Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Obniżanie zawieszenia w Audi A4 B6 i B7 sprężynami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, może ktoś mi rozszyfrować kolory sprężyn? przód: niebieski, zielony,zielony,zielony i tył: niebieski, różowy. Są to sprężyny z 1be z TDI (avant), orientuje się ktoś jak zachowa się moje auto na takich sprężynach? mam przód OJH (8) i tył OYL (11) 1BA. Z góry dziękuje za odpowiedz :)

Opublikowano

przód: niebieski, zielony,zielony,zielony klasa wagowa 7

tył: niebieski, różowy klasa wagowa 8

Raczej szukałbym sprężyn o dwie klasy niżej niż masz teraz, czyli przód 6, a tył 9.

Jak się zachowa Twoje auto tego nikt Ci na 100% nie powie to jest ruletka:kwasny:

Opublikowano

dzięki za szybka odpowiedz, a możesz mi powiedzieć jakich mam szukać kolorów kropek? te 6 i 9?

Opublikowano
dzięki za szybka odpowiedz, a możesz mi powiedzieć jakich mam szukać kolorów kropek? te 6 i 9?

przód niebieski, zielony, zielony WR 6

tył niebieski, różowy, różowy WR 9

Pamiętaj, że to nie gwarantuje sukcesu:kwasny:

Opublikowano

Koledzy nie mam wklejki w bagażniku ani książki serwisowej na wklejce pod maską mam pod 1 - 1065kg, pod 2 - 1020kg, jakie sprężyny dobrać wg kategorii wagowej, na dziś dzień mam tył biały- różowy czyli WR 8 i bardzo wysoko stoi, przód niebieski-pomarańczowy-różowy czyli WR 9 i też chyba trochę wysoko co włożyć żeby dobrze wyglądało, mam na oku sprężyny na przód WR 7 i tył WR 7 czy to rozwiązanie obniży auto?

Opublikowano

tył 2/3 zbiornika paliwa 67.5cm, przód prawa strona 67cm a lewa 67,5cm mierzona na równym, a i jeszcze jedna rzecz byłem ustawić zbieżność i stwierdzili że z przodu nie da się nic zrobić i nie mieści się w normie miększa sprężyna rozwiązała by problem.

Opublikowano

tył ci stoi OK... podejrzewam że masz ponad 200.000km i poporstu przysiadł...

z przodu nie mieści się w normie?? hmm... coś było grzebane... najlepiej byś zrobił jakbys po vin sprawdził co powinieneś mieć.

Opublikowano

Nie będę otwierał nowego wątku

ktoś wie jaki rozmiar na jaki klucz jest nakrętka na foto nr 8 ta u góry

czy da radę odkręcić ja zwykłą nasadką czy trzeba mieć klucz oczkowy wygięty fajkowy?

to jest amortyzator przód A4 B7

887bd3a65261579cm.jpg

Opublikowano

Witam,

jezlei mam zawieszenie 1BE, a chcicialbym przod obnizyc jeszcze o jakies 20 - 30 mm to musze kupic sprezyny -30 mm, czy -50 / - 60 mm ?

Opublikowano

Sia.pdf - download. Darmowy hosting plików.

Prośba o podwieszenie na początku, jest to plik autorstwa lukaszr dotyczący oznaczeń sprężyn za pomocą kolorowych pasków, przydatna rzecz w poszukiwaniu na allegro.

Oryginalnie zamieszczony był tutaj:

http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/all-b6-b7-oznaczenie-sprezyn-amortyzatorow-52219/

ale link jest niepoprawny

Niestety plik jest zablokowany do druku.

Opublikowano

nie widzę. Gdzie w tym wątku to jest?

Opublikowano

Witam jeśli mam kategorie przód OJJ i tyl OYH 1ba to żeby wrzcucic i obnizyc o te 20mm to zakladac sprezyny tej samej kategori czy o 1 kategorie nizej??

Opublikowano

nie ma tutaj jasnej zasady... ktoś próbował zasiać regułę że bierze się -1 -2 kategorie wagowe ale to tez nie działa i nie ma zastosowania... jako reguła.

Tutaj możesz tylko eksperymentować. Skłaniałbym się raczej na przód -2 kategorie a tył -1 jedna... żeby nie było tragedi że przód stoi wyżej niż tył.

Opublikowano

witam i ja mam pytanie posiadam audi a4 b7 1.8 t 120 kw quattro i jest taki problem ze tył ma kola równo z nadkolami a przód stoi jak by silnika nie było . i mam pytanko czy zmienić sprężyny przód na niższe czy wszystkie, tył fajnie wygląda tylko ten przód i jakiej firmy kupić sprężyny i czy trzeba tez amory wymienić . dzięki za pomoc

Opublikowano
witam i ja mam pytanie posiadam audi a4 b7 1.8 t 120 kw quattro i jest taki problem ze tył ma kola równo z nadkolami a przód stoi jak by silnika nie było . i mam pytanko czy zmienić sprężyny przód na niższe czy wszystkie, tył fajnie wygląda tylko ten przód i jakiej firmy kupić sprężyny i czy trzeba tez amory wymienić . dzięki za pomoc

Najpierw zobacz co tam masz zamontowane zarówno przód jak i tył. Jak nie zobaczysz normalnie to na lewarku, zobacz czy sprężyny masz czarne z kolorowymi paskami oznaczającymi oryginał. Jakie masz amortyzatory. Jeżeli auto było obniżane ale nie więcej niż -30 to kup normalny standardowy amortyzator jeżeli niżej to o mniejszym skoku. Zobacz co masz w aucie wtedy można coś dobierać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...