Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Hejo. Małysz oczywiscie zostaje w rodzinie ale dołączył kolejny reprezentant. Jak tylko znajdę chwilę czasu to zaprezentuję
  3. turzol

    Szarpanie na 4 biegu

    Podjedź do mnie, załatwimy temat od ręki. Śląsk
  4. Dzisiaj
  5. mam, ile chcesz dac ?
  6. Nie, przy większych prędkościach jest najmniej słyszany. Na biegu nr 1 nie słychać go wogole dopiero po wrzuceniu dwójki i przyspieszaniu słychać ten swist. Najbardziej słyszalne jest na biegu nr 2 i 3. Słychać tylko wtedy gdy jest dodawany gaz gdy go puszcze całkowicie ucicha
  7. Zróbcie adaptacje ODISEM, wszystko ładnie opisane.
  8. Looks beautiful, the car is beautiful, now that summer heat goes, you will be able to enjoy a wonderful weather, ride with an open roof.
  9. Its maybe , but i think the fuel pump is dead or berlly alive , maybe not. This is my experience , i needed to tray a never year fuel level sensor to fuel gage work normally of my S4 b6 km/h clock . Mechanic just unplug old level sensor in the back and plug the new one , didn't work , unplug the jack , put it back like it was , car started butt after few second it died , try few time the same , old fuel pump died or stayed alive just to keep car running a few second , remember that pump work perfectly 23 sears and little disturb enc killed her , of course it would die eventually , maybe somewhere in traffic , maybe in highway , so that was a learning process and luck that it died in mechanic shop in front of me.
  10. Dzisiaj dotarło do mnie oświetlenie ambientowe deski. Pięknie to wygląda i pasuje kolorystycznie do reszty. Montaż bardzo prosty, choć czasochłonny. wystarczy się wpiąć trójnikiem z zestawu w lampkę od podświetlenia nóg. Przed: Po:
  11. blua24

    Szarpanie na 4 biegu

    Witam, audi a4, b9 2.0 tdi 190KM quattro stronic, przebieg 250 tys. pojawiły się problemy ze skrzynią po postoju w serwisie, który trwał miesiąc (serwis blacharski). Problem ze skrzynią pojawia się co jakiś czas na 4 biegu przy obrotach około 2 tys. Zazwyczaj jak samochód wchodzi w zakręt lub jadę z jednostajną prędkością na 4 biegu. Efekt jest jakby skrzynia próbowała zredukować bieg ale nie mogła i przez to czuć mocne szarpnięcie. Nie wiem dlaczego miałaby zmieniać w takim momencie bieg skoro i tak obroty są już wysokie. Problem pojawia się na D oraz sport. Jak zmienię na manetki to już nie ma problemu. Olej był wymieniany 20 tyś km temu w skrzyni oraz w części mechanicznej. Jak raz szarpnie to później przez cały dzień jest spokój, czy to na drive czy sport. Ktoś miał podobne objawy? Skrzynia wymaga może adaptacji bo miesięczny przestoju? Nie wiem czy była robiona adaptacja przy wymianie oleju, myślę że była.
  12. TFSI niestety nie jest dla mnie atrakcyjne.
  13. To może poprostu pozostać przy V6 ale TFSI.
  14. Kupię tłumiki końcowe do s4 b8 3.0 tfsi sedan Zobacz ogłoszenie Witam jak w tytule kupię tłumiki końcowe do s4 b8 w sedanie. Użytkownik Damian1231 Data 05/24/25 Cena Kategoria A4 B8  
  15. A czy niesprawny reduktor może powodować takie objawy?
  16. Pozostały czas: 29 dni i 21 godzin

    • Kupię
    • Używany

    Witam jak w tytule kupię tłumiki końcowe do s4 b8 w sedanie.

    Do ustalenia

  17. Tutaj wrzuciłem kilka zdjęć z jazdy próbnej @dobry1 sorry za zaśmiecanie tematu
  18. Witam serdecznie wszystkich pasjonatów audi i pozdrawiam.Miałem audi a4 b5 a obecnie audi a5 8t.
  19. Niestety w A5 nie ma już V6 TDI co jest dla mnie kryterium wykluczającym. Swój fokus skupiam w przyszłości raczej w kierunku A6/S6 C8 właśnie z tego względu. Wrażenia z jazdy bardzo pozytywne ale tak jak pisałem, było to S5 i SQ5 z V6. Wnętrze i wykonanie uważam także za udane. Jedyne co trochę denerwuje jest ISA. Oba auta były maksymalnie doposażone, więc było co oceniać. B&O gra moim zdaniem w SQ5 nieco lepiej.
  20. Przymierzasz sie do zmiany ? Tez miałem jazdę próbną nowa a5 ,jako użytkownik a4b9 , tak jak Ty , jak odczucia co do nowego modelu? Ja uważam ze jest widoczny postep , szczególnie wnetrze duzo bardziej nowoczesne.
  21. Cześć, VIN: WA18AAF4XPA040231 potrzebuję numerów oryginalnego poszycia błotnika tył prawy oraz lewy do A4B9 allroad polift. Tak naprawdę potrzebuję jeszcze kilku informacji o różnicach w częściach blacharskich A4 B9 Alllroad polift VS. A4 B9 Avant, zakładałem taki temat ale niestety nikt nie odpowiedział w dziale "Nadwozie A4 B9". Z tego co pisałem z ASO to drzwi są przód oraz tył są takie same, natomiast błotniki przód oraz poszycie błotnika tył mają inne numery(ale numerów nie dostałem). Nie wiem jak maska i klapa tył choć wyglądają tak samo. Reasumując czy mógłbym prosić o odpowiedź, potrzebuję te informacje bo chciałbym sprowadzić A4B9 allroad z USA i potrzebuję wiedzy jak może wyglądać naprawa i problemy z częściami. Jak by ktoś miał chwilę i chęć to potrzebuję również numerów naklejanych poszerzeń lewa i prawa strona w dwóch wersjach do lakierowania i w czarnym plastiku chropowatym(wszystko do poliftów). Pozdrawiam
  22. Nie robiłeś matowych ekranów?
  23. Znalazłem rozmiary dyfuzorów niestety róznią się. A5 F5 S line (po lifcie) szerokość ok. 173–175 cm RS5 F5 (po lifcie) szerokość ok. 178–180 cm Wiec jesli ktoś wie gdzie mozna kupic taki dedykowany pod A5 bede wdzieczny
  24. Witam, Orientuje się ktoś czy do zderzaka s-line w A5 F5 pasuje dyfuzor\dokładka z rs5? Planuje zrobić dwa kominy RS look, znalazłem gotowe dyfuzory na aliexpress do A5, ale kto wie jak to bedzie ze spasowaniem.. Przerabiał ktoś temat?
  25. Zawsze coś … ale tak to już jest jak z oryginalnego auta zostaje tylko karoseria Kolejne szpilki arp czy coś „mocniejszego”?
  26. Podepnę się pod temat: Czy tylko grzane d*py z lifta podejdą do przed lifta bez zmiany modułu? bo z tego co się orientuję to w fotelach są air bagi, czy to wszystko będzie działać, bez błędów ?
  27. Witam otóż ostatnio zauważyłem że jak przełączy się na gaz ustawione mam 40 stopni to przy wciśnięciu sprzęgła następuję taka odcinka miał ktoś taki przypadek? i jest to mało przyjemne. Dopiero jak się silnik nagrzeje to już nie jest to wyczuwalne na benzynie początkowo to nie występuję. Reduktor to gość wsadził MAGIC 3 wtryski nie pamiętam ale chyba Baracuda i instalacja to LPG Tech Czy to może być wina reduktora ? Filtry gazu wymieniane średnio 5-6 tyś km. Wał i sprzęgło ogarnięte więc to raczej odpada. Świece i cewki nowe
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...