Skocz do zawartości
IGNOROWANY

jakie przednie tarcze hamulcowe do '95 A4 2.6Q?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, czeka mnie wymiana tarcz wiec pytam - jakie? tarcze mam oczywiscie wentylowane. jaka roznica w cenie bylaby przy zakupie czegosc bardziej sportowego (typu wiercone, nacinane, itp). czy klocki do tych tarcz takze musialbym wymienic? mile widziane bylyby orientacyjne ceny poszczegolnych czesci i miejsca, w ktorych moge je kupic.

Opublikowano

polecam brembo MAX (nacinane) od seryjnych kosztują niewiele drożej, a sprawują się znacznie lepiej, hamowanie jest bardziej "agresywne", a klocki wbrew niektórym opiniom nie zużywają się szybciej.

Jeśli wymieniasz tarcze to zawsze musisz wymienić klocki, bo inaczej szkoda nowych tarcz.

PS

Na allegro można kupić w dobrej cenie.

Opublikowano

niedawno wymienialem tarcze i klocki z przodu na ATE, koszt 750zl.

mozesz sobie to obejrzec na www.fota.pl

pzdr

Opublikowano

Strasznie drogo koledze wyszło 750zł!!! ja na tyl za ATE + oryginalne klocki zapłaciłem (części) 300zł! powiedzmy cena x2 jak dla przodu to 600zł

Zdecydowanie polecam ATE a klocki jak nie oryginały to tej samej firmy. Polecam też Lukasa a odradzam Brembo i Ferrodo - robione w Polsce i wiele osob narzeka.

Wszelkie sportowe tarcze przeciętnie są 2x droższe i wymagają specjalnych/odpowiednich klocków - odradzam jeśli naprawdę nie czujesz potrzeby posiadania takiego zestawu.

Opublikowano

Jakiej firmy polecacie tarcze wentylowane przednie ?? Orientujecie się do A4 Avant z 2000roku silnik AJM 85KW jest rozmiar 280x22mm czy może 288x25mm???

Opublikowano

a ja własnie zakupiłem komplecik na przód :

tarcze ATE Power Disc (nacinane) + klocki ATE (z czujnikiem zuzycia)... :dance:

w tym tygodniu moze je zaloze to opisze wrazenia z hamowania ... :naughty:

Opublikowano

Spanky możesz podać za ile i gdzie kupowałeś?

Opublikowano

Spanky możesz podać za ile i gdzie kupowałeś?

cena tak jak na allegro ... choc kupowane z pewniejszego zródla ... ;)

a wracajac do tematu ... jestem juz po wymianie całego zestawu tarcze i klocki i musze powiedziec ze roznica jest kolosalna (moze dlatego ze moja stare tarcze były jeszce z pierwszego montazu i ich grubosc była zaledwie 21.5 mm :embarrassed:) ... delikatne wcisniecie pedału hamulca powoduje ze furka prawie zatrzymuje sie w miejscu ... musze sie do tego przyzwyczaic ... :naughty:

jednym słowem ... polecam taki zestaw.

Opublikowano

a ja własnie zakupiłem komplecik na przód :

tarcze ATE Power Disc (nacinane) + klocki ATE (z czujnikiem zuzycia)... :dance:

w tym tygodniu moze je zaloze to opisze wrazenia z hamowania ... :naughty:

tez sie zastanawiam nad takim zestawm bo wczoraj zaswiecila mi sie kontrolka od klockow, no i tarcze tez juz sa do wymiany.

Opublikowano

Polecam tarcze i klocki firmy EBC -tarcze sport stalowe (zwykłe bądź seryjne są żeliwne), bez nacięć i nawierceń, najlepiej się sprawdzają w autach nawet o mocy powyżej 300KM.+Klocki EBC Green Staff.

Trzeba pamiętać że tarcze nawiercane lub nawiercano-nacinane powodują hałas przy hamowaniu oraz szybsze zużycie klocków. Przetestowałem to na wielu autach!!

Jeżeli napierasz do dechy z każdych świateł i hamujesz 50m przed skrzyżowaniem ze 120km/h bądź używasz auta na torze to wtedy jest sens kupować nawiercane lub nawiercano -nacinane lub nacinane tarcze oczywiście EBC reszta tarcz to szmelc chyba ,że te które kosztują 1000 szt.Do zwykłego użytkowania samochodu ze sporadycznym ostrym traktowaniem hamulców nie sprawdzają się obniżając komfort jazdy.

Tarcze i klocki firmy EBC możesz zamówić u mnie na PRIV(niższa cena dla klubowiczów)

Opublikowano

A o tarczach firmy KRAGER słyszeliście coś? Jakieś opinie?

Opublikowano

A o tarczach firmy KRAGER słyszeliście coś? Jakieś opinie?

chyba KAGER ... :naughty:

Opublikowano

Na czym jak na czym ale na bezpieczeństwie bym nie oszczędzał!!!

Opublikowano

:embarrassed:

KAGER rzecz jasna

Jakie opinie?

Opublikowano

no wlasnie jak to jest z tymi hamulcami w a4 :blink: sa poprostu strasznie slabe, smiem twierdzic hamuja gorzej niz zle jak na moc auta. Caly komplet hamulcow mam w miare mlody ma najechane 5-10k km, u wszystkich mechanikow ktorych bylem mowili ze sa w swietnym stanie. Robilem nawet test, moj kumpel jechal moim Volvo a ja w A4, razem przy 100 km/h ostro po hakach, zatrzymalem sie o cala dlugosc auta dalej ! czyli to jest jakies 4,5 metra, czyli strasznie duzo, biorac pod uwage ze klocki i tarcze w Volvo maja nalatane 40k km ......dodatkowo w a4 mam kapcie 235 a w Volvo 215, czyli to tez powinno miec wplyw na hamowanie.

Mialem w planach inne modyfikacje auta, ale jednak musze te kase przeznaczyc na jakis porzadny komplet tarcz i klockow ...... ehh nie popisalo sie Audi :confused4:

Opublikowano

Masz układ hamulcowy starego typu chyba???? tarcze z przodu sa niewentylowane??Moja A4a staje w miejscu :thumbup:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...