tobias Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 16 godzin temu, marszal871 napisał: Różnica pewnie stąd, że 3 lata temu były wymieniane amortyzatory przód. jakbyś świeżaku poczytał trochę tematu to byś dowiedział się, że tył zawsze siedzi niżej, nie jest to zadna przyczyna amorków tylko tak jest poprowadzona linia boczna b7. co do spręzyn przód eibach to nie można tak robić, że przód masz sportowe a tył ori. proponuje abyś założył 4xeibach plus talerzyki przód od b5 i bedzie to wmiarę wyglądac.
marszal871 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 i to jest konkret. Dziękuje. Staram się czytać ale ciężko wyłuskać coś bo masa informacji od ludzi zorientowanych w temacie. Pozdrawiam:)
jaguaro Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 (edytowane) temat wielokrotnie wałkowany - talerzyki od B5 na przód, lub podkładki serwisowe na tył i masz równo jak na stole, ewentualnie tył wymiana springów na wyższe kategorią wagową, warunek musza być nowe bo używki nie wiesz ile są zmęczone ;-( z chmury danych odnośnie kategorii wagowej nikt Ci nie weźmie chyba że posiada ten sam model. Ostatecznie masz ASO po numerze Vin udzieli informacji, choć zależy na kogo trafisz ? patrz tez opis wyżej kolegi tobias bo nie możesz zrobić sport + komfort rozkładając to na tył i przód. Edytowane 26 Kwietnia 2019 przez jaguaro
marszal871 Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Opublikowano 30 Kwietnia 2019 W dniu 26.04.2019 o 11:22, jaguaro napisał: temat wielokrotnie wałkowany - talerzyki od B5 na przód, lub podkładki serwisowe na tył i masz równo jak na stole, ewentualnie tył wymiana springów na wyższe kategorią wagową, warunek musza być nowe bo używki nie wiesz ile są zmęczone ;-( z chmury danych odnośnie kategorii wagowej nikt Ci nie weźmie chyba że posiada ten sam model. Ostatecznie masz ASO po numerze Vin udzieli informacji, choć zależy na kogo trafisz ? patrz tez opis wyżej kolegi tobias bo nie możesz zrobić sport + komfort rozkładając to na tył i przód. Dziękuję. Nie chce jej posadzić na glebie za bardzo bo muszę dojeżdżać do pracy czasem w dziurawy teren i przez tory. Wystarczy, że będzie przód tak jak tył. Czyli zacznę od samych talerzyków z B5 na przód:)
Matimm5867 Opublikowano 10 Maja 2019 Opublikowano 10 Maja 2019 Witam.a czy ktos tu wpakowal na amory 1be do a4 b7 springi eibacha przy wagach z wklejki 1050 i 1080?
grubcio1980 Opublikowano 17 Lipca 2019 Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) Pytanko takie, tylko bez nerwów bo nie kumam nic z tych kategorii wagowych. Mam kumpla który ma w chu angoli i springi leżą na potęgę. Czy da radę po tych kropkach dobrać coś dla siebie? Dodam, że na pewno pomieszane z A6 - kami. Leżą w takich skrzyniach, pewnie za grosze bym wybrał, ale on już nie ogarnia od jakich wersji silnikowych. Chodzi oczywiście o - 20. Moja wlepa Edytowane 17 Lipca 2019 przez grubcio1980
greg2505 Opublikowano 17 Lipca 2019 Opublikowano 17 Lipca 2019 32 minuty temu, grubcio1980 napisał: Teraz masz przód 9kl.wag, tył 12 kl.wag ,zawieszenie 1ba Wg wagi powinieneś założyć 1be/bv Przód 7kl.wag kolory na sprężynach z b6 to Niebieski zielony zielony zielony Z b7 zielony biały Na tył 11kl.wag kolory Z b6 niebieski zielony Z b7 są 2 oznaczenia Niebieski zielony zielony Szary Brązowy brązowy brązowy
grubcio1980 Opublikowano 17 Lipca 2019 Opublikowano 17 Lipca 2019 Ja pierdziu. Dzięki wielkie. Może wreszcie to ogarnę, bo już 240 kuni i koza. Dzięki
greg2505 Opublikowano 17 Lipca 2019 Opublikowano 17 Lipca 2019 3 minuty temu, grubcio1980 napisał: Ja pierdziu. Dzięki wielkie. Może wreszcie to ogarnę, bo już 240 kuni i koza. Dzięki Na przód możesz nawet 6kl wag wrzucić B6 Niebieski zielony zielony B7 Niebieski 3xfioletowy
grubcio1980 Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 Panowie jest Małysz, ale sedan. Niestety nie widzę oznacze bo samochód stoi, ale jest sztywno ?. Pytanie czy z sedana podejdzie? Zrobilem foto wlepy
greg2505 Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 37 minut temu, grubcio1980 napisał: Panowie jest Małysz, ale sedan. Niestety nie widzę oznacze bo samochód stoi, ale jest sztywno ?. Pytanie czy z sedana podejdzie? Zrobilem foto wlepy Jeśli chodzi Ci o sprężyny to przód podejdzie OJG 7k wag,tył za niska k wag OYG to 7.k wag
grubcio1980 Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 Kurde wygląda super. A z 3.2 tfsi tył podejdzie? Wziąłbym przód z tego Małysza a tył z 3.2
greg2505 Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 4 godziny temu, grubcio1980 napisał: Kurde wygląda super. A z 3.2 tfsi tył podejdzie? Wziąłbym przód z tego Małysza a tył z 3.2 nie wiem jakie są w 3,2 ,ale przeważnie sedany z tyłu mają mniejsze kategorie wagowe
grubcio1980 Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 Dziękuję. Jutro będę miał wlepkę z tego 3.2 to podeślę
jolley Opublikowano 25 Lipca 2019 Opublikowano 25 Lipca 2019 Panowie, u mnie sprawa wygląda tak. Mam B7 Q z 1BV. Z przodu sprężyny z kolorem - zielony+biały co wskazuje na 7 klasę wagową. Tył to niebieski+3x zielony, czyli 13 kategoria, aczkolwiek wychodzi na to że tył to sprężyny z B6? Ogólnie zależy mi na obniżeniu przodu, tak o 3cm, więc ile klas wagowych zejść niżej, 2 ? (Talerzyk raczej tyle nie obniży więc wpadną nowe springi) Tył delikatnie w górę - ok 1-2cm, a że jedna sprężyna poszła na pierwszym zwoju to wymiana. W razie W podejdą z sedana w Q, czy tylko avant? Z góry dzięki ! ?
grubcio1980 Opublikowano 25 Lipca 2019 Opublikowano 25 Lipca 2019 Pany a czy amory mają znaczenie czy sedan, avant, Q lub bez Q?
kuba491 Opublikowano 28 Lipca 2019 Opublikowano 28 Lipca 2019 Czy sprężyny tył z a4 b7 2.7tdi avant to takie same jak w 3.0tdi avant quatro?
Mr.Joker Opublikowano 25 Września 2019 Opublikowano 25 Września 2019 Witam otoz naczytalem sie na tym forum w roznych tematach o obnizeniu samochodu i zniwelowaniu wyzej stojacego przodu a raczej wizualnego efeku, sprezynami ori s-line jak i eibach i innymi podobnymi i chcialbym zaprezentowac a raczej opisac moj przyklad( fotki wrzuce jutro) Mianowicie w serii bylo 1BA (kategorie wagowe przod 9 tyl 10 silnik 1.9 avf avant oska)postanowilem zmienic na uzywke 1BV i wyszlo cos takiego Otoz czytajac i sugerujac sie podpowiedziami forumowiczow zalozylem do przodu sprezyny az o 3 kateorie wagowe nizej myslac ze przod zejdzie nizej niz s line (-20mm) jeszcze jakies 1-,5cm, a z tylu zalozylem sprezyny o jedna kategorie mniej(tak jak tu sugerowano) niz byla zeby nie bylo za nisko. i oto co wyszlo przednia os od ziemi do rantu nadkola na kole 225/45 r17 jakies 65,5cm ,tyl z pelnym bakiem tez 65,5 no moze blizej tych 65cm czyli s-line z fabryki jesli chodzi o wysokosc jeszcze brakuje kilku elemenow rozniacych zawieszenia. I mam do was pare pytan mianowice czy te przednie sprezyny nie sa z za niskiej kategorii wagowej czyli nie beda za miekkie? gdyz slyszalem opinie ze amor 1BV tlumienie 7M jest betonem a wedlug mnie jest niewiele sztywniejszy od umeczonej serii i moge mniemac ze to sprezyna tez lekko niweluje ta sztywnosc, wiadomo na jakichs wiekszych nierownosciach czuc ze jest twardziej ale myslalem ze bedzie duzo gorzej. tylu nie chce juz ruszac jest ok wiec co radzicie z przodem wystarcza talerzyki z b5 czy moze wlozyc eibachy pro kity tylko na przod i tu znowu problem bo slyszalem ze sa miekksze niz ori s-line a chce minimalnie nizej (te cholerne sprezyny nie wiem czy pozniej nie bedzie gdzies dobijalo o odboj). Jezdzi moze ktos na takich zestawach eibachy jak i talerzyki z b5 ? Z gory dziekuje za wszelkie sugestie i podpowiedzi wiem ze zeby to sie kupy trzymalo i byl efekt zamierzony to najlepiej jest to robic na nowych czesciach ale nie che wyrzucac kasy w bloto jezeli by mi cos pozniej nie odpowiadalo. przepraszam rowniez za skladnie i mozliwy lekki chaos jest to moj pierwszy post ale staralem sie wszystko opisac jasno i klarownie mysle ze zrozumiecie o co mi biega. pozdrawiam i dobrej nocy zycze
Breitner Opublikowano 27 Października 2019 Opublikowano 27 Października 2019 (edytowane) Przymierzam się do zakupu A4 B7, 1.8 T Sline, napęd na przód. Mam pytanie odnośnie zawieszenia. W książce serwisowej pisze: 1BE oraz OJE i OYG. Co to oznacza? Czy zawieszenie o tych parametrach będzie komfortowe czy twarde? Mam rodzinę i nie chcę jeździć jak wozem drabiniastym. Proszę o pomoc bo nie wiem czy kupować auto z zawieszeniem o takich parametrach czy szukać auta z zawieszeniem standardowym 1BA. Edytowane 27 Października 2019 przez Breitner
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się