mgtan Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Jak robiles przod to jest bol z przodem,przypuszczam ze zalozyli ci czesci od modleu z np 3.0 tdi gdzie sa inne masy na osiach.
audiomaniak Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Panowie POMOCY! Strzeli mnie za chwilę... Na początek opisze o co chodzi świeżo po zakupie auta jakiś rok temu zostały wymienione wahacze, drążki i wszystkie inne g... z przodu Amortyzatory, sprężyny zostały te same. Auto bardzo podniosło się do góry sam przód, tył siedzi tak jak powinien. Wcześniej było normalnie również z przodu(przed wymianą). Na początku mi to nie przeszkadzało ale teraz zacząłem się czepiać bo wygląda jak koza:) Wlepa to:1BA 0JG oś przednia 0YH oś tylna Myślę sobie może sprężyny do d... to teraz wymieniłem na s-line oznaczenie niebieski, biały, zielony, zielony dalej stoi wysoko jak bocian i nie wiem o co chodzi. Co jeszcze może mieć wpływ na wysokość auta ? dzięki, pzdr update zdjęcia: przód: http://imageshack.us/photo/my-images/526/img0048jt.jpg/ tył: http://imageshack.us/photo/my-images/846/img0047eo.jpg/ Dodam że założyłem jeszcze dzisiaj felgi na lato 18" i jest masakra... Nie bardzo rozumiem po wymianie drążków i wahaczy przód poszedł do góry?? Jakie kolory sprężyn miałeś wcześniej z przodu??
Lestat Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Tak dokładnie po wymianie wahaczy. Różowy, biały i żółty. Tak też mi się wydaj bo przód wygląda jakby był bez silnika :/ Co w tej sytuacji ?
audiomaniak Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Tak dokładnie po wymianie wahaczy. Różowy, biały i żółty. Tak też mi się wydaj bo przód wygląda jakby był bez silnika :/ Co w tej sytuacji ? jesteś pewien,że różowy, biały, żółty? nie ma takich sprężyn może różowy, biały, biały zobacz jeszcze raz dokładnie:wink:
Lestat Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 8E0 411 105 BE - żółty biały różowy kategoria 7 do OJG
audiomaniak Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 8E0 411 105 BE - żółty biały różowy kategoria 7 do OJG to jest B6 czy B7?
Lestat Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 B6 - 1.8T ośka To co jakie pomysły bez wypruwania wszystkiego od początku ?
audiomaniak Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 B6 - 1.8T ośka Problem w tym, że miałeś kat.wag 7 a teraz masz kat. 9 powinieneś szukać kategorii wagowej niższej a nie wyższej czyli szukaj sprężyn kat. wag 6 niebieski, zielony, zielony 8E0 411 105 CE lub 5 niebieski, pomarańczowy, zielony, zielony, 8E0 411 105 CD W Twoim przypadku celował bym w kat 5 Pamiętaj, że to loteria może siądzie dobrze, ale może być nie tak jak byś chciał
Lestat Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Ja się obawiam że mgtan ma rację z tym 3.0TDI. Ciekawy jestem jakby to chodziło na sprężynach z najniżej kategorii wagowej...
audiomaniak Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Ja się obawiam że mgtan ma rację z tym 3.0TDI. Jest to możliwe.
Lestat Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Co wtedy? spring z najniższej wagowej nie zabije za szybko amorka ? Więc albo gwint albo wymiana na prawidłowe części ?:/
audiomaniak Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Co wtedy? spring z najniższej wagowej nie zabije za szybko amorka ? Więc albo gwint albo wymiana na prawidłowe części ?:/ Ciężko powiedzieć, możesz spróbować założyć kat 5. Tylko to jest loteria i wydana kasa na następne sprężyny:kwasny: Co do amorów ktoś pisał, że szybciej lecą, ale ile szybciej nie wiem:kwasny:
Lestat Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 A co z niższymi kategoriami 4,3,2 ?
audiomaniak Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 A co z niższymi kategoriami 4,3,2 ? obawiam się, że może być za nisko:kwasny: Nikt nie da Ci gwarancji ile siądzie na poszczególnych sprężynach, musisz eksperymentować oczywiście za tym idą koszty
mgtan Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Lestat - jeśli chcesz mieć pewne obiżenie to tylko gwint. wóczas robisz jak chcesz. Wymiana spręzyn to zawsze eksperyment - niektórym siada b.dobrze niktórym tragicznie... nie ma tutaj jednej metody by było dobrze. Chcesz spróbować? zawsze możęsz kupić używane sprężyny - popatrzeć jak trafisz to będzie efekt. Mówie o używanych bo nowe to koszta 1400PLN w ASO
Lestat Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Jak kupie sam przód będzie dobrze ? Czy od razu tył też trzeba ?
audiomaniak Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Jak kupie sam przód będzie dobrze ? Czy od razu tył też trzeba ? zrób fotkę całego auta z boku, bo tak mało czytelne są zdjęcia
mgtan Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 jesli chcesz obniżyć przód to zmieniasz przód i tyle.
Lestat Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Fotki: http://img99.imageshack.us/img99/7013/img0089gn.jpg http://img403.imageshack.us/img403/9228/img0087yb.jpg http://img221.imageshack.us/img221/4194/img0086uhj.jpg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się