Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6/B7] Obniżenie zawieszenia sprężynami -> jak dobierać (zakres mas osi)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Do amortyzatora z 1BE powinna być krótsza sprężyna, po co chcesz zakładać z 1BA?

Opublikowano (edytowane)

Moze kolega chce podwyzszyc auto. ;)

Edytowane przez KoJ@K
Opublikowano

dokładnie, chce podwyższyć auto.. wymieniałem amorki i auto poszło w dół.. z tego co się orientowałem, to różnica między sprężynami 1BE i 1 BA to około 4 cm. można założyć?

Opublikowano

Czyli masz amory z 1BE i chcesz podwyzszyc i dac springi z 1BA ?

Opublikowano

Witam ponownie, jeżeli chodzi o oryginał to cena jak dla mnie zabija:

Amortyzatory przód 790zł sztuka

Sprężyny przód 420zł sztuka

Amortyzatory tył 602zł sztuka

Sprężyny tył 420zł sztuka

Czas oczekiwania ok. 2 tygodnie. Ceny brutto detal.

Taką odpowiedz uzyskałem od serwisu.

Wrzucę zdjęcia jak to wygląda teraz:

Czy jest taka możliwość, żebyście koledzy wrzucili przykładową fotę jak to może wyglądać na zestawie Koni ( AUDI A4 B6 B7 2WD SPORTOWE ZAWIESZENIE KONI 30/30 (4650520931) - Allegro.pl - WiÄcej niĹź aukcje. )

Dzięki za opinie.


http://www.directupload.net/file/d/3769/ohgy3u8p_jpg.htm

http://www.directupload.net/file/d/3769/5c9ayypp_jpg.htm

Opublikowano

tak mam amory z 1BE. tylko ze zmieniłem z ori na kyb ale wymiary miał takie same jak oryginał. amory od 1BE i springi od 1BA? dobre rozwiazanie?

Opublikowano

dokładnie, chce podwyższyć auto.. wymieniałem amorki i auto poszło w dół.. z tego co się orientowałem, to różnica między sprężynami 1BE i 1 BA to około 4 cm. można założyć?

Czemu chcesz podwyższyć auto?

Opublikowano

bo teraz prawie wszędzie ocieram o coś. nawet na koleinach na drodze rypnąłem podwoziem.. fajnie wygląda ale troche za nisko. cały czas się zastanawiam..to pewnie wina amorków, bo po zmianie siadł.. nie chce kolejny raz wydawac kasy na nowe amory.. wiec teraz szukam rozwiązania problemu przez springi..jakie amory zakładaliście do przodu do zawiechy 1BE?

Opublikowano

Panowie, chcecie podwyższyć auto to kupcie 1BA, nie ma sensu kombinować ze sportowymi amorkami, obniżonymi sprężynami itp. Po co wydawać niepotrzebnie kasę. Dajcie ogłoszenie w dziale zamiana to na pewno znajdzie się mnóstwo chętnych bo każdy chce autem w dół zjechać :wink:

Opublikowano (edytowane)

1BA trochę koza, 1BE fajnie wygląda i dobrze się jeździ.

U mnie nawet spalanie spadło jak zmieniłem z 1BA na 1BE

nie chce kolejny raz wydawac kasy na nowe amory.. wiec teraz szukam rozwiązania problemu przez springi..jakie amory zakładaliście do przodu do zawiechy 1BE?

Sprężynami nie podniesiesz auta.

Ja natomiast chciałem obniżyć i zmieniłem sprężyny i auto nawet 1 mm nie siadło.

Po zmianie amorów dopiero pomogło.

Bez kosztów pewnie by się udało jakbyś jakoś podniósł talerz w amorze o jakieś np 2 cm.

Może taką tuleję wytoczyć

Edytowane przez edekxp
Opublikowano

to jaki amor założyć do przodu w takim razie? ori kosztuje cos około 600zł szt.. ja mam założone teraz KYB i poszedł mi na dół. jakie Wy zakładaliście? ori czy jakiś zamiennik?

Opublikowano

Możesz spróbować Bilstein B4 do sportowego zawiasu, nadają się do sprężyn i takich i takich a na pewno wyżej będzie niż na takich o krótkim skoku, jakość jazdy akceptowalna. Dla mnie za miękkie były.

Opublikowano

bo teraz prawie wszędzie ocieram o coś. nawet na koleinach na drodze rypnąłem podwoziem.. fajnie wygląda ale troche za nisko. cały czas się zastanawiam..to pewnie wina amorków, bo po zmianie siadł.. nie chce kolejny raz wydawac kasy na nowe amory.. wiec teraz szukam rozwiązania problemu przez springi..jakie amory zakładaliście do przodu do zawiechy 1BE?

To o ile Ty masz auto obniżone że ocierasz? Ja mam -35mm i nawet niewadzę o krawężniki na parkingach nie mówiąc już o koleinach.

Opublikowano

Panowie chciał bym troszkę obniżyć auto ale za cholerę nie kumam tych klas wagowych. Sprężyny ori to 8E0411105BF (0JH o ile się nie mylę), tył 8E0511115CQ (0YH o ile się nie mylę). Zawieszenie mam 1BA

Opublikowano

Te klasy wagowe to tylko ori sprężyny, jak będzie chciał kupić np. Eibacha, H&R itp. to kupujesz do modelu, silnika oraz nadwozia i to wszystko :wink:

Opublikowano

Tomku ale właśnie chciał bym go na sprężynach od sline postawić co by z kolei za bardzo nie targał po glebie;)


O ile dobrze interpretuje info zamieszczona na pierwszej stronie to u mnie sprężyny sline powinny być 8E0 411 105 CG – 0JH i 8E0 511 115 CQ – 0YH. ?

Opublikowano

W takim wypadku musisz wymienić komplet, sprężyny i amorki, popraw opis bo nie wiadomo nawet o jakim aucie rozmawiamy.

Opublikowano

hmm, a fabryczne amorki nie wytrzymają? czytając cały wątek można wyciągnąć wnioski że dużo osób wymienia same sprężyny i auto idzie 20mm w dół, czy możesz powiedzieć dlaczego w moim aucie należało by wymienić cały komplet?

Opublikowano

Fabryczne wytrzymają, ale 1BE :wink: , do krótszej sprężyny inny amorek, skoro Audi tak wymyśliło to tak musi być.

Opublikowano

zakładaj do spezyn 1be amoek bilstein b4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...