Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Wczoraj
  2. Witam, jestem Patryk i jestem posiadaczem A4 B9 2.0 TFSI 190KM z 2018 roku, wcześniej też miałem A4 B8 2.0 TDI i wiele innych.
  3. Jak jest różnica około 1.2 bara dopiero wyskakuje kontrolka cisnienia oleju na filmie widać jakie jest cisnienie zadane a jakie rzeczywiste Screen_Recording_20250322_174031_ThinkDiag+.mp4
  4. Jeszcze nie kupowałem sprzęgiełka Na razie zamówiłem ściągacz bo mi na pewno będzie potrzebny. i myślałem pierwsze ściągnąć i zobaczyć łożysko ,może wystarczy go wymienić . Co do roboty na stole to wiadomo że komfort jest bez porównania ale wiąże się to z od ciągnięciem czynnika .Zobaczę jak dojdzie ściągacz . Dzięki Dev za wiadomość 👍
  5. wrzucam pełny auto scan. Błedy znowu wywaliło. Prosze o pomoc co zrobić Log-JJ 39-WAUZZZF49GA072845-339806km.txt
  6. Wrzucamy zawsze pełny auto-scan a nie kody błędów.
  7. Myślę że to też wpływ zimowych temperatur, to prawie 10% różnica
  8. Dobrze wiedzieć, natomiast jeżeli ktoś ma jakiś trop to chętnie poczytam. Prawdopodobnie spróbuję wymienić wtyczkę i ewentualnie te które też są wątpliwe i zobaczymy co dalej.
  9. Kolega fabian04 ma benzynę, a różnica między zimówką, a letnimi 30mm Więc 1 litr realny.
  10. Trzeba podglądu na parametry ciśnienie zadane i rzeczywiste. A jak wyglądają końcówki wtryskiwaczy?
  11. Jak będzie pasować to będzie lepiej niż lutowanie.
  12. Witam wszystkich ✌️ Od paru tygodni borykam się z błędem p2002 w mojej a4 zrobiłem wypalanie serwisowe dpf przez vcds ale błąd wyskoczył ponownie po paru dniach.cY mógłby mi ktoś podpowiedzieć co sprawdzić żeby nakierować mnie na źródło usterki??. Pozdrawiam
  13. Czyli ta co wysłałem na foto wcześniej będzie lepsza?
  14. Sama wtyczka będzie lepsza. Pewniejsze złącze.
  15. Litr wiecej wow, myślisz że to tylko kwestia opon?
  16. Mam na samochodzie Arceo Marseille 19" 9,5J ET40 z oponami 255/35. Jeśli chodzi o spas to możesz sobie zobaczyć w moim wątku TUTAJ. Same felgi wydają się być całkiem porządne, zrobiłem na nich już ponad 5000km i w sumie są proste tak jak były od początku, a jeżdżę po różnych drogach (Aczkolwiek uważam na dziury 😁) Co do szerokości opon - No 255/35 to zalecana wielkość do B8, także ja bym się nie zastanawiał. Przyczepność zawsze na plus, a jak masz więcej niż 150 koni to spokojnie ci uciągnie i nie odczujesz większych strat. Spalanie w porównaniu do moich zimowych 18" 225/45 jest o ok. 1l wyższe. @Rob@k dzięki za oznaczenie
  17. Coś takiego myślisz będzie dobre? Czy lepiej kupić z przewodami i przelutować?
  18. Styki przegrzane. Zacznij od podmiany wtyczki.
  19. ta druga ma kamery 360, co ci się nie podoba w zderzaku?? ogólnie ten pierwszy lift wygląda bardzo fajnie, ten drugi spoko ma lepsze wyposażenie ale też cena automatycznie wyższa, zależy od budżetu
  20. Witajcie, przychodzę z myślę dość dziwnym tematem. A mianowicie ostatnio w trasie w drodze powrotnej silnik zaczął dziwnie chodzić, odpalał normalnie(raczej bez większych problemów). Dziwne działanie mam tutaj na myśli, że przy przyspieszaniu bardziej gwałtownym zaczyna się dusić, dzieje się to w okolicach 2,5k obrotów i dalej występuje tak samo - dodaję więcej gazu i zaczyna się dusić. Pierwsze podejrzenie - zapłon i raczej tutaj bym się zatrzymał. Komputer bez błędów zapłonu, tylko sonda diagnostyczna, z którą już żyję bo prawdopodobnie nie ma kata. Stwierdziłem, że może sprawdzić najbardziej chałupniczym sposobem cewki - czyli odłączając każdą jedną po kolei - tutaj zachowanie takie jak powinno być, czyli zaczyna chodzić jak ciągnik. Świece względnie nowe, irydowe denso(około 10kkm). Natomiast mam obawy co do stanu jednej z wtyczek(patrz zdjęcie). Tutaj rodzi się moje pytanie - myślę klucz - czy ta wtyczka jest głównym winowajcą, czy raczej w większym stopniu winne są cewki i to one też powinny być wymienione na nowe.
  21. Łatwiej będzie Ci zdemontować kompresor i zrobić to na stole. Masz już drugie sprzęgło ?
  22. Kupię jarzma A4 B8 przód i tył Zobacz ogłoszenie Jak w tytule kupię jarzma zacisków hamulcowych do a4 b8 pod tarcze 345 przód i 330 tył system TRW Użytkownik christofen1337 Data 03/22/25 Cena Kategoria A4 B8  
  23. Pozostały czas: 29 dni i 11 godzin

    • Kupię
    • Używany

    Jak w tytule kupię jarzma zacisków hamulcowych do a4 b8 pod tarcze 345 przód i 330 tył system TRW

    Do ustalenia

  24. Pasy na swoim miejscu. W przyszłym tygodniu wymiana opon i auto gotowe do wyjazdu do Bukowiny
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...