Perez Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Witam, szukałem na forum coś o tym problemie ale niestety nie znalazłem. Czasami podczas jazdy mam taki objaw jak by silnik wchodził w tryb awaryjny, a mianowicie samochód wogóle nie reaguje gdy chcę przyśpieszyć na wyzszych obrotach ( podobny objaw jakby ślizgało sprzęgło) gaz do dechy a on wogóle się nie zbiera na obroty, żadna kontrolka się nie zapala ( mam na myśli diagnostykę silnika). Zatrzymam się, zagaszę samochód, zapalę ponownie wszystko działa jak należy, samochód idzie jak rakieta. Miał może ktoś podobne objawy??/
letallec Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Tak, te objawy to tryb awaryjny. Do czasu diagnostyki i diagnozy proponuje delikatne obchodzenie sie z autem
Julo Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 A czy przy trybie awaryjnym nie powinny wyskoczyć jakieś błędy w silniku ?
Perez Opublikowano 16 Lipca 2010 Autor Opublikowano 16 Lipca 2010 Co według ciebie trzeba by sprawdzić vagiem?? Według mnie to nie jest tak do końca tryb awaryjny, bo chyba w tedy powinna zapalić się kontrolka diagnostyki silnika i nie dało by się tego skasować poprzez wyłączenie zapłonu i ponowne włączenie...
antonio Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 jak masz przeładowanie turbo to check się nie zapali VAG-COM i zwaguj silnik
Perez Opublikowano 16 Lipca 2010 Autor Opublikowano 16 Lipca 2010 W których kanałach według ciebie należało by sprawdzić.?
antonio Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 nie będę wypisywał tego co już od lat jest na forum więc masz tu link i czytaj http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
Julo Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Pytam o te błędy w silniku, bo dwa razy zdarzyła mi się taka sytuacja, że samochód praktycznie przestawał reagować na pedał gazu (raz przy prędkości ~80, a drugi raz przy ~50), po ponownym odpaleniu było ok, a błędów żadnych nie było
Perez Opublikowano 16 Lipca 2010 Autor Opublikowano 16 Lipca 2010 w silniku nie ma żadnych błędów. a więc to raczej nie try awaryjny bo w tedy by jakieś błędy były zapisane...
elmo814 Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 sprwdz tez czujnik polozenia pedału gazu
Perez Opublikowano 16 Lipca 2010 Autor Opublikowano 16 Lipca 2010 powertowałem troszkę inne fora, i raczej wygląda to na przeładowanie turbiny, teraz pytanie z jakiej przyczyny http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100522
Jaszczur87 Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 tak jak przeczytałeś na innym forum to może być n75 kierownice w turbince albo czujnik ciśnienia doładowania powietrza
bartus301 Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 mysle kolego ze to moze byc czujnik masy powietrza kolega mial cos takiego ale to wykazalo po vagiem wymienil go i jest oki
PIXI Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 Perez ....za wolno śmigasz i kierownice nie pracują w pełnym zakresie ( nie smyraj pedału gazu tylko wciskaj go do podłogi )- zrób logi dynamiczne i będzie wiadomo o co kaman ....
k0za Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 gdyby to było przeładowanie turbiny to byłby zapisany błąd w silniku.
Perez Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Opublikowano 20 Lipca 2010 W niedziele znowu powtórzyła mi się ta sama sytuacja, nagle brak mocy na wyższych obrotach. Postąpiłem tak jak wcześniej to robiłem, wyłączyłem zapłon (podczas jazdy), zapaliłem ponownie i wówczas zapaliła mi się kontrolka -diagnostyki silnika. Ale pojechałem dalej, miałem do przejechania jeszcze ok. 200 km, postanowiłem troszkę przegonić autko na wyższych obrotach. Wieczorem po dłuższym postoju kontrolka zagasła. Wczoraj podpiąłem Vaga był błąd: 17965 Charge Pressure Control: Positive Deviation P 1557-35-10----Intermittet. Skasowałem go, autko na razie śmiga, staram się troszkę ganiać go na wyższych obrotach. Ale jutro przymierzam się do wyciągnięcia turbiny (o ile nie przerośnie mnie ten problem, bo słyszałem że z wyciągnięciem turbawki nie jest taka prosta sprawa) przeczyszczenia kierownic.
k0za Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 Skoro ten błąd to przeładowanie i na 99% przyczyną są zasyfione kierownice vtg turbo. Wyciągnięcie to pierwszy problem ( bez kanału prawie nie ma szans ) Jak już będziesz miał ją na stole wtedy może być problem z jej rozpołowieniem. Teraz już nie ma sensu przeganianie auta. Tylko czyszczenie.
Perez Opublikowano 22 Lipca 2010 Autor Opublikowano 22 Lipca 2010 Ogarnąłem problem, przyznam że troszkę ciężko wyciągnąć turbinkę z auta i potem skręcić z powrotem, trudny dostęp do niektórych śrubek, no i trzeba mięć raczej odpowiednie klucze. Moja turbinka nawet dała się rozkręcić bez większych problemów, nawet nie była zbytnio zasyfiona w środku, dużo takiej świeżej sadzy (myślę ze jakbym troszkę prze śmigał furkę to by obeszło się bez czyszczenia) kierownice nie były specjalnie zapieczone. Wirniczek zero uszkodzeń. Wyczyściłem szczotką drucianą, potem papierkiem ściernym, wymyłem wszystko w nawcie, po złożeniu wszystko super chodziło. Zamontowałem Turbinkę do auta, wybrałem się na jazdę próbną i mocno się rozczarowałem, auto było totalnie zamulone, zapaliła mi się kontrolka diagnostyki silnika, przestraszyłem się ze coś z knociłem Podpiąłem Vaga, wyświetliło błąd:17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Skasowałem błąd i zacząłem dumać, co jest grane, na 100% byłem pewny że turbo złożyłem dobrze. Zacząłem przeglądać przewody podciśnieniowe i bingo prawdopodobnie jak montowałem filtr powietrza spadł przewód z trójnika. Założyłem, pojechałem na próbę, auto rakieta. Byłem raczej przekonany że turbo dobrze
mariusz1890 Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 koledzy ja miałem taki przypadek w mojej niuni to okazało się ze paliwo było złej jakości objawy były takie same
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się