mgtan Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 inne są q inne są w Avancie, inne są w FWD a inne sa w q
tgkone Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 pytam dlatego że jest pare firm na allegro ktore sprzedaja gwint/sprezyny i pisza ze pasuje i do fwd i do q
mgtan Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 pytam dlatego że jest pare firm na allegro ktore sprzedaja gwint/sprezyny i pisza ze pasuje i do fwd i do q nie ma jednej uniwersalnej sprezyny. zprzeczytaj temat i zoabcz ile jest wersji springów od Audi ... jak chcesz w miare niezły kompromis weź Eibacha Pro Kit dedykowanego do twojego auta... jest największa szansa że udsiądzie dobrze
Maxito Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 Witam, mam pytanie troszeczkę z innej beczki ale nie odbiegające od tematu. wg opisu który jest zamieszczony na forum odnośnie sprężyn i amortyzatorów to w moim B7 jest sprężyna dedykowana do b6 chodzi konkretnie o przód i oznaczenie kolorami niebieski pomarańczowy różowy -b6 a według rozpiski powinno być różowy i 3x fiolet.czy to możliwe może właściciele a4 b7 1.9 tdi z zawiasem 1BA podadzą jakie mają kolorki na sprężynach będę wdzięczny za info troche mi na tym zależy .
Bart-S Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Opublikowano 15 Maja 2013 Witam,mam pytanie troszeczkę z innej beczki ale nie odbiegające od tematu. wg opisu który jest zamieszczony na forum odnośnie sprężyn i amortyzatorów to w moim B7 jest sprężyna dedykowana do b6 chodzi konkretnie o przód i oznaczenie kolorami niebieski pomarańczowy różowy -b6 a według rozpiski powinno być różowy i 3x fiolet.czy to możliwe może właściciele a4 b7 1.9 tdi z zawiasem 1BA podadzą jakie mają kolorki na sprężynach będę wdzięczny za info troche mi na tym zależy . W pierwszych B7 były te same sprężyny co w B6 - potem modyfikacja i kategoria poszła o stopień wyżej.
Maxito Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 Witam,mam pytanie troszeczkę z innej beczki ale nie odbiegające od tematu. wg opisu który jest zamieszczony na forum odnośnie sprężyn i amortyzatorów to w moim B7 jest sprężyna dedykowana do b6 chodzi konkretnie o przód i oznaczenie kolorami niebieski pomarańczowy różowy -b6 a według rozpiski powinno być różowy i 3x fiolet.czy to możliwe może właściciele a4 b7 1.9 tdi z zawiasem 1BA podadzą jakie mają kolorki na sprężynach będę wdzięczny za info troche mi na tym zależy . W pierwszych B7 były te same sprężyny co w B6 - potem modyfikacja i kategoria poszła o stopień wyżej. podziękował
szycha4Q Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Witam mam pytanie, czy ktoś może miał porównanie jak zachowuje sie B7 w Quattro na zawieszeniu 1BV do za Sprężyn Eibach Pro Kit. Jedna i druga sprężyna obniża auto o -30 mm. Z góry dzięki za podpowiedz.
szycha4Q Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Dzięki za jakiś oddźwięk na pytanie. Myślałem , ze 1bv obniży o -30. W poprzednich watkach znalazłem taka rozpiskę: Oznaczenie zawieszenia/twardość/wysokość 1BA = standard suspension/shock absorption 1BE/1BV = sports suspension/shock absorption 1BE: - 20mm (montowane jako sportowe) 1BV: - 30mm (zawieszenie montowane w S-line)) Twardość: 1BA - miękkie - 1BE średnie - 1BV - twarde. To może jeszcze jedna podpowiedź. czy jeśli przechodzę z 1ba przód 10 klasa wagowa tył 11 klw na 1be lub 1bv, to przechodzę do tej samej wagi?
mgtan Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Kolego. 1Ba to zwykłe zawieszenie... 1Bv i 1be to zawieszenia obniżające o 20mm, 1be jest miększe a 1bv twardsze To się tyczy a4 b7. co do klas wagowych poczytaj poprzednie strony. Nie da się się wybrac tak aby usiadło auto dobrze. Nie kombinuj z tym bo bedziesz miał długa lekcje z poprawek. Nie jest tak, że jak masz 9 z 1ba to kupujesz 9 z 1bv. Kup sprężyny Eibach Pro Kit i tyle, największa szansa że dobrze ci usiądzie, choć to tez nie daje gwarancji. Gwarancją jest zawias gwintowany.
ORZE? Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Panowie ja mam pytanko tego typu, mam w moim Avancie 1be, chciałbym obniżyć sprężynom maksymalnie ile sie da, chcę uniknąć kupowania gwintu, jakiej firmy mam zapodać sprężyny aby audi siadła maksymalnie ile się da na sprężynach???
lukas551 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 A ktore oznaczenia we wlepce w bagazniku a A4 b5 oznaczaja klasy wagowe??
Pawel998 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Kolego mgtan bo widze ze czaisz temat:) albo kto kolwiek kto sie zna:) Mam amortyzatory Bilstein sport B6 (takie zolte:)) i w tej chwili sprezyny witeca(zielone) obnizaja one chyba -40mm ale jest dla mnie za niski chccialbym podnies auto troszke:) co powiecie o tych slynnych sprezynach co polecacie Eibach Pro Kit podneisie sie auto widocznie?? i czy wogole podejda beda pasowac do tych moich amorow lub polecacie jakeis inne zeby pasowaly do amorow:)???? ktos podpowie bo szukam juz dluzszy czas odpowiedzi na to pytanie:) dzieki z gory
Bart-S Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2013 Kolego mgtan bo widze ze czaisz temat:) albo kto kolwiek kto sie zna:) Mam amortyzatory Bilstein sport B6 (takie zolte:)) i w tej chwili sprezyny witeca(zielone) obnizaja one chyba -40mm ale jest dla mnie za niski chccialbym podnies auto troszke:) co powiecie o tych slynnych sprezynach co polecacie Eibach Pro Kit podneisie sie auto widocznie?? i czy wogole podejda beda pasowac do tych moich amorow lub polecacie jakeis inne zeby pasowaly do amorow:)???? ktos podpowie bo szukam juz dluzszy czas odpowiedzi na to pytanie:) dzieki z gory Jeśli -40 jest dla Ciebie za nisko to Eibach nie będzie odpowiedzią - szukałbym ori sprężyn... Sprawdź jakie zawieszenie miałeś fabrycznie - jeśli 1BE lub 1BV to po VIN w ASO podadzą Ci numery Twoich sprężyn (takie kupisz i będziesz miał -20).
Pawel998 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 nie wiem jak sprawdzic jakie bylo zawieszenie bo auto kupilem w sumie nie dawno juz z zawieszeniem takim jakie wspomnialem wczesniej:) a tak wogole to te eibach beda pasowaly do moich bilstein sport b6?? ?? albo pytanie jezeli wymienilbym amortyzatory na jakies standardowe gazowo olejowe powiedzmy za 100 zl i kupil ebachy -30mm to by pasowalo:) wtedy zawieszenie przez sprezyny mialbym obnizone i twarde prawda?? mam alusy 18
Bart-S Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2013 nie wiem jak sprawdzic jakie bylo zawieszenie bo auto kupilem w sumie nie dawno juz z zawieszeniem takim jakie wspomnialem wczesniej:) a tak wogole to te eibach beda pasowaly do moich bilstein sport b6?? ?? albo pytanie jezeli wymienilbym amortyzatory na jakies standardowe gazowo olejowe powiedzmy za 100 zl i kupil ebachy -30mm to by pasowalo:) wtedy zawieszenie przez sprezyny mialbym obnizone i twarde prawda?? mam alusy 18 W bagażniku gdzieś przy kole zapasowym masz wlepę - na niej poszukaj 1BA lub 1BE lub 1BV.
Pawel998 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 ok sprawdze ale dopiero jutro i napisze :/ bo jestem w pracy i niemam jak zobaczyc:/ powiedz jeszcze o to co pytalem cz te eibach beda pasowac na moje amory i czy w ostatecznosci moglbym kupic zwykle jakies tam amory ite sprezyny eibach i czy by wspolgralo czy nie??
Bart-S Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2013 ok sprawdze ale dopiero jutro i napisze :/ bo jestem w pracy i niemam jak zobaczyc:/ powiedz jeszcze o to co pytalem cz te eibach beda pasowac na moje amory i czy w ostatecznosci moglbym kupic zwykle jakies tam amory ite sprezyny eibach i czy by wspolgralo czy nie?? Amory nie powinny mieć tu nic do gadania - służą tylko do tłumienia skoku sprężyny więc konfiguracja jest dowolna. Skoro masz -40 a nowe springi pracują na -30 to nie widzę problemu.
Skruszo Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 cześć wszystkim potrzebuję pomocy a właściwie potwierdzenia z waszej strony czy mniej więcej tak to ma wyglądać a więc: Aktualnie w mojej b6 jest zawias 1Ba mega super koza -Przód OJJ tj. klasa wagowa 9 -Tył OYH tj. klasa wagowa 8 i teraz jak chciał bym założyć do mojej struchliny 1Be to powinienem zejść o 1 klasę wagową w dół dla sprężyn z ozn. 1be ? według mnie to powinno wyglądać tak: -Przód OJH tj klasa wagowa 8 8E0 411 105 CG tj. niebieski,biały,zielony lub w ostateczności OJG tj klasa wagowa 7 8E0 411 105 EG tj zielony, biały -Tył OYG tj klasa wagowa 7 8E0 511 115 DH tj niebieski niebieski niebieski niebieski Według mnie powinienem takich właśnie sprężyn szukać , a jeśli się mylę to mnie poprawcie bo czytałem czytałem i tyle wywnioskowałem. Tak tak wiem że z ori 1be to loteria ale zależy mi żeby zejść tylko 20mm więc powalczę Aaa powiedzcie mi jeszcze jak bym kupował amorki 1be to lepiej na przód te dla klas wagowych 2-7 czy od razu twardsze 8-12 bo wychodzę na pograniczu tych wartości ? pozdro:wink:
mgtan Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Kolego oszczędź budżet... naprawde to nie takie oczywiste... za każdą przekładkę zapłacisz. Kup kit eibach Pro Kit... -30/35 jest optymalne... -20 nawet nie odczujesz za bardzo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się