Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Pytanie o dawkę paliwa.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A co mi szkodzi zadam kolejne pytanie ;D

Jak widac na logu dawka paliwa to 6, gdy zmieniałem w Vagu wartosći nawet na najwyższe jakie sie dało to dawka skoczyła tylko na 5 z hakiem.

W tym silniku jaka powinna być ta dawka, chciałem dać jak największą okolo 3-4 a tu tylko 5. Zdziwiłem się troche bo niektóre osoby się nią bawią że mają zakres np. od 7mg do 3mg. Co to może być ?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b8a2432959c2ffa.html

Opublikowano

Vagiem nie wiele zmienisz chcesz bardziej zmienic dawke to tylko przestawienie nastawnika to umożliwi

Opublikowano

Wg Ciebie kolego zostawić tak jak jest czy bawić się tym nastawnikiem ?

Opublikowano

Na spalaniu mnie bardzo nie zależy, a jeżeli mogę go choć trochę podkręcić tą dawką to czemu nie.

Opublikowano

Nic nie zmieniaj w adaptacjach... jest wszystko OK.

Opublikowano

odgrzeje troche temat mam problem z dawka ok 8,8-9.1 czyli za mała ale nie moge zmienic w adaptacjach mam 42678 i nie moge zejść poniżej tej wartości co jest nie tak?

Opublikowano

Wroc do ori wartosci adaptacyjnych i wykonaj logi statyczne i statyczne BS

Opublikowano

Powiem tak: Nie ruszaj tej dawki, ja mam AFN-a i przestawiłem dawkę na nastawniku z 4.8 na 3.6 i zużycia paliwa na 100 km ze 6l podskoczyło na 6.8l,i raczej wrócę do starej dawki. Pozdrawiam.

Opublikowano

Powiem tak: Nie ruszaj tej dawki, ja mam AFN-a i przestawiłem dawkę na nastawniku z 4.8 na 3.6 i zużycia paliwa na 100 km ze 6l podskoczyło na 6.8l,i raczej wrócę do starej dawki. Pozdrawiam.

przy dzisiejszych cenach ropy to ja bym ustawil na 9.0 mg .... :evil:

Opublikowano

jezeli prosty silnik diesla (zadnych przepustnic - prostota) ma sie krecic na wolnych obrotach z okreslona predkoscia obrotowa to musi do tego zezrec okreslona ilosc wachy... jezeli dostanie jej wiecej to wzrosna wolne obroty... jak dostanie jej mniej to spadna (wplyw kata wtrysku dla calosci pomijam)... jednym slowem te adaptacja to taka sciema - to raczej kalibracja odczytu + ewentulanie (nie weryfikowalem) trik na lepsze zapalania na zasadzie: jezeli ustawimy mu przez adapatacje tak ze jedno wiaderko ropy ECU bedzie widzial jako pol wiaderka ropy to przy rozruchu jak ECU powie "dolac wiaderko ropy do rozruchu" to w praktyce pompa poda dwa wiaderka

Moge sobie wyobrazic ze dzieki temu jakis tam zagubiony konik czy dwa sie pojawi na zasadzie: ogranicznik dymienia powiedzial, ze dawka max to 40 "jednostek" ale przez nasze adaptacje doprowadzilismy do sytuacji ze faktyczna dawka jest 42 jednostki paliwa

Krotko: grzebanie w adaptacjach to nie eco-tuning a dla potrzeb tuningu kazdy trzezwy tuner ograniczniki w kosmos wyslac potrafi a jezeli ten tuner to nie jest gamon do kwadratu to ruszy mapke wachy do rozruchu i bez zadnej laski pompa do rozruchu (na cieplym jak sobie postoi - bo tu pojawia sie problem w starych TDI) wachy poda wiecej

Pozdrawiam,

Przemek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...