Bartek85 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 STATYCZNE 000 http://vaglog.rtnet.pl/b.doczekalski_19380.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/b.doczekalski_19382.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/b.doczekalski_19381.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/b.doczekalski_19386.html 007 http://vaglog.rtnet.pl/b.doczekalski_19383.html 013 http://vaglog.rtnet.pl/b.doczekalski_19388.html 018 http://vaglog.rtnet.pl/b.doczekalski_19387.html 023 http://vaglog.rtnet.pl/b.doczekalski_19384.html BASIC SETTINGS 000 http://vaglog.rtnet.pl/b.doczekalski_19390.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/b.doczekalski_19391.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/b.doczekalski_19389.html DYNAMICZNE 000 http://vaglog.rtnet.pl/b.doczekalski_19392.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/b.doczekalski_19393.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/b.doczekalski_19395.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/b.doczekalski_19396.html 008 http://vaglog.rtnet.pl/b.doczekalski_19398.html 010 http://vaglog.rtnet.pl/b.doczekalski_19397.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/b.doczekalski_19394.html
letallec Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Jest dobrze Kierownice troche zaczynaja mulic, ale pomoze dynamiczna jazda
Ossek Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Temperatura w 001dyn trochę za wysoka.
Bartek85 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2010 turbo ostatnio wpada mi w tryb awaryjny i korekcje mnie niepokoją... z tą temperaturą to chyba nie jest za dobrze co? dlaczego taka wysoka?
letallec Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 z tą temperaturą to chyba nie jest za dobrze co? dlaczego taka wysoka? bo robiles logi dynamiczne. Sprawdz to jeszcze podczas normalnej eksploatacji.
Bartek85 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2010 bo robiles logi dynamiczne. Sprawdz to jeszcze podczas normalnej eksploatacji. nie za bardzo rozumiem... czyli co mam dokładnie zrobić? a jak oceniasz korekcje?
letallec Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Korekcje nie sa idealne, ale nie są taz tragiczne. Mozna zastosowac jakis STP lub mixol. A co z trybem awaryjnym? Czesto sie pojawia?
Bugatti Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Temperatura troszkę wysoka....sprawdź poziom płynu chłodzącego w zbiorniczku i czy spod pompy cieczy chłodzącej cieknie...oraz przewody. Może też być zapchana od wewnątrz chłodnica lub zabrudzona od zewnątrz... A może po prosto robiłeś logi jezdząc po torze kilka szybkich kółek ;-p Pozdr.
galica01 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Ja się jeszcze dopatrzyłem że 4 wtrysk jest już w nie najlepszym stanie ale dramatu niema.
Bartek85 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Korekcje nie sa idealne, ale nie są taz tragiczne. Mozna zastosowac jakis STP lub mixol. A co z trybem awaryjnym? Czesto sie pojawia? no ostatnio kilka razy w ciągu tygodnia mi się pojawił. zaleję STP i przegonię go w trasie na Mazury. może coś to pomoże A może po prosto robiłeś logi jezdząc po torze kilka szybkich kółek ;-p Pozdr. robiłem logi na zasadzie prosta 300m i przerwa na przestawienie grupy i znowu prosta ... i tak wszystkie grupy[br]Dopisany: 08 Sierpień 2010, 23:08_________________________________________________ Ja się jeszcze dopatrzyłem że 4 wtrysk jest już w nie najlepszym stanie ale dramatu niema. po czym wnioskujesz? jakieś rady?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się