mgtan Opublikowano 12 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2011 pewnikiem chodziło o 320;) Tylko jaki jest sens zamieniać 312 na 320 chodziło mi o 330mm co sprzedaje np SID + zaciski brembo. co do zmian to wiem że założeniem jest że ma się zmieścic w 17 calach. a jeżeli o Audi to 340mm jak coś, ale czy to wejjdzie na 18 cali... nie wiem.
turdzi Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zacisk i tarcza S4 345mm wchodzi na orginalne 17 stki.Ja mam teraz taki zestaw na zime.
mgtan Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zacisk i tarcza S4 345mm wchodzi na orginalne 17 stki.Ja mam teraz taki zestaw na zime. o to super... to musze sprawdzić jak mi to wyjdzie cenowo... zaciski z S4 są 4tłoczkowe?
mgtan Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2011 musze pomyśleć jeszcze, żebym nie wsadził za dużej tarczy itp...bo ciężar wzrasta, a osiągi spadają ;-)
turdzi Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 2-tloczkowe S4 maja 1 tloczek. musze pomyśleć jeszcze, żebym nie wsadził za dużej tarczy itp...bo ciężar wzrasta, a osiągi spadają ;-) jak moja zona , milion pmyslow na sek.
mgtan Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2011 hehe... pomysłów dużo... kasy mniej... a jeszcze trzeba to zderzyc z realiami... co mi po tym jak włoże np 360mm jak przybędzie mi 50kg wagi (łącznie na 4 kołach) jakiś kompromis musi być. Mysle że będzie to obecnie albo seria jak jest albo coś co wejdzie w 17 cali czyli 345mm max. i w tą strone ide. w Między czasie działam jeszcze z innymi duperelami, ale o tym kiedyś. Za dużo srok nie można chwytac... a tematów dużo i trzeba przerobić to na realia.
turdzi Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 A mnie sie tak wydaje ze powinienes wziac kartke dlugopis i sobie zaplanowac co tak na prawde chcesz z tym autem zrobic , bo tak z boku to nie ma w tych twoich modach skladu i logiki ,poplynales juz pare zotych na kombinacja , i poplnisz jeszcze wiecej jak tego jakos nie ograniesz.Osoboscie uwazem ze do ciebie 320 mm z 3.0 TDI lub 2.0 T to najlepsze rozwiazanie do twoich mocy wastarczy a jest relatywnie tanie i latwo dostepne.Wszysko co wieksze po prostu przerost formy nad trescia.
mgtan Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2011 karteczka jest już dawno gotowa i lista w kolejności również... natomiast teraz trwają prace nad jedną rzeczą i jak ją skończe to idą hamulce wówczas. Stąd wałkuje ten temat hamulcy. Narazie w dokonanych zmianach nie widze żadnego nie ładu... jak widzisz to powiedz, może ja nie świadom co masz dokłądnie na myśli, bo mówisz to drugi raz ale nie poparłeś konkretami.
Flyer Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 podpisuje sie pod tym co napisal turdzi. zaloz heble od 3.0TDI i Ci w zupelnosci wystarcza skoro daja rade przy 280 koniach. ja np. ciut zaluje, ze kupilem heble od Porsche, bo jazda w zime na 18" to jednak wyzwanie, a jak emeryt nie lubie... :gwizdanie: tylko, ze jak przyjdzie lato... to bede pewnie uwazal odwrotnie
turdzi Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 co masz dokłądnie na myśli, bo mówisz to drugi raz ale nie poparłeś konkretami. nic konkretnego po prostu czasem tak wiac piszesz a wsadzil bym sobie to czy to , robiles jzu jakies nieziemksie kombinacje z zawieszeniem na 10 stron czytania , w koncu i tak z czyms innym skonczyles itp. itd. Co do hamulcow to tak jak mowie po ci porsche do niecalych 170km. za pare tys.Ok on zrobi robote ale jak bedziesz mial 300km up a nie 170. Zacisk 3.0 tdi jest tak powszechny na allegro zemozna przebierac za doslownie pare stowek da sie kupic.Do tego Nowa tarcza 320 mm i klocek i masz dobry hamulec za 1200-1300 zl.Do tego klcki tarcze do porsche beda bardzo drogie a co wiecej w takim aucie gdzie jest klekot pod maska po prostu smiesznie to wyglada. Ja tylko dlatego mam S4 ze mi sie tanio trafil komplet nowych zaciskow , a tego mam program i mam auto ciezsze o dobre 50kg. i faktycznie seryjne hamulce to byla cienizna.
mgtan Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2011 oj turdzi , dalej nie wiem co masz na mysli, jakie kombinacje z zawieszeniem... standardowa w klubie sprawa: - zmiana stabilizatorów na RS-owe - zmiana springów na 1BV, a że to się nie udało mimo że zrobione jak lud i tabele na forum radzili to zamiast eksperymentować to: - gwint KW INOX 2 - (bardzo dobry efekt i mi pasuje) i tyle... nie wiem naprawde o co ci chodzi :gwizdanie: :gwizdanie: kolejną sprawa są hamulce, pytam co zrobić itp, bo tak jak mówiłem muse zmienić tarcze + klocki, i z tego co wiem jestem bardzo blisko z cenami między sobą, nie będe ładowal hebli żeby na zime jeździć w 18 calach, max to 17 cali i to postanowione. Robisz z igly widły poprostu... chciałbyś sie przyczepić widze:)... poprostu zadaje pytania i dostaje odpowiedzi... to źle? plan jest prosty w zasadzie: - wtryski ( w trakcie) - program ( już wstępny termin na zweryfikowanie) - hamulce - oświetlenie wnętrza - felgi w kolor i już i zostają na 99% 18cali + dystans. ja ustaliłem jedno to wole omawiac następny temat i tyle :-) co do faktu że jest 2.0 170 FWD a nie 3.0 Tdi 232 Q...wynika iwyłącznie z faktu że nie mogłem przez ponad półroku upolować sztuki 3.0 niebitej, z pełną dokumentacją, z PL, mały przebieg... i co najważniejsze w Sedanie pozdrawiam MG
Flyer Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 turdziemu bardziej chodzilo o to, ze masz 100 pomyslow na minute spojrz... jeszcze niedawno mowiles, ze bedziesz jezdzil seria, bo na osiagach Ci nie zalezy, nie chcesz ruszac PD, a tu widze, ze plany znowu sie zmienily ...i dobrze, bo jazda seria nie przystoi
topor Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 turdziemu ...i dobrze, bo jazda seria nie przystoi :good:
mgtan Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2011 turdziemu bardziej chodzilo o to, ze masz 100 pomyslow na minute spojrz... jeszcze niedawno mowiles, ze bedziesz jezdzil seria, bo na osiagach Ci nie zalezy, nie chcesz ruszac PD, a tu widze, ze plany znowu sie zmienily ...i dobrze, bo jazda seria nie przystoi powiem, tak, Fly poprostu spróbuje jeszcze raz... jak się uda to świetnie jak nie to seria i tyle... ale spróbuje :-)
akjam Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 turdziemu bardziej chodzilo o to, ze masz 100 pomyslow na minute spojrz... jeszcze niedawno mowiles, ze bedziesz jezdzil seria, bo na osiagach Ci nie zalezy, nie chcesz ruszac PD, a tu widze, ze plany znowu sie zmienily ...i dobrze, bo jazda seria nie przystoi powiem, tak, Fly poprostu spróbuje jeszcze raz... jak się uda to świetnie jak nie to seria i tyle... ale spróbuje :-)
turdzi Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 turdziemu[/b] bardziej chodzilo o to, ze masz 100 pomyslow na minute dokladnie o nic wiecej
mgtan Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2011 pomysły sa wałkowane te same od początku :-) także nic nowego, wople sie rozeznać z kolejną rzeczą jak robie już pierwsza i tyle.[br]Dopisany: 17 Styczeń 2011, 18:31_________________________________________________Wczoraj wieczorem auto same wyznaczyło mi kierunek modów chyba... podczas jazdy zapaliła się ikona świecy żarowej, zaraz potem check engine i silnik zgasł... po 30 sek zapalił ponownie i po 100m przejechanych to samo... ale więcej nie zapałił, check engine i tyle... efekt... laweta i ASO. Pierwsze podejrzenie... no a jak... wtrysk! ku*&^%a :angry: potem dwie opcje się pojawiły jeszcze że EGR lub świeca żarowa (aczkolwiek przy obu przypadkach pownien jako tako zapalić... :wallbash: ) Wyrok w poniedziałek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się