seves Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Mam juz prawie rok Aczworeczke i ciagle cos... dopiero co uporalem sie z hamulcami a teraz silnik.. przeszukalem wszystko o avj .. i obrotach i gasnieciu ale nie mam pojecia moze nie umiem szukac:( Od jakiegos czasu po prostu sam z siebie gasnie- zaczelo sie w kwietniu czy maju- jak byly duze upaly i tylko przy wlaczonej klimie i na postoju na jalowym- kilka razy po prostu zgasl i nie dalo sie odpalic od razu- poczekalem jakies 5-10sekund i normalnie odpalal.. stalo sie to moze ze 2razy w odstepie kilku tygodni ale zaniepokojony podjechalem do warsztatu i .. zadnych bledow nic nie znalezli zostawilem i bylo ok.. zapomnialem o sprawie.. a tu nagle moze z miesiac temu w te upaly znow sie zaczelo.. pod sklepem stoje sobie i bach zgasl.. przekrecam kluczyk zaplon krece krece i nie odpali:( czekam chwile fru pali i jade.. PROBLEM W TYM ZE TO SIE NASILA ostatnio cofam pod poczta bach zgasl i nie ruszy:( musze wylaczyc zaplon poczekac chwile i dopiero pali... najgorsze ze w tym tygodniu stoje w korku:( i zgasl w pospiechu za szybko zaplon przekrecalem i probowalem palic - musialem juz jakies 10sek poczekac:( ludzie mnie mijaja prawa strona patrza fura niby ladna a stoje na srodku:( Dodam ze od jakiegos miesiaca gasnie rowzniez w trakcie jazdy i niezaleznie od temperatury:( - tylko wtedy zgasnie i od razu odpali- po prostu sie zadlawi jakby i jedzie dalej wiem ze za chwile padnie sonda i pewnie inne sprawy:( POMOZCIE bylem juz jakis miesiac temu w autoryzowanym zakladzie sprawdzili bledy i mam cos takiego (nie znam sie przepisuje wszystko): 16396 p0012 035 rzad 1 przestawianie walka rozrzadu w kierunku wczesniej- nieosiagnieta wartosc wymagana, sporadyczna, 17748 p1340 035 czujnik polozenia walka rozrzadu G40 walu korbowego G28 nieprawidlowe przyporzadkowanie , sporadyczna, 16705 p0321 035 czujnik liczby obrotow silnika, niewiarygodny sygnal, sporadyczna powiedzieli mi ze rozrzad jest zle ustawiony i mam z reklamacja jechac do mechanika ktory go ustawial.. pojechalem - zreszta wszystko u niego robie i powiedzial ze winny jest napinacz lancuszka rozrzadu i moze luzny lancuszek.. niestety nie mial czasu bo caly zawalony autami:( i tak jezdze.. teraz jest na wczasach a mi juz 3dzien pod rzad fura gasnia i poki co mozesz szczesliwie moze nie teraz w tracie jazdy wiec od razu jakby odpala sam i nie musze tanac ze wstydu w jakims korku:(
hipppek Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 a nie masz problemu z immobilizerem? albo z rozpoznaniem kluczyka? sprawdź na VAGu czy nie masz tam błędów.
domjenick Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 a nie masz problemu z immobilizerem? albo z rozpoznaniem kluczyka? sprawdź na VAGu czy nie masz tam błędów. wtedy kontrolka od immo by migałaa sprawdzałeś wydajność pompy paliwowej?
seves Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2010 a nie masz problemu z immobilizerem? albo z rozpoznaniem kluczyka? sprawdź na VAGu czy nie masz tam błędów. wtedy kontrolka od immo by migałaa sprawdzałeś wydajność pompy paliwowej? Chetnie wszystko sprawdze tylko sam raczej nie mam mozliwosci:( ale Kolego domjenick mowisz ze to moze byc pompa? jak sprawdzic jej wydajnosc?
domjenick Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 jak sprawdzic jej wydajnosc mierząc ciśnienie na listwie-trzeba podpiąć manometr w listwę,a iedy wymieniałeś filtr paliwa?
seves Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2010 jak sprawdzic jej wydajnosc mierząc ciśnienie na listwie-trzeba podpiąć manometr w listwę,a iedy wymieniałeś filtr paliwa? czyli i tak podjade do serwisu.. doczytalem ze przy jakims napieciu ma miec odpowiednia wydajnosc ale dla mnie to czarna magia tak samo manometr hehe filtr wymieniany byl prawdopodobnie jakies 20tys km temu przy pasku rozrzadu i wiekszym serwisie.. tylko pytanie czy aby na pewno- musze to sprawdzic bo chcialem zeby wymienili olej i filrty heh tylko czy czasem nie wymienili tylko oleju i powietrza..[br]Dopisany: 05 Sierpień 2010, 08:39_________________________________________________ Zamiesc swoj problem w dziale diagnostyka vag, tam jest pelno maniakow ktorzy rozszyfruja Twoje bledy.[br]Dopisany: 05 Sierpień 2010, 08:58_________________________________________________Najlepiej gdybys podpial vaga jeszcze raz i pokasowal wszystkie bledy. Pojezdzil jakis czas i znowu podpial i kuknal czy spowrotem cos wyskoczylo, bo mozliwe, ze te bledy sa juz nieaktualne i niepotrzebnie sie nimi sugerujesz. ten blad rozrzadu jest staly.. kilka tygodni wczesniej tez wyskoczyl i powiedzieli ze to ze zle ustawionego rozrzadu bo te dodatkowe bledy byly z nim zwiazane- mechanik jest dobry czesto robi rozrzady a mi juz w 4aucie ustawial (wczesniej passaty).. a mechanik powiedzial ze to z tego napinacza ma zly odczyt- zrobie go w przyszlym tygodniu tylko czy to moze miec wplyw na to gasniecie:( czy jest jeszcze cos czego komp nie pokazuje.. absolutnie sie bledami nie sugeruje bo prawdopodobnie one nie sa przyczyna gasniecia.. ale moze ten filtr albo pompa..
Gość Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 A gdyby padł czujnik temperatury silnika ? Czujnik może przekłamywać i komputer ustala za małą dawkę paliwa ? Zagłębiając się dalej w temat znalazłem że wymiana czujnika nie zawsze pomaga ( wina może leżeć po stronie oprogramowania )
domjenick Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 A gdyby padł czujnik temperatury silnika ? Czujnik może przekłamywać i komputer ustala za małą dawkę paliwa ? wtedy pokazałby vag,jako błąd,zauważyłby większe spalanie itp,ale nie gaśnięcie auta
seves Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Chyba macie racje - sprawdzilem w ksiazeczce i wymienione niby wszystkie filtry oprocz oczywiscie filtra paliwa .. Wezme sie za to i zobaczymy.. Za kilka dni sie odezwe co i jak i czy to pomoglo
gregory Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Trza sprawdzić ustawienie rozrządu, czujnik halla i czujnik obrotów na wale, ten co jest pod filtrem oleju. No i porządne Vag-owanie.
seves Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Trza sprawdzić ustawienie rozrządu, czujnik halla i czujnik obrotów na wale, ten co jest pod filtrem oleju. No i porządne Vag-owanie. dzieki Gregory dzis jade do mechanika i poprosze go zeby sie temu przyjrzal.. zobaczymy, o tym rozrzadzie mi powiedzieli u Soppy ale chcieli 500za sprawdzenie a mechanik ktory robil rozrzad (wymienial mi juz w roznych autach i zawsze bylo ok pozatym siedzi w temacie i wierze mu ze zle nie ustawil ale to pewnosci nie moge miec) twierdzi ze to od napinacza lancuszka moze byc ten blad rozrzadu ja sie totalnie nie znam a tak od jednego do drugiego jezdzic to troche nie fair a z drugiej strony wymieniac wszystko po kolei nie majac pewnosci [br]Dopisany: 19 Sierpień 2010, 11:07_________________________________________________Koledzy jeszcze cos o czym w sumie zapomnialem.. zapala mi sie co jakis czas pomaranczowa kontrolka z oleju z napisem "sensor" bylem z tym wczesniej u Soppy ale powiedzieli mi ze to od niskiego stanu oleju uwierzylem dolalem z tymze ostatnio zapalila mi sie ta z oznaczeniem "min" wiec ta z napisem sensor pewnie oznacza jednak jakis blad.. jej zapalanie nie jest bezposrednio zwiazane z gasnieciem tzn "sensor" zapala sie hmm moze rzadziej niz raz w tygodniu i dzis dopiero stalo sie to mniej wiecej w tym samym momencie w ktorym auto zgaslo
gregory Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Nie rozumiem jednego. Wymieniał ci mechanik rozrząd to praktycznie ściągnął pasek i założył nowy, więc ustawienie jakby co tyczy się jedynie zależności wał-wałek wydechowy, bo rozumiem że wałki nie były wyciągane z głowicy w jakimś tam celu?
seves Opublikowano 23 Września 2010 Autor Opublikowano 23 Września 2010 ooooooooooo widzisz Gregory teraz tak mysle jak kupowalem auto - sierpien zeszlego roku - to sprzedajacy mowil mi ze byl wymieniany silnik kilka lat temu.. mam gdzies jakas fakture na to.. tylko nie pomyslalem o tym bo w sumie dla mnie rozrzad to rozrzad- a ten blad przeciez mogl byc juz kiedy auto kupowalem bo vagowali mi dopiero ostatnio auto przy problemie z hamulcami to myslisz ze cos ktos zle poskladal no to kur pieknie [br]Dopisany: 19 Sierpień 2010, 22:45_________________________________________________ po miesiacu i podrozy do Chorwacji Przed wyjazdem bylem wymienienic olej i filtr oleju i paliwa ale jakims trafem dotarl zly filtr paliwa i mechanik tylko zdjal stary stwierdzil ze ma po 2 wejscia i wyjscia a nowy dotarl z 2wejsciami i 1wyjsciem :gwizdanie: poskladal tylko a ze nie bylo czasu zeby zamowic inny filtr to pojechalem i.... wrocilem bez problemu :> auto juz nie gasnie czyzby samo sie cos naprawilo :gwizdanie: nie wierze "w samo" no ale teraz nic sie nie dzieje
marewel Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 Sprawdz wtyczke od czujnika polozenia walu,i cos moze sie dziac z napinaczem łańcuszków.
seves Opublikowano 5 Października 2010 Autor Opublikowano 5 Października 2010 Koledzy po kilku miesiacach w zasadzie gasniecie samo ustalo i juz nie wrocilo.. jedyny problem jaki w tej chwili dokucza to co jakis czas zapala sie pomaranczowy "sensor" - czujnik oleju ktory chcialem wymienic ale gdzies mi ktos podpowiedzial zeby sprawdzic wtyczke.. no i ogolnie jeszcze za Wasza namowa mam zamiar posprawdzac wiecej tych wtyczek hehe czekam tylko na wolny czas Doktora 1.8T który obiecal mi ze sie przyjrzy mojej furce.. martwi mnie ten napinacz lancuszka bo przebieg mam 180kkm (na liczniku i sterowniku komputera podobnie, VINowo nie da rady sprawdzic:P ) a powinien podobno wytrzymac duuuuzo wiecej - slychac po prostu taki tyrkot przez doslownie pół sekundy po odpaleniu zimnego silnika... nie martwi mnie w sumie ten tyrkot jak cena napinacza ok.400 Ojro ponizej link do watku i logow ktore "wspolnie" z Krolem zrobilismy http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=162512.0;topicseen
Rekomendowane odpowiedzi