Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Pytanie o wtryski


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

koledzy czy wtryski w tej a4 trzeba jakoś ustawić chodzi mi o to że je dziś wymontowałem i jak będę montował je zpowrotem czy mam je ustawiać jakoś w głowicy pod kątem czy tak jak spasują

Opublikowano

Wkładasz je po prostu tak, żeby wypustki na wężyki przelewowe były skierowane w prawą stronę stojąc przodem do silnika. Po wymontowaniu wtryskiwaczy powinno się chyba stosować nowe podkładki, albo chociaż te przeczyść.

Opublikowano

Jaki koszt kolego ?????

Opublikowano

nie lepiej od razu wsadzić w stare wtryski nowe końcówki 216??

Opublikowano

nie lepiej od razu wsadzić w stare wtryski nowe końcówki 216??

Wtedy trzeba by dłubnąć też troche soft bo może sie lekki batory zrobic

Opublikowano

jak jego wtryski nadają się do regeneracji to myślę że i tak już mogą konkretnie dymić.. także na początku mógłby polatać bez softa a później do tunera i w przypadku jego silnika pewnie moc koło 150 PS byłaby możliwa :) a to już nie byle co :kox:

Opublikowano

A takie pytanie czy wtryski z 2.5 tdi pasowały by do 1.9 tdi zeby dołorzyc mocy silnikowi??

Opublikowano

z 2,5TDI ale nie V6. z rzedówki 5cyl. jasne - tak sie robi. tylko razem ze stopkami zabezpieczajacymi je z tego co pamietam bo od 1,9 sa inne. potem regulacja kata wtrysku.

Opublikowano

Witam.

Tak się dołączę i spytam czy wtryski dają jakoś znać że są brudne czy zużyte , nie wiem czy trzeba je wymonotwać i dopiero zobaczyć?

Co to jest ten soft? :embarrassed:

Czy faktycznie można dodać mocy przez wtryski?

Takie drogie??!! 216 zł !!! :shocked: Rozumiem że to cena jednej koncówki? To 4 x 216 zł !! :wallbash:

Opublikowano

do spr wtrysków - potrzebny jest VAG gdzie widac ich prace- jesli chcemy zobaczyc przy ilu Bar'ach maja otwarcie to trzeba juz je wymontowac i wrzucic na przyrzad do sprawdzania momentu otwarcia.

Soft jest to program który jest odpowiedzialny za prace silnika. paliwo. doładowanie itd...

przez zmiane wtrysków mozna dodac mocy ale nie poczujesz tego na plecach

co do koncówek 216zl koncówka firmy Bosch-oryginał , nie koniecznie trzeba oryginała pakowac... ja rok temu kupowałem końcówki na allegro juz nie pamietam jekiej firmy to płaciłem niecałe 300zł za 4 szt.z przesyłka...

Opublikowano

Dzięki za informację :hi:

Opublikowano

Witam.

Tak się dołączę i spytam czy wtryski dają jakoś znać że są brudne czy zużyte , nie wiem czy trzeba je wymonotwać i dopiero zobaczyć?

Może je sprawdzić Vagiem jaką mają korekcje i nadają się do wymiany czy nie

Co to jest ten soft? :embarrassed:

Czy faktycznie można dodać mocy przez wtryski?

Zmiana mapy ECU, na samych wtryskach możesz zwiększyć moc bez zmiany oprogramowania ale o bardzo mało np jak byś założył do 1Z wtryski 216 miałbyś moc zwiększoną zaledwie o kilka koników a jak do tego zrobisz program to masz 120 KM

Takie drogie??!! 216 zł !!! :shocked: Rozumiem że to cena jednej koncówki? To 4 x 216 zł !! :wallbash:

Drogie zależy jeszcze jakiej firmy według mnie to dobra cena w końcu to audi a nie fiat 126P :naughty:

Opublikowano

Może je sprawdzić Vagiem jaką mają korekcje i nadają się do wymiany czy nie

Tylko pośrednio bo na korekcję mają wpływ nie tylko zużyte wtryskiwacze

Opublikowano

Wtryski polecili mi od rzędowej 4 2.5 tdi VW transporter ale ile koni ode dodadzą i czy będzie znaczna różnica w spalaniu??

Opublikowano

Wtryski polecili mi od rzędowej 4 2.5 tdi VW transporter ale ile koni ode dodadzą i czy będzie znaczna różnica w spalaniu??

a tam nie siedzą przypadkiem 216??
Opublikowano

Wtryski polecili mi od rzędowej 4 2.5 tdi VW transporter ale ile koni ode dodadzą i czy będzie znaczna różnica w spalaniu??

a tam nie siedzą przypadkiem 216??

tak

bez strojenia doda z 10-15km i troche niutków i bedzie to odczuwalne jak i widoczne za autem

Opublikowano

bez strojenia doda z 10-15km i troche niutków i bedzie to odczuwalne jak i widoczne za autem

z tymi koncówkami to jest taka zasada - różne opinie i różni producenci. Do sportu mozna założyc wloszczyznę. Do jazdy i codziennego jeżdzenia i butowania lepiej Boscha.

miałem przejścia z takimi modami co do wtrysków- na 206 od silnika ASV 110km -5KM sie ukazuje po zamontowaniu wtryskow z 2,5TDI przybyło 8KM czego wogóle nie czuć (ja bynajmniej tego nie poczułem w czasie jazdy) Nm z15 przybyło- nie wiele - ale zawsze cos... jak miałem golfa mk3 TDI to kombinowałem i miałem możliwość spr. auta po każdej modyfikacji na rolkach-(pracowałem na warsztacie z hamownią).

zobaczcie - 1Z po wtryskach 216 z mocnym koniem

http://www.diesel-inside.pl/leo%201z.jpg

Opublikowano

rafpia czyli polecili to co Ci my polecamy.. bierz końcówki 216 tylko nie bosha a fratelli bosio są sporo tańsze a będziesz miał po założeniu i wyregulowaniu nowe wtryski za niedużą kasę :)[br]Dopisany: 14 Sierpień 2010, 11:11_________________________________________________chyba u nas na forum wypowiadał się koleś ktory miał 1.9 TDI 90PS i założył wtryski od ASV lub AFN i miał później 100PS.. więc pewnie reguły na to nie ma :mysli:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...