Gość prezi Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Witam proszę o pomoc bo wymiękam . Może od początku .Mam silnik AVF , Auto ciężko odpalało na zimnym i średnio na ciepłym ,po pewnym czasie zaczęło źle pracować na jałowym biegu ,wciśnięcie sprzęgła nie zmieniało objaw,po podłączeniu kompa ,zapłon nie w normie i 4 cylinder zła praca ,wyrok pompowtryskiwacz (038 130 073 BA).No więc wymieniłem pompowtryskiwacze 4 sztuki używki ( 038 130 073 AA)ale w dobrym stanie i teraz silnik pali na dotyk ale telepie na wonnych dalej chociaż mniej,po włączeniu odbiorników klimy itp ,telepanie sie zmniejsza ale silnik zaczyna od 3-5 sekund szarpać.Auto lepiej się zbiera ale jeśli chodzi o większe prędkości słabiej gna przedtem 220 nie problem teraz 210 i ciężko .Może ktoś zna dobrego speca z terenu trójmiasta aby to sprawdził.Dzięki za pomoc.
macieek Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Witam proszę o pomoc bo wymiękam . Może od początku .Mam silnik AVF , Auto ciężko odpalało na zimnym i średnio na ciepłym ,po pewnym czasie zaczęło źle pracować na jałowym biegu ,wciśnięcie sprzęgła nie zmieniało objaw,po podłączeniu kompa ,zapłon nie w normie i 4 cylinder zła praca ,wyrok pompowtryskiwacz (038 130 073 BA).No więc wymieniłem pompowtryskiwacze 4 sztuki używki ( 038 130 073 AA)ale w dobrym stanie i teraz silnik pali na dotyk ale telepie na wonnych dalej chociaż mniej,po włączeniu odbiorników klimy itp ,telepanie sie zmniejsza ale silnik zaczyna od 3-5 sekund szarpać.Auto lepiej się zbiera ale jeśli chodzi o większe prędkości słabiej gna przedtem 220 nie problem teraz 210 i ciężko .Może ktoś zna dobrego speca z terenu trójmiasta aby to sprawdził.Dzięki za pomoc. A jaki kąt synchro? Przestawiony moze dawac podobne objawy...
michcio1985 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 kolego a może zatankowałeś paliwka złej jakości??
dziadek Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Witam kąt mieści się w granicach 1,2 No to taki sobie, ja mam 0...
Bugatti Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 (038 130 073 BA) ( 038 130 073 AA) BA i AA. to chyba nie to samo. Myślę że po wymianie na inne trzeba wyregulować BIPy - trzeba sprawdzić wskazania w VCDSie w 023. Albo te używki mogą nie być w dobrym stanie Pozdr.
spanky Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 jedz do rob555 [www.tune-up.pl] ,skoryguje BIP-y w sofcie pod nowe pompowtryskiwacze i powinno chulac ...
spanky Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 jedz do rob555 [www.tune-up.pl] ,skoryguje BIP-y w sofcie pod nowe pompowtryskiwacze i powinno chulac ... To prawda prawdziwy fachowcy też polecam ich szczerze każdemu Ja już tam byłem tam ustawiałem BIP-y ,także elektronika ok umarł silnik ale to będę wiedział w środę lub w czwartek jak rozbiorą silnik .Jak pisałem dam znać . o to ciekawe ... to zacznijcie od zdjecia pokrywy i obejrzyjcie krzywki na walku ...
MiruK Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 jedz do rob555 [www.tune-up.pl] ,skoryguje BIP-y w sofcie pod nowe pompowtryskiwacze i powinno chulac ... To prawda prawdziwy fachowcy też polecam ich szczerze każdemu Ja już tam byłem tam ustawiałem BIP-y ,także elektronika ok umarł silnik ale to będę wiedział w środę lub w czwartek jak rozbiorą silnik .Jak pisałem dam znać . o to ciekawe ... to zacznijcie od zdjecia pokrywy i obejrzyjcie krzywki na walku ... przecież pisał że wałek i szklanki wymienione
macieek Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Drodzy Koledzy sprawa się wyjaśniła po zdjęciu głowicy : popękane tłoki na 3,4 cylindrze rysy na czwartej tulei i na deser pęknięta głowica w kanale pompo wtryskiwacza także silnik zakończył swój żywot przy przebiegu 306 000 tyś kilometrów .Także kończę sprawę i szukam nowego silnika . Pozdrawiam i dziękuję za wskazówki . Niezle spustoszenie Ciekawe co bylo tego przyczyną...
spanky Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Drodzy Koledzy sprawa się wyjaśniła po zdjęciu głowicy : popękane tłoki na 3,4 cylindrze rysy na czwartej tulei i na deser pęknięta głowica w kanale pompo wtryskiwacza także silnik zakończył swój żywot przy przebiegu 306 000 tyś kilometrów .Także kończę sprawę i szukam nowego silnika . Pozdrawiam i dziękuję za wskazówki . ten przebieg to oryginalny ?
Dev Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 wymiana oleju co30tkm???, nic dziwnego ze tak szybko wyzional ducha, Kolego w silnikach z PD-mi MAX to 15tkm
Leon1973 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 no to współczuje, ja przechodziłem to samo 9 tys. po wymianie rozrządu padł pompowtrysk, po wymianie (go)nie dało rady ustawić auta jak należy zła praca i tak dalej, na drugi dzień szukali przyczyny i też nie znaleźli a więc na trzeci dzień otworzyli silnik i znaleźli pęknięty tłok dziura w bloku. ;( kupiłem silnik używany od pasata b5 AVF z Anglii i tylko miska olejowa nie pasowała ale przełożyli z poprzedniego i auto hula jak ta lala.Koszty masz trochę za wysokie zakupu tego silnika, ja kupiłem za 1800zł sam bez pompo wtrysków bo mi nie były potrzebne, wymiana wraz z wszystkimi uszczelkami filtrami olejem itp 3000zł brutto. Tak że przestroga dla innych jeśli jest taki objaw to nie jeździć autem i wymieniać pomki takie jakie są oryginalne (nr pompki)a nie kombinować. poz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się