Flyer Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 Na Twoim miejscu sluchalbym jednak Witka, a nie ASO. Wie co mowi. ale ASO mówi że nie sprawdzają tego tylko wymienia sie jak pokazuje błąd
mgtan Opublikowano 4 Października 2010 Autor Opublikowano 4 Października 2010 Na Twoim miejscu sluchalbym jednak Witka, a nie ASO. Wie co mowi. ale ASO mówi że nie sprawdzają tego tylko wymienia sie jak pokazuje błąd no ale co mam słuchać? Witek mówił, sprawdź wtryski i pompe, sprawdziłem i są OK....nawet nie można się czepnąć. Więc co mam sprawdzić? masz pomysł?
Kowal Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 ta, chciałem zrobić jak mam, ale nikt nie chce pomalowac na ten cholerny chrom Audi, nawet jak farbe dam (a znalazłem praktycznie identyczną - dwuskładnikowa, na dwie warstwy rzecz jasna, czarny podkład + lakier chrom). znasz w Wawie jakiegoś fachurę od takich zabaw? falgi i tak musze najpierw oddać do naspawania jednego ranciku (bo mam uszkodzenie ze 3mm) a potem lakier. gdzie dorwałes ten lakier? spróbuj zapytac tutaj http://www.felgi.waw.pl/ ja tez mysle zeby pomalowac alu w zimie ale zalezy mi zeby zrobic ładnie lakierowane a nie taki zwykly mat proszkowy. jak kogos najdziesz to pochwal sie jak zrobili
Flyer Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Na Twoim miejscu sluchalbym jednak Witka, a nie ASO. Wie co mowi. ale ASO mówi że nie sprawdzają tego tylko wymienia sie jak pokazuje błąd no ale co mam słuchać? Witek mówił, sprawdź wtryski i pompe, sprawdziłem i są OK....nawet nie można się czepnąć. Więc co mam sprawdzić? masz pomysł? turdzi mial ten sam problem, nie mial bledow na vagu i jakos po wymianie pd auto odzylo :gwizdanie:
mgtan Opublikowano 6 Października 2010 Autor Opublikowano 6 Października 2010 turdzi mial ten sam problem, nie mial bledow na vagu i jakos po wymianie pd auto odzylo :gwizdanie: wiesz ja w serii nie mam nic do zarzucenia co do osiągów, zbiera sie b.dobrze, już sprawdzałme się nawet pare razy z innymi TDI 2.0... i jest cacy, 140 odwala sporo, 170KM CR Passata połykam jeszcze. Troche szkoda mi wywalic 5,5k PLN na wtryski w ślepo, poprostu nie będzie programu narazie, bo seria działa b.dobrze. [br]Dopisany: 06 Październik 2010, 19:27_________________________________________________ ta, chciałem zrobić jak mam, ale nikt nie chce pomalowac na ten cholerny chrom Audi, nawet jak farbe dam (a znalazłem praktycznie identyczną - dwuskładnikowa, na dwie warstwy rzecz jasna, czarny podkład + lakier chrom). znasz w Wawie jakiegoś fachurę od takich zabaw? falgi i tak musze najpierw oddać do naspawania jednego ranciku (bo mam uszkodzenie ze 3mm) a potem lakier. gdzie dorwałes ten lakier? spróbuj zapytac tutaj http://www.felgi.waw.pl/ ja tez mysle zeby pomalowac alu w zimie ale zalezy mi zeby zrobic ładnie lakierowane a nie taki zwykly mat proszkowy. jak kogos najdziesz to pochwal sie jak zrobili lakier dostałem na prymasa tysiąlecia w stronę ochoty, skret za Orlenem, dokońca się jedzie i tam na końcu jest farbiarnia i gości u ma takie coś 3 składnikowe.
turdzi Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Rogalotti mówił że Lambda mam wysokie, ale ASO mówi że nie sprawdzają tego tylko wymienia sie jak pokazuje błąd - tzn grzebie się w DPFie, ale DPF jest w dobrym stanie, a że Rogal podejrzewał wtryski itd a tu wsio ok."Nie ma sie nawet do czego przyczepić..." o to co usłyszałem w ASO.... ehs mgtan jak Witek ci mowi ze masz PD do czyszczenia czy wymiany to tak zapewne jest i nie ma w tym zadnego interesu bo ci ich ani nie sprzedaje ani nie czysci. Jest po prostu dobrym diagnosta i wie jak to robic w przeciwienstwie do ASO ktore jest niekompetentne i idze na latwizne. Ja wykres mialem slaby ale w sumie na upartego mozna powieziec ze trzymal prawie serie bo mial 347NM i 167 Km.PO samej wymie PD auto mialo 370Nm ! a roznica w jezdzie byla taka jak bys mu zrobil program.Nowe PD da sie kupic juz ponizej 3K.
mgtan Opublikowano 6 Października 2010 Autor Opublikowano 6 Października 2010 Rogalotti mówił że Lambda mam wysokie, ale ASO mówi że nie sprawdzają tego tylko wymienia sie jak pokazuje błąd - tzn grzebie się w DPFie, ale DPF jest w dobrym stanie, a że Rogal podejrzewał wtryski itd a tu wsio ok."Nie ma sie nawet do czego przyczepić..." o to co usłyszałem w ASO.... ehs mgtan jak Witek ci mowi ze masz PD do czyszczenia czy wymiany to tak zapewne jest i nie ma w tym zadnego interesu bo ci ich ani nie sprzedaje ani nie czysci. Jest po prostu dobrym diagnosta i wie jak to robic w przeciwienstwie do ASO ktore jest niekompetentne i idze na latwizne. Ja wykres mialem slaby ale w sumie na upartego mozna powieziec ze trzymal prawie serie bo mial 347NM i 167 Km.PO samej wymie PD auto mialo 370Nm ! a roznica w jezdzie byla taka jak bys mu zrobil program.Nowe PD da sie kupic juz ponizej 3K. jka komplet będzie poniżej 3 tysd PLN to wezme, narazie nie znalazłem nic poniżej 5k, mowa o nowych.
turdzi Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 narazie nie znalazłem nic poniżej 5k, to cos zle szukasz , ja znalazlem na allegro i bylo pare kompletow.Wyszly mnie 3K
mgtan Opublikowano 7 Października 2010 Autor Opublikowano 7 Października 2010 narazie nie znalazłem nic poniżej 5k, to cos zle szukasz , ja znalazlem na allegro i bylo pare kompletow.Wyszly mnie 3K patrzyłem nawet w tej firmie co ty kupowałes i jest teraz 1400 za szt. więc jak by nie patrzeć ponad 5k za komplet.
turdzi Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 no co ty znalezli nisze widocznie
mgtan Opublikowano 14 Października 2010 Autor Opublikowano 14 Października 2010 no i własnie to cała sprawa, poniżej 3k bym jeszcze wyłozył ale nie 5,5k ja serie ma dobrą.[br]Dopisany: 08 Październik 2010, 22:37_________________________________________________No i stało się, dzisiaj zawitał u mnie: zamontowany już, w porównaniu do springów 1BV + amor 1BA, twardziej jest odczuwalnie, ale tez prowadzenie jest duuużo lepsze. Zakręty i wszelkie manewry to przyjemność. Na nierównościach jest deczko twardo, ale spoxik, plomby nie wypadają Zobacze przez najbliższy miesiąc co i jak się zachowuje i będą regulacje.[br]Dopisany: 13 Październik 2010, 22:34_________________________________________________po pierwszym dniu jeżdzenia - jest twardo ;-)... momentami za, ale regulację mam narazie ustaioną w połowie na przodzie i w 75% na twardość z tyłu, więc jest z czego kręcić jeszcze.
mystic.pl Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 :gwizdanie: dlatego nie widzę sensu wywalania kasy na gwint po to, żeby ustawiać twardość na low :gwizdanie:. Poczekaj jeszcze, aż ochłoniesz po "świeżym" zakupie i stwierdzisz, że wydatek nie potrzebny. Moim zdaniem jeśli komuś zależy na obniżeniu to optymalnym wyjściem jest Eibach Pro System + porządne stabilizatory Ale mam nadzieję, że jednak będziesz zadowolony.
mgtan Opublikowano 14 Października 2010 Autor Opublikowano 14 Października 2010 pierwsze fotki. przód jeszcze obniże z 5-7mm, na chwile obecną tył stoi niecały centymetr wyżej.
Flyer Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 Chetnie bym sie przejechal tym autem :gwizdanie:
mgtan Opublikowano 14 Października 2010 Autor Opublikowano 14 Października 2010 zadowolony to ja jestem - wiesz mam teraz ustawioną twardość na 75% i z przodu i z tyłu jednak, stąd to może być twardo. Stabilizatory też mam zmienione na RSowe. Myślę że optymalnym ustawieniem będzie około połowy z przodu i tyłu + przód około 0,5 cm niżej. Właśnie miałem okazję pojechać dziś po kilku zakrętach porządnych i powiem.... i co najlepsze - nie wiem o co chodzi ale samochód - nie miarodajny do końca FIS - pokazuje że mniej pale wachy Na Eibachu miałem możliwośc jazdy, nie zachwycił mnie jakoś, jak dla mnie to tyci lepiej niż 1BV, czyli jest dobrze ale jednak nie do końca.[br]Dopisany: 14 Październik 2010, 13:04_________________________________________________ Chetnie bym sie przejechal tym autem :gwizdanie: Jak tylko ustawie to co mi się podoba to podjadę na W-wski zlot, to zapraszam. Zobaczymy jak ci asfalt warszawski du... wytrzepie hehe [br]Dopisany: 14 Październik 2010, 13:05_________________________________________________
PABLO Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 Ładnie teraz stoi na tym zawiasie Ale po co chcesz przód troszkę niżej sadzić niż tył :?: Lepiej równo ustawić
mgtan Opublikowano 14 Października 2010 Autor Opublikowano 14 Października 2010 Ładnie teraz stoi na tym zawiasie Ale po co chcesz przód troszkę niżej sadzić niż tył :?: Lepiej równo ustawić bo jak przód jest deczko niżej to się środek cięzkości przenosi na przód i lepiej się prowadzi. Oczywiście nie mówie żeby miec cały cięzar na przodzie bo... zakręt i po za drogą jestem ;-). Po za tym jak siadają z tyłu dwie osoby, to teraz tył stoi juz delikatnie niżej niż przód. Na chwile obecną auto wizualnie stoi praktycznie równo jak się patrzy, dopiero jak porównać to tył jest tyci wyżej, nie centymetr a jakieś 0,5cm obecnie.[br]Dopisany: 14 Październik 2010, 13:19_________________________________________________tak patrze ze jednak może jakiś delikatny dystans z tyłu potrzeba, 12mm z pierscieniem centrującym H&R by sie przydało, tylko że teraz nie do dostania niemalże.
turdzi Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 podziwiam cie......, ja wystarczy ze przejechalem jedna ulica w Krakowie do domu i do tego na 17 calowych zimowkach i myslalem ze mi sie auto rozleci a tu na takim betonie ,nie szkoda ci auta.Ja uwazam ze na poslie drogi to nawet 18 cali toza duzo
mgtan Opublikowano 28 Października 2010 Autor Opublikowano 28 Października 2010 podziwiam cie......, ja wystarczy ze przejechalem jedna ulica w Krakowie do domu i do tego na 17 calowych zimowkach i myslalem ze mi sie auto rozleci a tu na takim betonie ,nie szkoda ci auta.Ja uwazam ze na poslie drogi to nawet 18 cali toza duzo a czego ma byc szkoda? wszystko jest OK i już. Sa dziury to jest wolniejsza jazda. Zależy jak masz ustawioną twardość, na ustawieniu KW2 na beton nie da się jeździć w PL, obecnie mam 75% na twardość, jest jeszcze troszeczke za twardo z tyłu. Problem pojawia się tylko gdy jest naprawdę nierówna uilica wówczas jest za twardo. Myslę że ustawie finalnie na około 50% i będzie cacy. przy skręceniu na miękkość, efekt jest jak w 1BV w zasadzie.[br]Dopisany: 16 Październik 2010, 20:36_________________________________________________Słuchajcie jakie ET miały orginalne felgi Audi we wzorze rs-owym?
turdzi Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 ale jakim i w jakim rozmiarze bo tzw. wzorow RS to jest kilka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się