mareks84 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 CHCIALEM SIE ZAPYTAC KTORY BEZPIECZNIK ODPOWIADA ZA PODSWIETLENIE POKRETEL NAWIEWU PONIEWAZ NIE SWIECA MI SIE I NIE WIEM CZY PRZEPALONA ZAROWKA CZY POPROSTU BEZPIECZNIK JESLI JEST TO SPALONA ZAROWKA, JAKA I ILE SZTUK POWINIENEM KUPIC? DOSTANE JE TYLKO W SERWISIE CZY W KAZDYM SKLEPIE MOTORYZACYJNYM? I PROSZE JESZCZE POWIEDZIEC JAKIE ZAROWKI TYP.MOC ITP MAM ZAKUPIC DO PODSWIETLENIA ZEGAROW (z VAG-iem) PONIEWAZ PRZYMIERZAM SIE DO WYMIANY I MUSZE ZAKUPIC NAJPIERW ZAROWECZKI z gory dziekuje temat poprawiony, potem będą ostrzeżenia i nie pisz duzymi literami
grippen Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Możesz nie krzyczeć (caps lock) :bicz3: Sprawdz bezpieczniki może kjtóryś jest spalony to go wymień 5 minut roboty
schiller Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Możesz nie krzyczeć (caps lock) :bicz3: i popraw temat
grippen Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Tu masz rysunki który bezpiecznik od czego i zmień temat
marioti Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 O ten licznik to chyba chodziło ci że z FIS-em czyli komputerem żarówki do podświetlenia zegarów to R5 takie: ledowe: http://moto.allegro.pl/item224103984_zarowka_led_1_2w_r5_t5_w_oprawce_do_zegarow.html ale nie polecam bo nierówno podźwietlają. Lepiej zwykłe żarówki, szukaj takich: http://www.allegro.pl/item216322251_zarowka_1_2w_r5_t5_w_oprawce_do_zegarow.html Nie wiem czy nawiewy świeciły ci wcześniej i teraz przestały czy nie świecą ci odkąd kupiłeś auto. Nie w każdej wersji były podświetlane Sprawdź sobie wersję wyposażenia
mareks84 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2007 dzieki za informacje o zaroweczkach. Jak mam to sprawdzic czy byly wczesniej podswietlane? hmm
neever Opublikowano 1 Września 2007 Opublikowano 1 Września 2007 Aby sprawdzic czy masz podświetlany nawiew to niestety trzeba rozebrać cały środkowy kokpit. tzn. wyciągnąć radio i odkręcic 2 śrubki, następnie wyjąc pokrętła i odkręcić kolejne 2 śrubki i powinna bez problemu zejść ramka. Jak to zrobisz to bedziesz widział czy masz żaróweczke czy nie. (nawiew podświetla jedna żarówka) Aby wyjąć bez problemu żarówkę musisz jeszcze wyjąć taką przezroczystą rameczke która rozdziela promień światła na wszystkie pokrętła (2 zastrzaski u góry) Wszystko musisz robić delikatnie aby nie połamać plastku. U mnie też nie świeciło jak kupiłem auto wiec zrobiłem to co wyżej opisałem i okazało się ze zarówka nie łączyła. Poprawiłem styki i teraz wszystko pięknie jest podświetlone. pozdrawiam i życze udanego dłubania
zbyniu Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 ....... następnie wyjąc pokrętła ...... Znajdę gdzieś instrukcję jak się wyjmuje te pokrętła.
Fox55 Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 Kol.Cuber wyjaśnił dalej komuś innemu. Tutaj masz link: 12V2,1W [br]Dopisany: 07 Listopad 2009, 10:44_________________________________________________ ....... następnie wyjąc pokrętła ...... Znajdę gdzieś instrukcję jak się wyjmuje te pokrętła. Kol.Cuber dalej wyjaśnił komuś innemu tą sprawę: 12V2,1W
Rekomendowane odpowiedzi