Pucek 38 Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Żebyś nie wpadł później w koszty... No ale Twój wybór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 8 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 mało kto chce się tego podjąć nawet good hope ma opory... Koleś z AGMY jest polecany przez moich znajomych i z rozmowy też widać ze wie o co chodzi... [br]Dopisany: 30 Wrzesień 2011, 08:20_________________________________________________dziś zamontowałem filtr ITG a jutro Toruń AGMA tuning i montaż wtrysków i wgranie softu [br]Dopisany: 02 Październik 2011, 20:21_________________________________________________ niestety wykresik będzie w weekend bo były małe problemy [br]Dopisany: 03 Październik 2011, 23:32_________________________________________________183PS i 320Nm mało podobno dlatego że n75 i DV nie wytrzymują ciśnienia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha 0 Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 jak ty masz ten nawiew na stożek zrobiony ? nie da się wsadzić tej części co kieruje powietrze ( ta przykręcana do wzmocnienia czołowego ) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 8 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 jak ty masz ten nawiew na stożek zrobiony ? nie da się wsadzić tej części co kieruje powietrze ( ta przykręcana do wzmocnienia czołowego ) ? da się muszę to wmontować auto wciąż w fazie rezania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 jak ty masz ten nawiew na stożek zrobiony ? nie da się wsadzić tej części co kieruje powietrze ( ta przykręcana do wzmocnienia czołowego ) ? dokładnie , wsadzaj tą pierwsza czesc , jak nie bedzie chciała sie zmieścic to podetnij ja od dołu bo teraz to powietrze leci na osłone rozrządu no i moduł daj z lewej strony stozka przy błotniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 8 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 moduł już jest przy błotniku na dole nawiew wrzucę. teraz muszę kupić mocniejszy DV i mocniejszy n75 bo kiepsko na hamowni wyszedł i podczas jazdy mam duże spadki mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Wkładaj Forge007 zamiast DV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 8 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Wkładaj Forge007 zamiast DV a ja widziałem mocniejsze DV dedykowane do 1.8t dźwięk z ori przy doładowaniu 1,5 bara jest mega... a cenowo jak to wygląda?? [br]Dopisany: 08 Październik 2011, 16:07_________________________________________________myślę o takim DV co myślicie?? http://allegro.pl/zawor-upustowy-dv-properfekt-bov-turbo-vw-audi-i1844000944.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha 0 Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 710n ci spokojnie starczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 710n ci spokojnie starczy przy 1,5bara moze mu sie wysrywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 710n ci spokojnie starczy a jaki to?? [br]Dopisany: 09 Październik 2011, 18:01_________________________________________________myślę że za ten spadek mocy jest winna DV... jakie sa objawy kijowego n75? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 710n ci spokojnie starczy a jaki to?? numer czesci (DV-ki) musi mieć na końcu 710N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Moskal co mówisz ta którą wrzuciłem powinna być si?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Moskal co mówisz ta którą wrzuciłem powinna być si?? którą ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 tą http://allegro.pl/zawor-upustowy-dv-properfekt-bov-turbo-vw-audi-i1844000944.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 tą http://allegro.pl/zawor-upustowy-dv-properfekt-bov-turbo-vw-audi-i1844000944.html opinie sa podzielone , ja gdybym miał wkładać cos zamiast DV to tylko to : http://allegro.pl/zawor-upustowy-blow-off-forge-vw-passat-audi-1-8t-i1865384855.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 hmmm muszę przemyśleć [br]Dopisany: 09 Październik 2011, 19:31_________________________________________________forge głośno upuszcza?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 forge głośno upuszcza?? dosyc , ale najwazniejsze jest to ze Ci sie nie ro***bie w moment Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 no kumam kumam... właśnie zastanawiam się gdzie leży mój problem DV czy n75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 a jak wciskasz gaz np. na 3 biegu od 1500rpm i depniesz do końca to nie słychać takiego psykania jakby DV puszczała ?? chodzi mi o dzwiek ze stozka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się