Madas Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 i jakie wrażenia w porównaniu do wcześniejszej jazdy ?
David Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 Wyszło 185,3 KM oraz 423 NM hamowanie na IV biegu wynik :oklaski: ale te silniki maja potenjcal ze po samym programie tyle
Cuber Opublikowano 14 Września 2010 Autor Opublikowano 14 Września 2010 przyjechał V ? tak i jakie wrażenia w porównaniu do wcześniejszej jazdy ? jednym słowem daje rade ps.nie wiedziałem wczesniej aby wyłaczyć ESP całkowicie to trzeba przytrzymac przycisk przez jakies 5 sek bo tak to wyłącza tylko ASR
PABLO Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 Cuber jak porównanie w osiągach do B6 kiedy miałeś program na ponad 170KM :?: Wiadomo tam miałeś ośkę tutaj ale zawsze można porównać
moskal Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 Cuber mozesz w końcu przestac sie wstydzić i wpisać moc silnika w profilu
Cuber Opublikowano 14 Września 2010 Autor Opublikowano 14 Września 2010 Cuber mozesz w końcu przestac sie wstydzić i wpisać moc silnika w profilu :polew: zapomniałem nawet o tym że coś takiego jest w profilu
moskal Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 Cuber mozesz w końcu przestac sie wstydzić i wpisać moc silnika w profilu :polew: zapomniałem nawet o tym że coś takiego jest w profilu ale cały czas nie uzupełniłeś :naughty: :naughty:
marewel Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 Cuber powiedz jak wyglada spalanie po przesiadce z 3.0 i ogólnie jak wyglada dynamika miedzy 2 a 3.0 jest przepaść czy da sie tym jezdzic?
Cuber Opublikowano 14 Września 2010 Autor Opublikowano 14 Września 2010 Cuber powiedz jak wyglada spalanie po przesiadce z 3.0 i ogólnie jak wyglada dynamika miedzy 2 a 3.0 jest przepaść czy da sie tym jezdzic? Ja to wiesz specialnie po sprzedazy 3,0 TDI jeździłem wyciagnietym z garażu CABRIO :gwizdanie: wiec nie odczulem aż tak tego przeskoku, Co do spalania no to wiadome że jest niższe w miescie spokojnie w 8 litrach sie zamykasz trasa to różnie bo i pokaże 7,5 i pokaże 5 wszystko zależne jaka trasa itd itp Ale co do spalania nie chce sie wypowiadać bo co dla jednego jest dynamiczną jazdą może dla mnie być jazda w kapeluszu :gwizdanie:
turdzi Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 Cuber powiedz jak wyglada spalanie po przesiadce z 3.0 i ogólnie jak wyglada dynamika miedzy 2 a 3.0 jest przepaść czy da sie tym jezdzic? Ja to wiesz specialnie po sprzedazy 3,0 TDI jeździłem wyciagnietym z garażu CABRIO :gwizdanie: wiec nie odczulem aż tak : heh to taka troche dyplomatyczna odpowiedz , bo nie trudno sie domyslec ze roznicze 100 KM a moze i lepiej to raczej bedzie czuc i to zdecydowanie
Cuber Opublikowano 14 Września 2010 Autor Opublikowano 14 Września 2010 wiadome przecież że różnica jest ale przepaści naprawdę nie ma wedle mojej oceny nadrabia to wszystko lepsze prowadzenie samochodu
turdzi Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 nadrabia to wszystko lepsze prowadzenie samochodu to fakt w porownaniu do B7 , B8 prowadzi sie bajecznie
KmK Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 w miescie spokojnie w 8 litrach sie zamykasz a ja jeszcze pamiętam, gdy w b6 żadko miałeś poniżej 10-12, a często i >15..
Cuber Opublikowano 15 Września 2010 Autor Opublikowano 15 Września 2010 a ja jeszcze pamiętam, gdy w b6 żadko miałeś poniżej 10-12, a często i >15.. B6 to inna bajka , inny silnik inna tchnologia jesli tak dobrze pamietasz moje spalanie to i powinienes pamietac ze było wieksze trubo itd itp jesli juz cytujesz moja słowa sprzed 3 lat to cytuj dokladnie i poprawnie!!!!!!!! Pozatym pisałem o 8 litrach przed programem a teraz sie okaze jak jest Tak na marginesie do dzisiejszego dnia sie nie pojawiłeś na Spocie Krakowskim by pokazac te Swoje 10,5 litra w miescie przy dynamicznej jeździe :naughty:
KmK Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 emeryckie 10.5, bywało w mieście nie jeżdzę dynamicznie bo poniżej 15 nie miałbym szans, bliżej 20.. generalnie 12-13, ale to OT nie ma się co spinać, nic nie cytuje, jedynie wspominam tamte czasy, jednak kompletnie nic tym nie usiłuje udowodnić zdaje sobie sprawę, że b8 to skok w stosunku do b5,b6 czy b7
Cuber Opublikowano 15 Września 2010 Autor Opublikowano 15 Września 2010 emeryckie 10.5, bywało pisałes że nie emryckie tylko dynamiczne
KmK Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 emeryckie 10.5, bywało pisałes że nie emryckie tylko dynamiczne przejęzyczyłem się :> sam dobrze wiesz że 90% jeżdzi przecież dynamicznie.. tak na serio to było to min jakie było realne do osiagnięcia w specyficznych warunkach :> swoją drogą zapewne co jakiś czas jeżdzisz tymi samymi odcinkami, możesz jak jakiś czas porównać b6,b7 i b8, co prawda kompletnie inne silniki ale w mieście prędkości zapewne zbliżone więc coś będziesz mógł więcej powiedzieć
Rekomendowane odpowiedzi