Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. szpakuziom

    Remont silnika 1.8 t

    Tak dokładnie. Jak już widzisz że nafta nie schodzi, to po prostu kręcisz silnikiem bez świec i wtedy pozbywasz się nafty która nie zeszła. Jeszcze jedna dość ważna kwestia, to jak kupisz np. dwie, trzy flaszki, to przed wlaniem spuść nieco oleju np. żebyś miał 1/3 bagnetu, aby zrobić miejsce na naftę, potem odpalasz silnik, dajesz mu popracować z 10 minut i spuszczasz, zalewasz nowy i tyle. Warto spróbować przed remontem i niepotrzebnymi kosztami tego sposobu, bo na pewno nie zaszkodzi, mechanicy ręce zacierają, a Ty możesz trochę zaoszczędzić. Jak kupiłem swoją B6 10 lat temu, to taka procedura uratowała mój portfel przed remontem, a już silnika szukałem, bo brał 1,3l/1000km, więc całkiem sporo. Od tej pory nie bieżę ani grama i zrobione 120tyś-140tyś (już nie pamiętam dokładnie) Od tej pory olej co 8-10 tyś km i spokój, silnik się odwdzięcza i jest czysty w środku, a wiem, bo rok temu wymieniałem uszczelkę pod pokrywą zaworów i nie ma śladów nagaru.
  3. Miro_S76

    Remont silnika 1.8 t

    dzięki właśnie będę wymieniał olej (i po tym zabiegu też zalać plukankę do silnika standardowo?). Czyli lepiej użyć nafty bo niektórzy mówią żeby lać płukankę do cylindrów albo jakieś atykoksy, ale nafta pewnie najneutralniejsza. a i jeszcze podpowiedz jak ją odsysałeś z cylindra? i czy kręciłeś dodatkowo silnikiem bez świec żeby to wszystko wyleciało? bardzo dymi na początku po takim zabiegu? Może pomoże bo remont silnika to już gruba sprawa a auto pracuje naprawdę ładnie ma moc turbo ładnie wstaje tylko oto spalanie oleju troszkę za dużo, jakby buło tak do 3 setek na tysiaka to bym pewnie nic nie robił ale drugie tyle to już spróbuje podziałać nie zaszkodzi a może pomoże pozdrawiam.
  4. Kupiłeś ledy o takiej samej temp. światła więc różnicy nie widać. Oczywiście, że są ledy o różnych temp. światła więc nie jest to mit
  5. Chcialbym obalic mit o jakichs roznych kolorach ledow w lampach itp, w starej lampie zmienilem same swiatlowody na nowe, i teraz oba dzienne swieca taka sama barwa
  6. szpakuziom

    Remont silnika 1.8 t

    Przed wymianą oleju odkręcasz świece, wlewasz naftę na cylindry po 50ml i czekasz, dajesz nafcie czas, jak zejdzie szybko tzn. w ciągu np 15 minut, to wlewasz aż do momentu jak nafta będzie utrzymywała się dłużej. Ja teraz robiłem w B5 1.8T, to pierwsza dawka zeszła w 2 minuty na 2 i 3 garze, później stała już dłużej aż do momentu kiedy wlałem 1,5l nafty wtedy już trzymały pierścienie. Kopcenie ustało, ale nadal potrafi puścić bąka jak pochodzi na wolnych z minutę i dodam gazu, ale to zapewne już uszczelniacze zaworowe.
  7. Dzisiaj
  8. Witam moje audi podczas trasy utrzymuje temperatura 70° na postoju wzrasta do 90° po odkręcaniu korka nie słychać syknięcia, czujnik nowy, korek nowy, brak ubytku plynu, plyn czysty. Co może być powodem spadku temperatury w drodze? Wiskoza wporzadku. Termostat też nowy
  9. Tutaj masz pokazane gdzie oraz jak wymontować klapę gaszącą V157. Motor für Saugrohrklappe -V157- aus- und einbauen.pdf
  10. Witam. Podpowie ktoś jaki olej do skrzyni 2.0tdi 150km vin WAUZZZ8K7FA125066
  11. Dzień dobry. Od pewnego czasu przy skręcaniu w lewo słychać takie charakterystyczne tk tk tk tk tk . Dźwięk dochodzi tylko przy skręconych kołach w lewo i dodawaniu gazu/przyspieszaniu. Jadąc na wprost czy skręcając w prawo nie mam żadnych objawów. Nic nie drga,nic nie ściąga. Czy to moze być przegub zewnętrzny ? Ewentualnie jak to sprawdzić ? Mam w garazu z kiedyś przegub PASCAL więc mógłbym to wymienić. Jeżeli tak to czy ktoś może mi podesłac instrukcję czy zdjęcia jak to zrobić w tym modelu? Gdzieś mi się obiło o uszy ze trzeba uwazac przy dokręcaniu nowej śruby do piasty i najlepiej zrobic na 200nm w powietrzu i pozniej 180 stopni gdy kola będą juz na podlozu. Bardzo proszę o pomoc odwdzięczę się piwkiem. Dodam ze samochód ma nalatane 197 kkm, i jest to Avant. Dziękuję za pomoc
  12. Miro_S76

    Remont silnika 1.8 t

    Witaj kolego idzie to samemu zrobić bo mi 1.8 t BFB też bierze z 0,5-0,7 l na 1 tys. wymieniane były usczelniacze bez zrywania głowicy ale nadal bierze olej z rana nie dymi podczas jazdy też (turbina była regenerowana ale to też wiele nie dało dolot suchy (jedynie nalot) jedynie jak go puszcze z górki dłuższy czas i depnę to wtedy troszkę dymka puści wiec pewnie pierścienie stoją bo przebieg pewny 240 tys i wydaje mi się że remont to ostateczność. dzieki za info
  13. Witam, Aktualnie mam samochód u mechanika a w międzyczasie przyszły mi zaciski i chciałem upewnić się ze są ok Przód z A6 pod tarcze 356x34mm - rozstaw 145mm i tył pod tarcze 330x22mm - rozstaw 110mm również prośba o dobranie odpowiednich oraz pasujących tarcz/klocków na przód/tył z góry dziękuje i pozdrawiam😁
  14. To jaka alternatywa zamiast 0W20?
  15. No jak już to właśnie się zastanawiałem nad kupnem używanej skrzyni, znalazłem taką allegro.pl ALLEGRO.PL
  16. Nie, jest pod przepustnicą (klapą gaszącą V157). Trzeba wymontować przepustnicę i pod nią czujnik zamontowany jest w obudowie zaworu EGR.
  17. A ten czujnik jest w tej rurze? Czy gdzie dokładnie? Pozdrawiam
  18. Dzięki za miłe słowo, dbam jak potrafię najlepiej. Co do sprzedaży nie mówię nie 🙂
  19. Daj znać co wykonali. Dla innych pozostałych użytkowników, którzy chcą aprawdzić, czy ich auto objęte jest jakąś akcją serwisową, wystarczy poniżej wkleić VIN. https://www.audi.de/de/kundenservice/feldmassnahmen/
  20. Świetnie to się złożyło, bo planowałem już updateować software w ConBoxie na własną rękę - przede wszystkim z uwagi na to, że co co kilka miesięcy zupełnie rozłącza się z siecią (wykonywałem w takim przypadku reset poprzez wyciągnięcie bezpiecznika B nr 9).
  21. Tylko proszę pełny auto-scan w postaci pliku tekstowego a nie zdjęcia jednego błędu.
  22. DP z izolacją Downpipe 2,75" 1.8t Audi VW Termoizolowany | custom-hoffman.pl CUSTOM-HOFFMAN.PL Downpipe 2,75" 1.8t Audi VW Termoizolowany Downpipe (rura zamiast katalizatora) pasuje idealnie (bez żadnych przeróbek) do wszystkich aut gtupy vag z silnikiem 1.8t montowanym... Sztywny tip pod serięPo TIP sztywny dolot 1.8t a4 a6 Passat Exeo Superb | custom-hoffman.pl CUSTOM-HOFFMAN.PL TIP sztywny dolot 1.8t a4 a6 Passat Exeo Superb Sztywny dolot pasuje P&P do wszystkich samochodów koncernu vag z silnikami 1.8t montowanymi wzdłużnie. TIP jest wykonany ze... Sztywny pod hybrydę TIP 1.8T HYBRYDA a4 a6 exeo passat superb | custom-hoffman.pl CUSTOM-HOFFMAN.PL TIP 1.8T HYBRYDA a4 a6 exeo passat superb Sztywny dolot przeznaczony do aut grupy vag z silnikiem 1.8t montowanym wzdłużnie wyposarzonych w hybrydową turbsprężąrkę o...
  23. Wgrywasz M.I.B. poprzez czerwone menu. Następnie po wgraniu wchodzisz w zielone menu. W zielonym menu starujesz patchowanie jednostki. To wszysto, nie wiem już nawet sam ile razy tutaj opisywałem. I tak co trochę pojawiają sie nowi i te same pytania. Ludzie czytajcie, czytajcie i jeszcze raz czytajcie...
  24. Nie mam VCDS, podjadę do kogoś żeby mi podłączył i podeślę.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...