domjenick Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 czujnik wolnych obrotow w przepustnicy do wymiany,lub cala przepustnica
Radziu Audi A4 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 sorki że odgrzeję temat. mam takie dziwne objawy, że na benzynie auto nie wydaje z siebie nieprzyjemnych wibracji, a gdy przełączy się na gaz, auto poprostu wibruje, rzuca go na boki, i jest to bardzo nieprzyjemne. obroty na gazie i na benzynie są takie same. tzn i na gazie i PB wskazóweczka od obrotów delikatnie góra i doł po około 1 mm góra 2 mm. Ma ktoś z was jakiś pomysł jak to zlikwidowac?? vag od czasu do czasu pokazuje bład składu mieszanki. zobacze jeszcze czy ten bład wyskoczy jeżdzac tylko na PB.
wojtek26 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Na poczatek zdradz ta tajemnice jaki masz LPG.
Radziu Audi A4 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Opublikowano 11 Grudnia 2009 instalka to sekwencja. wtryski valteka, mieszalnik tomasetto, kiedyś wszystko było ok. ale teraz falowanie jest i na gazie i PB, a na gazie wibruje samochód (czyt.machnie ją na prawo i lewo, kijowo normalnie, zeby audike tak trzęsło) ooooo, wiem do czego to porównam. ona trzesie sie tak, jakby byo jej poprostu zimno Hehe, w przenośni i dosłownie. przepustnica jest wyczyszczona, świeczki zmienione, przedmuchów nidzie nie ma, uszczelki pozmieniane. jeszcze myśle nad przewodami, ale na razie brak funduszy. dodam jeszcze, że na gazie, jak na jałowym jej przygazuję, to przydusi się, i dopiero wkręci na obroty.
Glovash Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 ja zauważyłem w piątek że u mnie też falują obroty na luzie , ale nie tak jak piszecie - mocno i że gaśnie. u mnie to falowanie jest minimalne w okolicach 900-920 obr. i zauważyłem, że jak jadę i wcisnę sprzęgło to obroty jak spadną to są równo, a jak się zatrzymam i mam na luzie to falują... "na ucho" silnik chodzi równo i nie słychać żeby coś się działo...
dread535 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 ja mialem tak ze przy hamowaniu na biegu z wcisnietym sprzeglem obroty zaczynaly falowac 900-1100 i dopiero sie stabilizowaly po zatrzymaniu po 10 sekundach, chyba ze wrzucilem luz i puscilem sprzeglo to po 2-3 sek. przed chwila postanowilem zajrzec do filtra powietrza. co prawda byl juz lekko szary ale mialem tez na nim jakies liscie, owady... wyczyscilem komore przed filtrem, odkurzylem filter z smieci i problemu nie ma jak narazie.
bassxclub Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Wczoraj wykonałem czyszczenie całego dolotu powietrza wraz z przepustnicą - 5h (wymontowanie całego układu, przeczyszczenie rur, przepływki - sprayem do przepływomierzy, przepustnicy - zasyfiona okrutnie, odmy - sporo glutów, wymiana świec). U mnie zacząłem mieć problem podczas odpalania auta (odpalił do ~300 obr. - po chwili wyrównywał do ~900), zrzucenie z biegu powodowało falowanie 400-900 obr. i czułem delikatne spadki mocy podczas przyśpieszania - brak szarpania - raczej "falujące" spadki mocy. Chciałbym przestrzec przed partaczami, którzy u mnie - co się okazało, nie dokręcili jednej ze świec (poprzedni właściciel), a 2 pozostałe były już zawalone ciemnym nalotem. Bałem się, że może zjechali gwint, ale na szczęście w nieszczęściu "tylko" nie dokręcili świeczki. Podczas zabawy z moim autem, pomagałem znajomemu przy drugim aucie - dlatego nie uważam, żeby była to jakaś specjalnie skomplikowana,trudna i czasochłonna operacja. Wymogiem jest jednak posiadanie narzędzi, które ułatwiają pracę. A wymontowanie (i przeczyszczenie przy okazji) całego dolotu powietrza ułatwia dostanie się do 2 śrub mocujących przepustnicę (tych z dołu), do których jest jednak niezbyt przyjemne dojście. U mnie postanowiłem najpierw rozmontować przepustnicę, a na końcu odłączyć 2 węże z układu chłodzenia/grzania. Podczas czyszczenia nawdychałem się NITRO (lekko przyćpałem), ale opłaciło się - przepustnica jak nowa - no i po wszystkich wczorajszych operacjach autko zaczęło się lepiej (normalnie) zbierać na niższych obrotach (nie dusi się już) i lepiej przyśpiesza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się