Rafal-L Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 U mnie sie w końcu ruszyło, wymieniłem płyn i termostat i w końcu dolny waz ciepły.
Nosfer Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 U mnie sie w końcu ruszyło, wymieniłem płyn i termostat i w końcu dolny waz ciepły. Ja jeszcze raz wymienieam termostat..
ethernal Opublikowano 19 Października 2010 Autor Opublikowano 19 Października 2010 Tak nosfer dolny waz byl zimny caly czas. w ogole chlodnica byla zimna. Tylko gorny waz od chlodnicy sie nagrzewal bo tamtedy pompowalo gotujacy sie plyn do zbiorniczka. Ale zimny waz dolny moze byc tez wlasnie przez termostat. Ew niesprawna pompe wody. Najlepiej zrobic walsnie taki test jak ja. Zdejmujesz 2 weze z nagrzewnicy, laczysz je przezroczysta rurka ( ja uzylem trzykawki ktora obcielem po obu stronach, akurat mialem takiej wielksoci) i wted y omijasz nagrzewnica i widzisz po dodaniu gazu czy Ci pompuje pompa ( plyn bedzie ganial) i czy przypadkiem nie bylo to spowodowane przytkana nagrzewnica. Dodatkowo mozesz nalozyc jakis inny waz na jeden koniec nagrzewnicy i dmuchnac. Jak bedzie ciezko przelatywalo powietrze to masz powod. Powinno przelatywac swobodnie. Termostat wymien 2x dla pewnosci, najlepiej jakbys mial np taki stary zepsuty na ktorym silnik nie osiaga max temp tylko tak 50-60 st. Zakladajac go w duzym stopniu moglbys wykluczyc uszkodzenie uszczelki/glowicy. Bo mi nie gotowalo na takim termostacie. A po tych probach jedz ewentualnie na badanie CO2 u mnie to kosztowalo 30 zl. najlepiej jak masz jakiegos znajomego ktory by Ci mogl to zrobic bo to roznie z tym bywa albo powtorz test z 2-3 razy. Dla pewnosci. U Mnie niby wyszko pozytywnie a glowica i uszczelka byla ok. Nie spiesz sie z rozbieraniem silnika bo to zawsze ingerencja a przyczyna moze byc banalna.
Nosfer Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 Wymieniłem kolejny termostat. Obieg ruszył.. Węże ciepłe. Wszystko wydaje się być ok. Jutro pojeżdżę jeszcze z Vagiem.
Rafal-L Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 hehehe mi sie wydaje ze musze zrobic jak ethernal bo dalej mi wywala cisnienie zbiorniczkiem. jutro odlacze nagrzewnice i wstawie rurke i obadam sprawe.
honzik07 Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 panowie do sprawdzenia jeszcze pompa wody juz kilka razy sie spotkałem z takim przypadkiem jak przytrzyma termostat to potrafi sie obrucic wirnik na ośce od temperatury
Attis3 Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 tzn. że jeśli termostat zatrzyma obieg to opór wody będzie na tyle duży, że jeśli masz uszkodzoną pompę wody to jej wirnik będzie stał w miejscu a ośka pompy będzie się obracała w nim. Tak było u mnie, wirnik cały, pompa cała a nie śmigało bo wyrobiło się połączenie wirnika i ośki.
honzik07 Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 dokładnie tak i to nie jeden taki przypadek ale juz kilka mi sie trafriło
kwasek91 Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Zadam może taki pytanie nie na temat ale orientujecie sie ile taka pompa wody kosztuje? Edit: Dobra pompy już wiem ale teraz czy może ktoś podać średnią cenę termostatu?
marqo27 Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Dobra pompy już wiem ale teraz czy może ktoś podać średnią cenę termostatu? Orginał 70 - 100 pln
Rafal-L Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 w 1.8T jest termostat elektromechaniczny z tego co sie orientuje, a wiec koszt to jakieś 350zl za orginal
donk Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Witam. Podepne sie pod temat kolegi gdyz borykam sie z podobnym problemem z tym ze roznica jest silnik(1.9tdi AHU) Termostat zostal wymieniony dwa razy,szczelnosc ukladu tez sprawdzana i wszystko jest OK. Nie ma oleju w zbiorniczku wody ani majonezu na korku oleju,bialego dymu z wydechu te nie wiec raczej uszczelka odpada. Zato ogrzewanie jest nie za dobre co zwrocilo moja uwage na ten post. Pytanie czy to moze byc nagrzewnica czy uklad chlodzenia w tdi jest inaczej zrobiony Dzieki Maciek
basik9634 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 w tdiku 1.9 wielkiej różnicy niema bo ja posiadam tez tdika jak ci nie grzeje kabiny to najprawdopodobniej nagrzewnica jeszcze sprawdź jako masz teperature czy ci nagrzewa sie silnik ale nie zaszkodzi ci po prostu przepłukać nagrzewnicy tak jak tu bylo opisywane w końcu to nic nie kosztuje po za dolaniem litry płynu potem
donk Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Nagrzewnica przeplukana ale dalej pluje.zauwazylem zato ze chlodnica po dluzszej jezdzie jest goraca w jednym miejscu a reszta zimna:/ wyglada na to ze nastepna do roboty bedzie ona
Nosfer Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Nagrzewnica przeplukana ale dalej pluje.zauwazylem zato ze chlodnica po dluzszej jezdzie jest goraca w jednym miejscu a reszta zimna:/ wyglada na to ze nastepna do roboty bedzie ona Trzeba sprawdzić dolny wąż (z prawej strony) jeśli jest zimny znaczy termostat nie puszcza. Ja wymieniałem dwa razy.
Góral.tz Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 nie czytałem od początku ale w passacie było tak że wirnik spadł z pompy i niby wszystko ładnie a wodę gotowało
donk Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Ale temperatura na desce jest w normie wiec juz sam nie wiem,a waz tak dolny zimny a gorny goracy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się