Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Z opisu na stronce wynika że nie jest kompatybilny z RNS-E LED https://www.navinc.nl/pdfviewer/datasheet/index/product_id/2123/
  3. Gratulacje zakupu! Wrzuć parę fotek wnętrza opisz wyposażenie itp.
  4. Audi5-654

    Prośba o opinię

    Cześć, czy że światłami jest wszystko ok czy z lewej strony już coś przepalone?
  5. Z tego co wiem to wypalasz płytkę z instalką według instrukcji na ich stronie.
  6. Dzisiaj
  7. Witam forumowiczów, Ostatnio robione: -rozrząd przód kompletny +pompa wody (około 2tyś km temu) -łańcuch z napinaczem i czujnikiem (około 1tyś km temu) SILNIK: 1.8T AVJ PB+LPG A4 B6 2002R. Mianowicie mam problem z błędem P1531, P0011 dodam, że błąd występował przed wymianą rozrządu i jak i teraz. Nie ma reguły kiedy błąd wystąpi czasami jest to 20km czasami 50km od ostatniego usunięcia błędów. Po wyrzuceniu błędu samochód traci jakby na mocy, nie słychać takiego "świstu" turbiny, generalnie zbiera się okej ale czuć różnicę przed jak i po skasowaniu błędu. Sprawdziłem zawór n205 otwiera się. wtyczki sprawdzone przeczyszczone. Dodatkowe błędy: P1683 P1292 Bardzo proszę o pomoc bo nie wiem co już mam z tym zrobić i z góry dzięki😕
  8. Wyglada fajnie. Pytanie jak z tą jakością wykonania wnętrza, plastiki? Bo różnie mówią nie zawsze zgodnie z prawdą. Lepiej jak a4, a5 b9??? Bo trochę większy jest, ponoć lepiej wyciszony, prowadzenie też ok.
  9. Na jakiej maszynce był testowany ten kwasiak? Jaki to był konkretnie akumulator?
  10. Podpowiesz jak to zakodować jakiś filmik czy coś ?
  11. U mnie był ten luz napewno mniejszy, wyczuwalny ale mniejszy.
  12. Generalnie to nie chciałbym wracać do tematu drugi raz, więc po prostu przy okazji mogę wymienić linkę. Tylko z tego co wiem linki są 2. Jedna, która idzie do zamka bezpośrednio z zewnętrznej klamki i druga, która idzie do zamka z wewnętrznej klamki. Dlatego jak już to wymienić od razu zamek z linkami, tylko nadal nie wiem jaki zamek będzie do mnie pasował hmm.
  13. Oryginał był 92/850, kwasiak 100/900 a nowy AGM 95/850.
  14. TMBJK7NE4H0135005.pdf WAUB4CF54NA009249.pdf WAUZZZ8E87A123094.pdf WAUZZZ8E95A117737.pdf WAUZZZ8K2FA071286.pdf WAUZZZ8K3BA049629.pdf WAUZZZ8K5EN029301.pdf WAUZZZ8K8BA120047.pdf WAUZZZ8K99A163628.pdf WAUZZZ8LZ1A013940.pdf WAUZZZ8T8GA014083.pdf WAUZZZF4XGA047033.pdf WAUZZZF42GA055031.pdf WAUZZZF56SA005668.pdf WAUZZZFY0J2045117.pdf WAUZZZFY3M2083445.pdf WVWZZZ3CZ6P097163.pdf
  15. I co Ci po tej gwarancji jak jej nie uznają, bo wina tego co montował albo uzytkownika. Powiedzą Ci, że drążki kierownicze zamontowałeś niezgodnie ze sztuką i pozamiatane. Będziesz się sądzić o 1200 zł ?
  16. Pojemności i prądy rozruchowe włożyłeś takie same jak kwasiaka?
  17. Jakakolwiek używka też już będzie wyruchana, sam z tą nadzieją brałem magiel z exeo z 2013 roku i luz na listwie jak w 50-cio letnim ciągniku, tylko śruba do kasacji dowalona jak się da, żeby to przed montażem ukryć. Oddaj do regeneracji tam, gdzie dostaniesz pisemną gwarancję, a nie sam rachunek i nara. Ta w Częstochowie daje cały certyfikat na swoją robotę, tyle że ja robiłem tam magiel 5 lat temu, w sumie listwa ok, więc jak na regenerację to 2 lata gwarancji wytrzymała podwójnie. Nie wiem tylko jak teraz im to idzie.
  18. Bonjour, mam takie pytanko, otóż chce zamontować fotochrom zewnętrzny posiadam wewnętrzny i tu się nasuwa pytanie w centralnym lusterku mam wykorzystane 8pinow a pod wkładami zewnętrznymi są wtyczki w związku z czym wystarczy tylko kodowanie aby zewnętrze działały? Pacjent b8.5 Elektrycznie składane lusterka podgrzewane.
  19. Na jałowych masz ciśnienie atmosferyczne. Poza tym w blokach pomiarowych masz wartość zadaną i osiągnięta doładowania więc wszystko można sprawdzić. Jeśli na jałowych pokazuje zbyt wysokie ciśnienie to problem jest w czujniku lub z egr.
  20. Szczerze to nie znam i sam długo szukałem. Dużo osób pozytywnie wypowiadało się o firmie argo z Częstochowy. Nie wiem czy nie lepiej szukać używki z exeo.
  21. Jako ciekawostkę/ostrzeżenie dodam tylko, że po wymianie akku AGM na ołowiowy autko średnio się sprawowało. Bez względu na rodzaj kodowania (przetestowałem wszystkie możliwości) akku rozładowywał się podczas postoju. Szukałem długo powodu- czy coś czerpało prąd itp. Częściowo za pobór prądu odpowiedzialna była kamera, ale w rzeczywistości autko ma po prostu przez wszystkie odbiorniki na pokładzie spory pobór prądu (ale mieszczący się w granicach). Dodatkowo przez moje krótkie trasy (zazwyczaj jazda po mieście, 5km do pracy) dostawał po tyłku. Po weekendzie jak auto stało w garażu na wskaźniku MMI pokazywał często 40%. Prąd ładowania i pobór po zamknięciu auta był ok. Po 3,5 roku wymieniłem akku z powrotem na AGM i wszystko wróciło do normy. Wniosek- akku AGM zdecydowanie lepiej przyjmuje prąd ładowania, lepiej trzyma. Wyjęty ołowiowy akumulator o dziwo był w świetnym stanie (włożyliśmy go do testera).
  22. Sprawdzałeś poziom oleju na bagnecie, czy opierasz się na czujniku, który może pokazywać głupoty? Po odpaleniu zimnego auta, przed ruszeniem poczekałes aż zejdzie z obrotów? przed pałowaniem dałes mu dogrzać olej chociaż do 60-70° ? Te silniki są spoko ale wymagają też odrobiny troski.. Może wrzuć logi z temperatur i obrotów silnika z pierwszych swoich kilometrów. Chyba da się to wyciągnąć z pamięci..
  23. Przemo dziękuję Ci bardzo za cenną informację...więc jakby co ja też będę omijał szerokim łukiem ten zakład. A czy znasz może lub słyszałeś o jakimś godnym polecenia zakładzie regeneracji, że faktycznie ludzie są zadowoleni po robocie??
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...