Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Miękki pedał hamulca


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
co najlepsze ze w kazdej A4 tak jest

No nie w kazdej bo u mnie nie ma, jakbys nie zauwazyl co wyzej napisalem. :razz:

Mialem ten efekt tylko na poczatku zimy i zaraz wymienilem plyn.

Opublikowano
jakbys nie zauwazyl co wyzej napisalem

PIKUŚ umiem czytać

Opublikowano

U mnie też hamulec nie wpada.

Prawdopodobnie pompa wam przepuszcza.

W maluchach jest to znany przypadek hihi :twisted:

Opublikowano

Ja mam tez taki sam problem i jade z tym do dobrego mechaniora w srode,takze w czwartek wam opisze wam jak pozbyłem sie tego problemu. Mam nadzieje ze ten mechanior da sobie rade z tym. Aha,bylem pare dni wczesniej na warsztacie zrobic to ale mi powiedzieli ze to tak ma byc. Dlatego skontaktowalem sie z tym mechanikem z ktorym jestem umowiony na srode i powiedzial ze tak ma nie byc. Hamulec wogole nie powinien sie zapadac!!!!

[ Dodano: 2006-08-31, 14:15 ]

Wymieniłem pompe i problem znikł. Pompa kosztowała mnie 350PLN :???:

Opublikowano

A więc już wiadomo-"Wpada Ci hamulec do podłogi jak stoisz w miejscu?"

odp.Szykuj sie na wymiane pompy :sad: p.s to co chyba hurtem wezmiemy z ASO to będzie taniej :wink:

Opublikowano

Mowa o pompie hamulcowe a nie abs ? :przebiegly: bo u mnie pedał tez jest dosc miekki i kiepsko zeby stwardniał...Pompe hamulcową bede miał za grosze natomiast ABS troche mnie szarpnie :) I dlatego pytam :)

sorka ze odgrzewam kotleta :)

Opublikowano

co do zapadającego się pedału hamulca podczas postoju to :wallbash: skąd te pomysły, ja z doświadczenia znam kilka przypadków zapadania się hamulca:

1. słabe ciśnienie płynu hamulcowego

2. słabo odbijające, zacinające się tłoczki na zaciskach

3. "problem" z pompą hamulcową

4. stary płyn hamulcowy lub jak kolega Pikuś wspomniał rozrzedzony wodą płyn

pozdro. :audi::a4fan::evil:

Opublikowano

Sorry jeśli czegoś nie doczytałem, ale co panowie na to? Miałem miękki pedał chamulca, myślałem, że to zapowietrzony układ - odpowietrzony, później że to klocki i tarcze - wymieniłem, więc pewnie pompa hamulcowa - wymieniona, płyn oczywiście też. Mechanik do którego w koncu pojechałem powiedzial, że to pewnie pompa od ABS (podobno jak odpiął ABS to pedał stwardniał). Pompa ABS troche kosztuje;)Jakieś inne sugestie?

Opublikowano

Kiedys mialem podobnie wystarczylo odpowietrzyc pompe ABS

Opublikowano

Czadzik dzięki za info. Można to zrobić domowym sposobem, bo jakoś nie wierzę tym konowałom z Irlandii.

Pozdraiwam.

Opublikowano

nie wiem jak to zrobic robilem to u mechanika odpowietrzenie calego ukladu + dolewka plynu hamulcowego

zaplacilem 60zl :>

Opublikowano

Potwierdzam: odpowietrzenie pompy ABS załatwia w wiekszosci przypadków sprawe.

Robi sie to zazwyczaj Vag'iem :)

Opublikowano

Mi się tak stało po wymianie klocków hom.przód tył, pedał hamulca stał się miękki i ucieka. Po odpowietrzeniu wszystkich zacisków nic to nie dało, auto hamuje ale jest obawa że mi ucieknie do podłogi i bum :wallbash:

help!!!

Opublikowano

Przyłączam się do problemu :( po wymianie klocków z przodu pedał stał sie miekki, powoli się zapada gdy stoję na światłach. Jak się podpompuje to twardnieje i pozniej trzyma. Tak jakbym gdzieś gubił cisnienie... baaaardzo powoli. Z drugiej strony hamowanie nawet na nowych klockach (jeszcze na dotarciu) jest przyzwoite.

Panowie piszcie, co z tym opowietrzeniem VAG'iem?

Opublikowano

U mnie nie mogłem sie połączyc z kanalem w pompie ABS. Zrobiłem wiec tak ze poluzowywałem przewody hamulcowe przy pompie i pompowałem az wypływal płyn...Po koleji... Mi pomógł taki archaiczny i bezczelny zabieg ;)

Spróbuje raz jeszcze jak mi dotrze tachopro (miałem Vag'a na usb i moze o to sie nie łaczyło :/ )

A tutaj procedura :

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/absbleeding.html

Podobno auto musi wisiec w powietrzu (podnosnik) ale nie wiem jakie to m znaczenia :mysli:

Opublikowano

witam Panow u mnie tez mam problem z zapadajacym sie pedalem (powolnym) stalo sie to po wymianie tylnego zacisku , przy okazji wymienialem tarcze wraz z klockami (oczywiscie na koniec odpowietrzanie).Po tej operacji hamulec zaczal sie dziwnie zachowywac a mianowicie pierwszy pedal miekki i bardzo slabe hamulce, drugi juz wyzszy i lepsze hamulce,a trzeci to juz wsio ok, pomyslalem ze to powietrze w ukladzie wiec autko do gory i wszystko do odpowietrzenia. Juz trzy razy odpowietrzalem a efektow nie ma ( a dodac musze ze juz za drugim podejsciem w wezyku odpowietrzajacym nie bylo pecherzykow powietrz).Moje podejrzenia padaja teraz na pompe ze moze zaworki przepuszczaja i dlatego pedal sie zapada bo spada cisnienie na pompie ,oczywiscie nie moge stwierdziz ze przed wymiana zacisku bylo inaczej bo nigdy nie robilem takiej proby.Podpowiedzcie panowie jak mozna wiejskimi sposobami sprawdzic pompe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...