Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rurka zamiast tłumika środkowego w A4 B5 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

co się stanie jak wytnę tłumik środkowy i wsadzę tam rurkę?auto zyska na mocy???będzie głośniejsze??

Opublikowano

Tak bedzie dosc glosnawe w srodku..buczy zdeka...osobiscie srednio mi sie to podobalo i raczej nie polecam...

Opublikowano

mam i nie narzekam, było trochę głośniej ale w kabinie i tak tego nie słychać, buczenie niestety występuje, ale nie można oczekiwać cudów od silnika R4

aktualnie jeżdżę tylko na końcowym i też jest OK, fajnie świszczy turbo, ogólnie OK, ale wiem że będę zakładał przelot :wink4:

Opublikowano

czyli jak wywale srodkowy tlumik, to nie bedzie glosniej w srodku? W srodku wole nie slyszec co sie dzieje na zewnatrz bo wole posluchac dobrej muzy. Chcialbym uzyskac jakis fajny pomruk slyszalny jedynie przez ''otoczenie''. A gdyby zamiast srodkowego tlumika wladowac jakas strumienice? Poprawi to jakos ''jakosc dzwieku''?

Opublikowano

zastąp ten śrotkowy tłumikiem przelotowym przy strumienicy może ci wypalić uszczelkę pod głowicą (nie jest to regułą ale często tak się dzieje)

Opublikowano

a macie moze jakies sprawdzone tlumiki przelotowe? A nie jakies tandety. Prosilbym o jakies linki...

Opublikowano

ja to bym raczej usunął końcowy jak juz o dźwięk w kabinie chodzi.

jak może być cicho w aucie skoro pierwszy tłumik jest rezonatorem?

ja usunołęm ostatni tłumik w v8 bo woże małe dziecko i w środku jest tylko delikatnie głośniej a za autem ogień.

tu mas zmoje auto w środku (pootwierane szyby)i na zewnątrz:

poza tym, dobrze jest zostawić środkowy choćby ze względu na turbo i zmiany ciśnień w układzie wydechowym.

Opublikowano

ladnie daje hehe. Czyli wywalenie srodkowego w moim przypadku jest szkodliwe dla turbiny? Czy nie ma wtedy pelnego doladowania?

Opublikowano

Hmm mówisz że wycięcie środkowego tłumika źle wpływa na turbo :mysli:

a możesz coś więcej na ten temat powiedzieć, bo ja generalnie pierwszy raz się z taką opinią spotkałem

Opublikowano

czy źle na żywotność to nie wiem ale zgodnie z zasadą fizyki- im mniejsze ciśnienie ty mniejsza prędkość obrotowa wirnika- czy nie?

Opublikowano

a gdy ma sie wywalony kat, to rowniez ma to wplyw na cisnienie?

Opublikowano

a gdy ma sie wywalony kat, to rowniez ma to wplyw na cisnienie?

w sumie każda ingerencja w fabryczny wydech ma wpływ na ciśnienie- w jedną lub drugą stronę.

w przypadku samochodów z turbo potrzebny jest ktoś, kto sie na tym zna i umie wszystko obliczyć bo czasami dla fajnego dźwięku można stracić osiągi.

prosty przykład z autopsji.

kiedyś miałem b5 1,8 t, w którym uleciała mi rura za kolektorem- za***isty świst i wypierd ale auto nie chciało jechać

Opublikowano

a gdy ma sie wywalony kat, to rowniez ma to wplyw na cisnienie?

w sumie każda ingerencja w fabryczny wydech ma wpływ na ciśnienie- w jedną lub drugą stronę.

w przypadku samochodów z turbo potrzebny jest ktoś, kto sie na tym zna i umie wszystko obliczyć bo czasami dla fajnego dźwięku można stracić osiągi.

prosty przykład z autopsji.

kiedyś miałem b5 1,8 t, w którym uleciała mi rura za kolektorem- za***isty świst i wypierd ale auto nie chciało jechać

dokładnie, mi jak poszła plecionka ( pękła na pół ), auto straciło zupełnie moc, aż się przeraziłem że to turbo się rozleciało :kox:

Opublikowano

najlepiej podjechać do firmy, która zajmuje się wydechami na konsultacje.

na pewno jest takowa w twojej okolicy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...