mario 115 Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 Witam klubowiczów i proszę o podpowiedzi w sprawie : Posiadam a4 1.9 tdi 110 ps. 1997 rok z przebiegiem 227 tys. na początku problemów mechanik stwierdził że stoją łopatki turbiny , odkładając pieniążki pojawił się czarny dym z wydechu przy dodawaniu gazu i auto było zamulone , po wyłączeniu silnika i ponownej próbie odpalenia po 5 minutach auto nie chciało odpalić , odpaliło po lekkim ostygnięciu ( zawsze paliło z dotyku ) . Następnego dnia pojechałem do warsztatu naprawiającego turbiny okazało się że przewód między interkulerem a turbiną jest pęknięty , po wymianie wszystko wróciło do normy ( nie kopcił , lepiej się zbierał , odpalał za każdym razem ) ale tak było jeden dzień bo teraz powrócił problem z odpalaniem , zimny lub lekko zagrzany pali z pierwszego potem nie ma szans proszę o pomoc ponieważ powoli rozrusznik się wykańcza
Kali S4 Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 proszę o pomoc ponieważ powoli rozrusznik się wykańcza doprowadź rozrusznik do porządku,zapnij VAGa i zobacz co "wyrzuci"
mario 115 Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Opublikowano 24 Lipca 2010 rozrusznik jest jeszcze na tyle sprawny że kręci , tylko czasem przeskoczy . jestem świadomy jego zużycia więc go nie katuję aby nie umarł za wcześnie . Jutro będę miał VAGa mam nadzieje że kasacja błędów wystarczy choć kolega straszy mnie naprawą pompy Pozdrawiam
goldi Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 Skasowanie błędu nic nie pomorze jeśli coś jest nie tak błąd pojawi się za chwile znowu wrzuć błąd jaki wyskoczy może jak się nagrzeje silnik rozrusznik zbyt słabo kręci i dlatego nie może zaskoczyć możesz jeszcze sprawdzić jak nie chce zapalić jak jest ciepły czy masz paliwo w filtrze paliwa po przez śrubę którą masz na górze filtra może się układ zapowietrza ewentualnie dolać ropy do filtra i spróbować zapalić
tokarka606 Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 Po pierwsze to sprawdź kąt wtrysku. P.S. cześć goldi j51
Kali S4 Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 Po pierwsze to sprawdź kąt wtrysku. sprawdzić sobie może,ale problemu mu to nie rozwiąże skoro na zimnym dobrze pali
piotrsob1 Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 Może to kwestia dawki rozruchowej na ciepłym ........
mario 115 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2010 kąt wtrysku miałem ustawiany przy wymianie rozrządu 20 tys. km. temu Podobno ( aż na tyle się nie znam ) podczas jazdy z pękniętą rurą od interkulera do turbiny coś tam się działo z tą dawką paliwa przy rozruchu Nigdy układ mi się nie zapowietrzył paliwa mam zawsze co najmniej ćwierć baku . nie ma co gdybać zobaczę błędy i ewentualnie wszystkie je wypiszę [br]Dopisany: 25 Lipiec 2010, 01:25_________________________________________________hej usterka usunięta przyczyną był sterownik ( tak go nazwał pan mechanik ) pod filtrem oleju , nie wiem jak się nazywa jak zrobię zdjęcie to wrzucę dodatkowo były błędy odnośnie imobilajzera , koszt sterownika plus robocizna 350zł
spetsnaz Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 kąt wtrysku miałem ustawiany przy wymianie rozrządu 20 tys. km. temu Podobno ( aż na tyle się nie znam ) podczas jazdy z pękniętą rurą od interkulera do turbiny coś tam się działo z tą dawką paliwa przy rozruchu Nigdy układ mi się nie zapowietrzył paliwa mam zawsze co najmniej ćwierć baku . nie ma co gdybać zobaczę błędy i ewentualnie wszystkie je wypiszę [br]Dopisany: 25 Lipiec 2010, 01:25_________________________________________________hej usterka usunięta przyczyną był sterownik ( tak go nazwał pan mechanik ) pod filtrem oleju , nie wiem jak się nazywa jak zrobię zdjęcie to wrzucę dodatkowo były błędy odnośnie imobilajzera , koszt sterownika plus robocizna 350zł Wrzuć foty, chętnie zobaczę ten sterownik z pod filtra oleju
SotoM Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 nieee no nie wierze.... wrzuć koleżko fotki bo.... ciekawe czym ten "sterownik"steruje... może nastawnik pompy wtryskowej ci wymienił - na to co niektórzy mówią -sterownik pompy
Bugatti Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 kąt wtrysku albo zwiększyć dawkę paliwa na ciepłym silniku Pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się