@przemolll Prześledziłem twój wątek od 1 strony ,właściwie szukałem tematu który kiedyś śledziłem,kolega budował strokera ,finalnie dobił do 600+koni na etanolu,zerwało czapkę i w sumie tyle pamiętam 😅 Mając średnie pojęcie o mechanice lub w zasadzie brak tej wiedzy przy tylu przygodach podczas budowania które miałeś to normalny zjadacz chleba zbankrutowałby prowadząc auto co chwilę do mechanika,w sumie sam miałem nie mało roboty doprowadzajac moje szlifiery(wczesniej był Bex a teraz Bfb)do stanu używalnosci po poprzednich wlascicielach.Po przeczytaniu twojej historii trochę dało mi do myślenia zanim zdążyłem kupić podobny projekt w okazyjnej cenie ,doszedłem do wniosku że nie bede w stanie sam go serwisować na tyle ile bedzie wymagał ,przy czym jestem za tym żeby jednak go kupić i przerobić pod siebie.Czlowiek z wiekiem staje sie chyba coraz bardziej głupi zamiast w drugą stronę 😄 Co do klocków i tarcz,tylko 320mm ale zestaw Rotinger +klocek ferodo sprawują sie dobrze ,nie piszczą,jesli chodzi o zawiechę faktycznie krążą opinie że Mastersport sie skiepscił (mimo i tak najnizszej ceny na rynku) ja wlozyłem do siebie Maxgear'a i ponad 2 lata jeżdżę bez problemowo.Jesli chodzi o jakość skrzyń biegów GJW oraz GVE bez porównania lepiej sprawuje sie gve ,zarówno na trasy (ma dłuższy 6 bieg) jak i w codziennym użytkowaniu,wybierak pracuje wzorowo.