grabalaba Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Proszę o analizę. Z góry thanks Statyczne 000 003 Dynamiczne 000 003 004 007 008 010 011 013 dodany do FAQ [pre_pl]
Gość Murzyn Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Jak dla mnie auto po chipsie ze zdechnieta przeplywka ... chyba ze odjales gaz tak jak to widac na 10
Sprinter Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Przepływka za świeża nie jest, ale tragedii nie ma. Ja bym się przyjrzał kątowi wtrysku
grabalaba Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Jak dla mnie auto po chipsie ze zdechnieta przeplywka ... chyba ze odjales gaz tak jak to widac na 10 Może być, szwagier był za sterem, a ja z lapkiem. Mogliśmy się nie zgrywać! Jutro powtórzę 010. Ale to znaczy, że jak 010 wyjdzie ok, to przepływka jest gites? Po czym poznać, ze zdycha? I jeszcze jedno pytanko: dlaczego sądzisz, że jest po czipsie? Nawiasem mówiąc niunia ma niezłego kopa
Gość Murzyn Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 hyhy - bo jest po czipsie na 100% Masz dowalone paliwa, i laduje tlenu wiecej niz seria (ori 0,948 - u Ciebie prawie 1.3 w porywach, przecietnie 1.1-1.2bara) nie chodzi o 10, tylko na 10 widac, ze gaz nie jest trzymany na maxa do konca. [br]Dopisany: 14 Sierpień 2007, 22:07 _________________________________________________ Po czym poznać, ze zdycha? po 003 i 008 dynamicznym. Pre to ladnie tlumaczyl, przy ktorejs analizie AFN'a chyba[br]Dopisany: 14 Sierpień 2007, 22:08 _________________________________________________dla porownania masz logi po ostrzejszym czipsie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,6570.0.html stock AJM tez znajdziesz na forum
grabalaba Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2007 hyhy - bo jest po czipsie na 100% Masz dowalone paliwa, i laduje tlenu wiecej niz seria (ori 0,948 - u Ciebie prawie 1.3 w porywach, przecietnie 1.1-1.2bara) nie chodzi o 10, tylko na 10 widac, ze gaz nie jest trzymany na maxa do konca. [br]Dopisany: 14 Sierpień 2007, 22:07 _________________________________________________ Po czym poznać, ze zdycha? po 003 i 008 dynamicznym. Pre to ladnie tlumaczyl, przy ktorejs analizie AFN'a chyba[br]Dopisany: 14 Sierpień 2007, 22:08 _________________________________________________dla porownania masz logi po ostrzejszym czipsie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,6570.0.html stock AJM tez znajdziesz na forum Dzięki za odpowiedz, ale ogólnie silnik igła, czy padlina?
chrapusta Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 panowie pytanie za milion - czy w czasie robienia logów statycznych należy dodać gazu? do jakiej wielkości obrotów? i czy poza blokiem 000, 003 można i trzeba zorbić statycznie blok 011?
Gość Murzyn Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 statyczne robi sie bez gazu grabalaba troche Cie poklamalem z tym chipsem, ale tylko troche.... AJM'y laduja 1,091 bara -coz zawodna moja pamiec- wiec zmiany w ECU masz delikutasne.... wlasciwie to do 3500 jest cos minimalnie grzebniete, pozniej seria. Cholernie dziwna sprawa. Tak jak rozmawialismy czysc ta przeplywke i zrob jeszcze raz logi.
baskecior Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Przepływka rzeczywiście do czyszczenia, ale na poczatek do wymiany filtr powietrza. Autko faktycznie po chipie. Kierownice w turbinie do natychmiastowego czyszczenia !
grabalaba Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Przepływka rzeczywiście do czyszczenia, ale na poczatek do wymiany filtr powietrza. Autko faktycznie po chipie. Kierownice w turbinie do natychmiastowego czyszczenia ! Dziwne, bo wymieniany 3 miesiące temu (Mann-6000km)
spanky Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Przepływka rzeczywiście do czyszczenia, ale na poczatek do wymiany filtr powietrza. Autko faktycznie po chipie. Kierownice w turbinie do natychmiastowego czyszczenia ! Dziwne, bo wymieniany 3 miesiące temu (Mann-6000km) ja tam nic dziwnego w tym nie widze ....
chrapusta Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 ja zakładałem też manna i po zrobieniu 7 tys. filtr był sporo zapchany - nie wymieniałem, ale było co wypychać z niego kompresorem. rok na filtrze powietrza to całkowite maksimum i nie bardzo wykonalne jak dla mnie. ja mam 4 miesiące i już widze że za 4 będzie kosz. powiem inaczej: AUDI kosztuje - niestety - jak każde inne auto - jak się chce mieć wszystko super to podstawą są najprostsze rzeczy. to jak z wycieraczkami, spotykam nieraz w sklepie facia który kupuje do audi albo BMW gumki i je sobie naciąga bo mu szkoda na całe pióro. nie twierdze że robisz to samo - broń boże, ale uczulam na takie drobne zakupy, żeby na nich nie odszczędzać. filtr powietrza jest równie ważny jak filtr oleju. (patrz przepływka)
grabalaba Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Przepływka rzeczywiście do czyszczenia, ale na poczatek do wymiany filtr powietrza. Autko faktycznie po chipie. Kierownice w turbinie do natychmiastowego czyszczenia ! Dziwne, bo wymieniany 3 miesiące temu (Mann-6000km) ja tam nic dziwnego w tym nie widze .... Chyba nie chcesz mi powiedzieć Kolego Spanky, że po 6k mam wymieniać filtr powietrza? Nadmieniam, że regularnie raz w miesiącu jest przedmuchany. Dziwne to wszystko: "przepływka pada", "kierownice w turbinie do natychmiastowego czyszczenia", "filtr powietrza do wymiany" - a niunia lata jakby miała 200KM!!!!!!!!!!!!!
pre_pl Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Dziwne to wszystko: "przepływka pada", "kierownice w turbinie do natychmiastowego czyszczenia", "filtr powietrza do wymiany" - a niunia lata jakby miała 200KM!!!!! chciałeś żebyśmy podpowiedzieli co w aucie piszczy a podstawie logów, teraz widzę, że zastanawiasz się czy aby mamy rację. No więc spójrz jak powinno wyglądać to w zdrowiuteńkim AJMie (zresztą temat z FAQ) : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,3602.html tu jeszcze Murzyna : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,6570.0.html po czipsie, ale jakiś odnośnik można mieć. Porównaj grupę 008 dynamicznie zrobioną, widać że u Ciebie wartości w kolumnie ostatniej są zbyt "blisko" tych w środkowej, powinny być nieco wyższe. Log dyn. 003 potwierdza to, są miejsca gdzie jest wartość mniejsza od zadanej. Nie jest to zbyt wiele, ale pozwala wysnuć wniosek, że coś z tą przepływką jest (zaczyna się dziać). No i 011, przy 2000obr/min masz 2500 ciśnienia aż ! Jak myślisz dlaczego ? Odpowiedzi są już powyżej. Na dodatek miałeś jakieś problemy: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,14835.0.html Myślę, że przez te delikatne jescze problemy może Ci sterownik ABS również wyrzucać błędy. To znaczy, że wartości z ECU dostaje niepoprawne. No i na pewno nie ma 200KM :>
grabalaba Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Dziwne to wszystko: "przepływka pada", "kierownice w turbinie do natychmiastowego czyszczenia", "filtr powietrza do wymiany" - a niunia lata jakby miała 200KM!!!!! chciałeś żebyśmy podpowiedzieli co w aucie piszczy a podstawie logów, teraz widzę, że zastanawiasz się czy aby mamy rację. No więc spójrz jak powinno wyglądać to w zdrowiuteńkim AJMie (zresztą temat z FAQ) : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,3602.html tu jeszcze Murzyna : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,6570.0.html po czipsie, ale jakiś odnośnik można mieć. Porównaj grupę 008 dynamicznie zrobioną, widać że u Ciebie wartości w kolumnie ostatniej są zbyt "blisko" tych w środkowej, powinny być nieco wyższe. Log dyn. 003 potwierdza to, są miejsca gdzie jest wartość mniejsza od zadanej. Nie jest to zbyt wiele, ale pozwala wysnuć wniosek, że coś z tą przepływką jest (zaczyna się dziać). No i 011, przy 2000obr/min masz 2500 ciśnienia aż ! Jak myślisz dlaczego ? Odpowiedzi są już powyżej. Na dodatek miałeś jakieś problemy: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,14835.0.html Myślę, że przez te delikatne jescze problemy może Ci sterownik ABS również wyrzucać błędy. To znaczy, że wartości z ECU dostaje niepoprawne. No i na pewno nie ma 200KM :> Oczywiście nie podważam Waszych opinii. Jestem wdzięczny za wszystkie posty. Staram się tylko to wszystko jakoś ogarnąć i przyjmuję analizę moich logów jako nieco odstające od "ideału". Ogólnie - dalej jeżdżę i się śmieję. Jeszcze raz dzięki.
Sprinter Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Nie ma żadnego czipa, tylko przeładowuje turbina "na dole" i przekłamuje trochę wskazań, a kierowca czuje walnięcie po plecach. Nic dziwnego skoro ma strzał 1,6 bara prawie... Do sprawdzenia nieco sterowanie sterowanie turbiną (lepiej to zrobić, żeby jej nie zabić), przepływomierz świeży nie jest, ale jeszcze żyje, na nowym wcale nie będzie super mocniej. Kąt wtrysku jak mówiłem nieco się rozłazi, ale biorąc pod uwagę dokładność pewnie viakena, to nie ma się czym przejmować do końca.
lisior77 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Panowie kto w okolicach Dębicy moze zrobić logi?Zależy mi na tym bo nie wiem juz czy wszystko jest w porzo czy może nie tak coś(turbina po regence) wydaje mi sie że brakuje mocy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się