol Magnatec C3 SAE 5W-30

Castrol Castrol Magnatec Professional C3 SAE 5W-30

Castrol Castrol SLX Professional OE SAE 5W-30

Castrol Castrol Magnatec Professional SAE 5W-40

Castrol Castrol Magnatec Professional B4 SAE 5W-40

Cepsa Cepsa Star TDI synt SAE 5W-40

De Oliebron TOR Specialsynth SAE 5W-40

Denicol Denicol Pro Syn 4 SAE 5W-40

Elf Elf Excellium DID SAE 5W-40

Elf Elf Excellium DID SAE 5W-40

Elf Elf Excellium C3 SAE 5W-30

Elf Elf Solaris LSX SAE 5W-30

Elf Elf Excellium DID SAE 5W-30

Engen Petroleum Engen Formula 505.01 SAE 5W-40

Esso Esso 505 01 SAE 5W-30

Eurol Eurol Turbo DI SAE 5W-40

Eurol Eurol Turbo DI SAE 5W-40

Fina Fina Delta 505.01 SAE 5W-40

Fina Fina First 500 SAE 5W-30

FL Selenia Aktual Top Synth SAE 5W-40

FL Selenia Pulsar Progress SAE 5W-40

FL Selenia Selenia Performer SAE 5W-40

Fuchs Labo Syntha High Tech Synthese SAE 5W-40

Fuchs TITAN Supersyn PLUS SAE 5W-40

Galp energia Galp Formula 505 SAE 5W-40

Ginouves York 742 SAE 5W-40

GMC Oil GML Oil Eternity TDI SAE 5W-40

Gulf Oil Gulf TEC Plus SAE 5W-40

Gulf Oil Gulf Formula ULE SAE 5W-30

Igol Process 505.01 SAE 5W-40

Kuwait Petroleum Q8 Motoroil 505 01 SAE 5W-40

Liqui Moly Liqui Moly Diesel High Tech SAE 5W-40

Liqui Moly Europart Motorenöl Pumpe Düse SAE 5W-40

Liqui Moly Liqui Moly Nachfüllöl SAE 5W-40

Liqui Moly Liqui Moly Pro-Engine M 500 SAE 5W-30

Liqui Moly Liqui Moly Diesel High Tech SAE 5W-40

Liqui Moly Liqui Moly Nachfüll-Öl SAE 5W-40

Liqui Moly Liqui Moly Longtime High Tech SAE 5W-30

Liqui Moly Liqui Moly Pro-Engine M 400 SAE 5W-40

Liqui Moly Liqui Moly Top Tec 4100 SAE 5W-40

Lotos Lotos Traffic Diesel 505.01 SAE 5W-40

Meguin megol Motorenoel Super Leichtlauf Technology SAE 5W-40

Meguin megol Motorenoel Low Emission SAE 5W-40

Meguin megol Motorenoel New Generation SAE 5W-30

Mobil Mobil Syst S Special V SAE 5W-30

Mobil Tecar 50501 SAE 5W-30

Modrica Optima Eco SAE 5W-30

MOL MOL Dynamic Gold SAE 5W-30

Motul Motul Specific 505 01 SAE 5W-40

Motul Motul Specific 505 01 502 00 505 01 SAE 5W-40

Motul Motul 8100 X-clean SAE 5W-40

MRD Motor Gold Supertec PD SAE 5W-40

Oel-Brack Midland Synova SAE 5W-40

OMV OMV syn com diesel SAE 5W-40

OMV OMV BIXXOL special C3 SAE 5W-30

Panolin Panolin Daytona SAE 5W-40

Panolin Panolin Daytona SAE 5W-40

Paramo Mogul Racing S Pro SAE 5W-40

Pennzoil Pennzoil Platinum European Ultra Diesel SAE 5W-30

Pentosin Pentosynth HC SAE 5W-40

Petrol Petrol 505.01 5W-40 SAE 5W-40

Quaker State Quaker State Diesel Plus SAE 5W-40

Rafinerija Modrica Optima 505 01 SAE 5W-40

Ravensberger Schmierstoffvertrieb Ravenol VPD SAE 5W-40

Redoil Italia Challoils Ultrasynt SAE 5W-40

Repsol Repsol Elite 50501 TDI SAE 5W-40

Repsol Repsol Elite 50501 TDI SAE 5W-40

Rothen Oil Rothen Extrasynth SAE 5W-30

Shell Shell Helix Diesel Plus VA SAE 5W-40

Shell Shell Helix Diesel Ultra VA SAE 5W-30

Shell Shell Helix Ultra AX SAE 5W-30

Shell Q European Engine Ultra Diesel SAE 5W-30

Shell Shell Helix Diesel Plus VA SAE 5W-30

SIG Car Jack GPD SAE 5W-40

Sinopec Blue Spirit SAE 5W-40

Sonol Sonol Synt 505.01 SAE 5W-40

SRS Schmierstoff Vertrieb Wintershall Leichtlauf-Motorenöl PD SAE 5W-40

Startol RASANTA SPECIALSYNT SAE 5W-40

Statoil Statoil SuperWay 505.01 SAE 5W-40

Statoil Statoil LazerWay C SAE 5W-40

Sun Oil Sunoco Ultra semi-synthetic SAE 5W-40

SWD Concep-Tech Synth. SAE 5W-40

SWD swd Primus Synth. SAE 5W-40

SWD Concep-Tech Synth. SAE 5W-40

SWD swd Primus Synth. SAE 5W-40

SWD GECCO Motorenöl SY SAE 5W-40

SWD swd PRIMUS DX SAE 5W-30

Tamoil Tamoil Sint Future Racing PD SAE 5W-40

Tamoil Tamoil SINT FUTURE EXTRA SAE 5W-40

Texaco Havoline 505.01 SAE 5W-40

Total Total Quartz 505.01 SAE 5W-40

Total Gulf GDI Extra SAE 5W-40

Total Total Quartz INEO MC3 SAE 5W-30

Unil Opal Opaljet Futura SAE 5W-40

Valvoline Valvoline DuraBlend Diesel motor oil SAE 5W-40

Valvoline Synpower MST SAE 5W-30

Valvoline Synpower MST SAE 5W-30

VAPS VAPSOIL 505 01 SAE 5W-40

Volkswagen Original Teile ® Motorenoel G 052 167 A2 SAE 5W-40

Wolf Wolf Masterlube Synflow PI SAE 5W-40

Würth Triathlon Special PD SAE 5W-40

Yacco Yacco VX 505 SAE 5W-40

Yacco Yacco VX 1703 FAP SAE 5W-40

Engine oils which currently meet VW Oil Quality Standard VW 504 00 /507 00

Please note: Not all oils listed may be available in North America

10/08/07

Manufacturer Oil Type Viscosity

Addinol Addinol Mega light MV0539 LE SAE 5W-30

Agip Agip 7008 SAE 5W-30

Agip Autol Carrera Longlife III SAE 5W-30

Aral Aral SuperTronic Longlife III SAE 5W-30

Astris Astris Matro L-3 SAE 5W-30

Avia Aviasynth 5W-30 longlife III SAE 5W-30

BP BP Visco 7000 Longlife III SAE 5W-30

Bucher AG Motorex Profile V-XL SAE 5W-30

Castrol Castrol Edge SAE 5W-30

Castrol Castrol SLX Longlife III SAE 5W-30

Castrol Castrol TXT 507 00 SAE 5W-30

Castrol Longlife III Hochleistungsmotorenöl SAE 5W-30

Castrol Castrol SLX Professional Powerflow VW

Longlife III SAE 5W-30

Castrol Castrol SLX Professional Powerflow Lo SAE 5W-30 n

Castrol Castrol SLX Professional LL03 SAE 5W-30

Castrol Castrol SLX LongLife III Topup SAE 5W-30

Cepsa CEPSA STAR TDI SYNT SAE 5W-30

De Oliebron Tor Extendo SAE 5W-30

Elf Elf Solaris LLX SAE 5W-30

Elf Elf Excellium TDI SAE 5W-30

ENI R&M Division Agip Formula FUTURE SAE 5W-30

Eurol Eurol Syntence Longlife SAE 5W-30

Eurolub Eurolub WIV ECO SAE 5W-30

FL Selenia Selenia Multipower Specs SAE 5W-30

Fuchs Fuchs TITAN GT1 Longlife III SAE 5W-30

Fuchs TITAN GT1 Pro C-3 SAE 5W-30

Galp energia Galp Formula Longlife III SAE 5W-30

Gamaparts GAMAPARTS Super LongLife III SAE 5W-30

Gulf Oil Gulf Formula GVX SAE 5W-30

Hunold Eurolub WIV ECO SAE 5W-30

Kuwait Petroleum Q8 Formula V Long Life SAE 5W-30

Liqui Moly Top Tec 4200 SAE 5W-30

Liqui Moly Liqui Moly Pro-Engine M 600 SAE 5W-30

Meguin megol Motorenoel Compatible SAE 5W-30

Millers Oils Millers XF Longlife SAE 5W-30

Mitan Alpine Longlife III SAE 5W-30

Mobil Mobil 1 ESP Formula SAE 5W-30

Mobil Mobil SHC Formula V SAE 5W-30

MOL MOL Dynamic Gold Longlife SAE 5W-30

Motul MOTUL Specific 50400 507 00 SAE 5W-30

MRD Motor GOLD Longlife III SAE 5W-30

Neste Oil Neste City Pro W LongLife III SAE 5W-30

New-Process AG New Process eco syn Plus SAE 5W-30

Oel-Brack Midland Crypto3 SAE 5W-30

OMV OMV eco extra SAE 5W-30

OMV OMV BIXXOL special V7 SAE 5W-30

Opet Opet Oxt Formula V 507 SAE 5W-30

Panolin Panolin Avanis SV-X SAE 5W-30

Pentosin Pento Super Performance III SAE 5W-30

Petronas Petronas Syntium 5000 AV SAE 5W-30

Ravensberger Schmierstoffvertr Ravenol WIV III SAE 5W-30

Repsol Repsol Elite Longlife 50700/50400 SAE 5W-30

Rowe HIGHTEC ECOSYNT Longlife III SAE 5W-30

Shell Shell Helix Ultra VX SAE 5W-30

Shell Pennzoil Platinum VX SAE 5W-30

Shell Q European Engine VX SAE 5W-30

Shell Shell Helix Ultra LX SAE 5W-30

Shell Q Diesel Plus SAE 5W-30

Shell Shell Helix Ultra AP SAE 5W-30

Shell Shell Helix Ultra Extra SAE 5W-30

Shell Shell Helix Ultra VX SAE 5W-30

Shell Shell Helix Diesel Ultra Extra SAE 5W-30

Shell Vapsoil 507 SAE 5W-30

Slovnaft Madit Gold Longlife SAE 5W-30

SRS Schmierstoff

Vertrieb Wintershall ViVA1 SLV plus SAE 5W-30

Startol Transit Diplomat Longlife III SAE 5W-30

Statoil Statoil LazerWay LL SAE 5-W30

SWD swd PRIMUS DPF SAE 5W-30

SWD Concep-Tech VX SAE 5W-30

TACTI Corporation Castle Euaro 504 SAE 5W-30

Techno Tecar Motorenöl 504 00 / 507 00 SAE 5W-30

Texaco Havoline Ultra V SAE 5W-30

Total Total Quartz INEO 504-507 SAE 5W-30

Total Total Activa INEO SAE 5W-30

Total Gulf Progress Intensia SAE 5W-30

Unil Opal Opaljet Energy 3 SAE 5W-30

Valvoline Valvoline SynPower XL-III SAE 5W-30

VAPS Vapsoil 507 00 SAE 5W-30

Volkswagen Original Teile ® Volkswagen LongLife III SAE 5W-30

Würth Triathlon Endurance III SAE 5W-30

Yacco Yacco VX 2103 FAP SAE 5W-30

Zeller+Gmelin Divinol Syntholight 03 SAE 5W-30

:wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. ja z prosba.. otoz kupilem auto pol roku temu i mam przejchane okolo 9200km... na wyswietlaczu pokazuje mi, ze do wymiany jeszcze 5700km ale mechanik twierdzi, ze lepiej co 10kkm robic zmianie.. druga sprawa...po zakupie wlal mi za pierwszym razem "mobil 1" 5w30<dane z naklejki> z tego co tu wyczytalem to lepiej castrol lub motul... no i tak mysle, ze zmienie ale nie bardzo wiem ktory jest lepszy?? moje auto jak w profilu a4 b6 1,9tdi 101KM PD 2001r w Etce pokazuje model 2002r. chyba tyle danych starczy. Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...