brrunon Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Witam Autko zaczęło więcej palić, silnik wpada w wibracje na biegu jałowym, czy pompowtryskiwacze się już kończą czy jeszcze jest ok? Podaje loga z grupy 013. Grupa: 01-013 - http://vaglog.rtnet.pl/brrunon_18533.html Pozdrawiam
przemik Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 A czy nie wyczerpalismy tematu juz tutaj ? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=144535.0
brrunon Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Opublikowano 28 Lipca 2010 Czyli jak rozumiem wszystko jest ok, dzięki. Znajomy mechanik który sprawdzał mi autko vagiem sugerował coś na temat, że to może być problem z pompowtryskiwaczami. A tak w ogóle to jakie powinny być prawidłowe wartości lub zakresy dla grupy 13 kolego przemik. Z góry dzięki za info.
przemik Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Do -3 do +3 mg/H ale im blizej 0 tym lepiej. Generalnie mozna tez przyjac zasade, że jesli dawki są na minusie to są mniejsze powody do niepokoju. Pozdrawiam
brrunon Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Opublikowano 28 Lipca 2010 Czyli nr 1 najwięcej odstaje od normy, chyba narazie sobie daruję wymianę ;-) zwłaszcza, że koszt niemały.
Brysio Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Czyli nr 1 najwięcej odstaje od normy, chyba narazie sobie daruję wymianę ;-) zwłaszcza, że koszt niemały. nie musisz wymieniac calych wtryskiwaczy starczy koncowki ja bym to sprawdzil bo masz korekcje na plusie co moze oznaczac ze leja wtryski a to w dalszym uzytkowaniu moze oznaczac dziury w tlokach oczywiscie jest troche zabawy z demontazem ale zaleznie od przebiegu warto tam zagladac okolo 200kkm powinno sie na 100% wymienic koncowki na nowe
brrunon Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Opublikowano 28 Lipca 2010 Autko ma przebieg ori 210tys. O co chodzi z tymi końcówkami, bo wcześniej nie słyszałem, trzeba pewnie rozbierać pompowtryskiwacz ? Jaki orientacyjny koszt takich końcówek?
vauxhall95 Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Do -3 do +3 mg/H ale im blizej 0 tym lepiej. Generalnie mozna tez przyjac zasade, że jesli dawki są na minusie to są mniejsze powody do niepokoju. Pozdrawiam Troche przesadziles z 3mg.Juz przy okolo 2mg moga byc wibracje,przy 2.5mg w touaregu 2.5TDI R5 byl dramat,tak walilo buda.Oczywiscie na jednej pompce
przemik Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Do -3 do +3 mg/H ale im blizej 0 tym lepiej. Generalnie mozna tez przyjac zasade, że jesli dawki są na minusie to są mniejsze powody do niepokoju. Pozdrawiam Troche przesadziles z 3mg.Juz przy okolo 2mg moga byc wibracje,przy 2.5mg w touaregu 2.5TDI R5 byl dramat,tak walilo buda.Oczywiscie na jednej pompce Przesadziłem ?? To zobacz co VAG podpowiada w nagłówku w grupie 013.
Brysio Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Do -3 do +3 mg/H ale im blizej 0 tym lepiej. Generalnie mozna tez przyjac zasade, że jesli dawki są na minusie to są mniejsze powody do niepokoju. Pozdrawiam Troche przesadziles z 3mg.Juz przy okolo 2mg moga byc wibracje,przy 2.5mg w touaregu 2.5TDI R5 byl dramat,tak walilo buda.Oczywiscie na jednej pompce Przesadziłem ?? To zobacz co VAG podpowiada w nagłówku w grupie 013. kolego przemik co vag podpowiada ma sie do raliow jak piesc do nosa! na -+3 bedzie silnik mocno telepal na - chodzi na 3 cylindrach na +jest o wiele gorzej bo kropi zimnym dieslem na rozgrzany tlok i wypala jego powierzchnie na koncu kazdego pompo/wtrysku jest koncowka ktora sie wymienia bo ona sie zwegla zwlasza przy takim przebiegu koszt zalezy od 50 do 250zl za sztuke ale przyrost mocy i wyrownanie pracy silnika jest nieporownywalne i warto zrobic przeglad bo mozesz sie bardzo zdziwic po tym co tam zastaniesz
Bugatti Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 Autko ma przebieg ori 210tys. O co chodzi z tymi końcówkami, bo wcześniej nie słyszałem, trzeba pewnie rozbierać pompowtryskiwacz ? Jaki orientacyjny koszt takich końcówek? Mogą to być winne końcówki (iglice) lub nie...takie rzeczy sprawdza się w próbie przelewowej na maszynie do badania m.in ciśnień otwarcia itd. Mogą też być przetarte oringi. Pozdr.
vauxhall95 Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 Dokladnie vag sobie moze mowic,jak bedzie 2.9 to bedzie idealnie chodzil a jak 3.0 nierowno?? Mniej wiecej zaklada sie tak Jak do 1mg to jest OK,jak jest powyzej to silnik juz troche wysluzyl,okolo 2mg i wiecej dramat
brrunon Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Opublikowano 29 Lipca 2010 Dziękuję wszystkim za opinie. Czyli jak rozumiem wymiana pierwszego pompowtryskiwacza (lub samej końcówki) powinna pomóc ? Czy raczej myśleć o wymianie 1 i 3 czy może wszystkich ? Podaje jeszcze logi z grupy 23. Grupa: 01-023 - http://vaglog.rtnet.pl/brrunon_18538.html
Brysio Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 Dziękuję wszystkim za opinie. Czyli jak rozumiem wymiana pierwszego pompowtryskiwacza (lub samej końcówki) powinna pomóc ? Czy raczej myśleć o wymianie 1 i 3 czy może wszystkich ? kolego jak sie zaboerasz wymien wszystkie koncowki wymieniajac pojedynczo to jest lekko poroniony pomysl--> szklem du.. nie podetrzesz -- wiec zrob raz a dobrze wszystkie i bedzie ok na nastepne 200kkm albo bynajmiej na 100kkm
przemik Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 Dokladnie vag sobie moze mowic,jak bedzie 2.9 to bedzie idealnie chodzil a jak 3.0 nierowno?? Mniej wiecej zaklada sie tak Jak do 1mg to jest OK,jak jest powyzej to silnik juz troche wysluzyl,okolo 2mg i wiecej dramat Kolego vauxhall95 Sugerujesz, że ten co pisał ten software (VC) jest totalnym laikiem i wziął sobie te dane z kapelusza Bładzisz i to baaardzo bładzisz. Poczytajcie w necie za co odpowiada i grupa 013 oraz jak ECU realizuje zadanie pod tytułem - Równowazenie obrotów biegu jałowego - dodatkowo polecam zapoznać się co ma wpływ na odczyty w tej grupie. Pozdrawiam
PitrekT Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 Wartości +/- 2.8 mg/skok w bloku 013 są oficialnymi wartościami podawanymi w zeszytach serwisowych dla silnika PD.Na tej informacji za pewne bazowali twórcy VAG-COM-a podając takie wartości w opisie bloku:)
brrunon Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Opublikowano 30 Lipca 2010 Dziękuję wszystkim za opinie. Czyli jak rozumiem wymiana pierwszego pompowtryskiwacza (lub samej końcówki) powinna pomóc ? Czy raczej myśleć o wymianie 1 i 3 czy może wszystkich ? Podaje jeszcze logi z grupy 23. Grupa: 01-023 - http://vaglog.rtnet.pl/brrunon_18538.html Zapytam jeszcze raz, czy jest sens wymieniać pierwszy pompowtryskiwacz ? Max wartości dla pierwszego cyl to 1,2 mh/H. Poprawi to pracę silnika ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się