Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. 219 lub 373 a jak nie to pompa walnięta, mając kluczyk przekręcony na zapłon i wyciągając i wkładając przekaźnik będzie słychać pompę paliwa(uważnie się wsluc**jąc), zdalnie tylko tyle mogę pomóc
  3. Przy próbie dobicia czynnika (z allegro) ciśnienie pokazuje w normie. Z klimy daję cały czas gorące powietrze obstawiałem zawór i jak kolega podłączył zawór okazało się, że niby zawór. Czy wymiana zaworu w 100% pomoże?
  4. Witam. Mam problem bo pewnie coś namodziłem. Podłączyłem kamerę cofania tak jak wyżej kolega - chin. Wykonałem kodowanie i cacy działa. Coś mnie tknęło po kilku godzinach i stwierdziłem, że usunę błędy. Po usunięciu błędów...d*p... podgląd z kamery cofania zniknął. Ponownie zakodowałem- sprawdziłem kodowania, reset jednostki i nie ma widoku z kamery. Co tu robić żeby znowy był obraz? Kodowania jakie zrobiłem Wykonałem kodowania: - moduł 19 - lista instalacji - 6C - moduł 5F - adaptacja - VPS_0x0B - aktywne - moduł 5F - VPS_0x0B_msg_bus - terminal 15 - moduł 09 - byte 35 - bit 4 - moduł 09 - byte 38 - bit 2 (byte 38 - nie było nic zaznaczone) Plus 6c sprawdziłem zaznaczone jest Bajt 4 bit 1
  5. Witam mam problem z 2.0tdi 16v 170km brd Edit wtryski+sterownik został zamontowane bre 16v 140km nic nie pomogło Ekologia off zaślepiony egr klapy wirowe off Turbo nowy rdzeń czujnik walka rozrzadu nowy (bez poprawy) Sterownik+wtryski wleciał bosch z bre 2.0tdi 16v 140km(brak poprawy) Wacumpompa po regeneracji Przeplywomierz nowy,panewki kpl wał walki rozrzadu glowica robiona z 15tys km temu klapy gaszenia druga,membrana odmy nowa, rozrzad ustawiony na blokadach na 0 byl przestawiany pod kompem nic nie dało Messenger_creation_D3246522-B0F1-4225-86AF-ECF4ABA51990.mp4 Messenger_creation_0B26775A-0F79-49D6-9DF2-771A68B67A00.mp4
  6. Zamawiałem z serwisu około 3 lata temu. Sam musisz oprawić. Przyślą w najdrobniejszych częściach. Niewdzięczna praca. Jeżeli rozmawiamy o kostkach przy cewkach. A... źle zrozumiałem... Spinki do wiązki dobierasz po fi otworu w który mają pasować. Wtedy pasują elegancko. Zazwyczaj jednorazowo. Są też takie pod odpowiednim otwór i na pasek zaciskowy. I to rozwiązanie bym Ci polecał. allegro.pl ALLEGRO.PL
  7. Cześć, W moim cabrio od kiedy go kupiłem pojawia się błąd EVAPu - P0441 nieprawidłowy przepływ. Zawor n80 jest wymieniony i cyka jak mu zapuszczę test z VCDS. Jak bak jest pełny to błąd nie wyskakuje nawet po przejechaniu więcej niż te 50km po których pojawia się zwykle MIL. Z historii auta wiem że poprzedni właściciel podłączył filtr paliwa jakoś na odwrót czy inaczej i długo dochodził do tego czemu auto nie chodzi dobrze. Podobno zostało to naprawione, ale może miało to jakiś wpływ na uszkodzenie czegoś :). Mam też nieodparte wrażenie że był bity z przodu z prawej strony - wniosek z tego że jedna lampa to xenon ta po lewej a prawa założona zwykła na h7 i na lampie ślady lakieru Teraz moje pytanie gdzie szukać dalej co powoduje problem?
  8. Dzisiaj
  9. Witajcie, mam takie zaciski hamulcowe, najprawdopodobniej są one z A6 C5 lift aluminiowa zwrotnica. Jarzmo posiada numer 630 . Nie wiem czy są to zaciski pod tarcze 320 czy 340 ?
  10. Nie umiem robić ładnych zdjęć , nigdy nie znałem się na fotografii i na chatgbt też się nie znam. Dołożyłem dziś dokładkę przód i boczne od Piotra Peszek z naszej grupy, gładki zderzak i moim zdaniem 20 latek robi robotę . Niedługo przyda mu się jakaś polerka , mimo wszystko chyba samochód dostaje dożywocie . Obecnie przyszłe plany nie licząc air ride to : grill s4 , srebrne lusterka i nowa ramka dolnego grilla bo ni da się już spolerowac.
  11. Cześć, udało ci się to zrobić? Kupiłem radio i też planuje zrobić to co ty
  12. Uszkodzony zawór zwrotny w filtrze paliwa, przez co paliwo się cofa do baku. Ewentualnie może się próżnia robić w baku jeżeli kanał wentylacyjny jest zatkany.
  13. Nic tym płytkom nie ma, tak ktoś kiedyś zostawił na finalnym montażu.
  14. Są ok, na pewno lepsza jak ina.
  15. Auto ma na teraz 195 tyś przebiegu, kompresja na wszystkich cylindrach między 13,3 -a 13,5 bar, wymienione zostało - rozrząd ( Borsechunt ), wtryski ( Bosch ), świece, odma ( oryginał ),cewki zapłonowe ( oryginał ) wszystkie czujniki położenia wałków, pompa wysokiego ciśnienia ( oryginał ) pompa w baku ( oryginał ) zawór evap ( oryginał ) magnesy zmiennych faz , zawory zmiennych faz w wałkach, podpora wałków, czujniki Map sensor oba, dwumasa, dwie sądy lambda ( oryginały ). Silnik po tych zabiegach nie potrząsa się jak na początku i jest poprawa w 90% ale nie mniej czasem delikatnie coś czuć, bywa że przez jakiś czas gdy dojadę na światła to trudno stwierdzić czy silnik pracuje czy nie a czasem jest lekko wyczuwalne takie zaburzenie pracy. Na VCDS silnik bez błędów, ale jak obserwuje online to na wolnych obrotach bywa że wypadają pojedyncze zapłony w sumie na wszystkich cylindrach. Samochód ma moc i podczas przyspieszania chodzi płynnie i bezproblemowo, wypatrzyłem kamerką że na dwóch cylindrach po nocy na zaworach potrafi się zebrać kropla oleju, nie na tyle by kapnęła na tłok ale widać olej zbierający się przy zaworach, jestem umówiony na wymianę uszczelniaczy zaworowych tak więc przy okazji wymienię te dwa wałki rozrządu, skontroluję dźwigienki i popychacze jak coś to wymienię. Taki przynajmniej mam plan
  16. Tomafx

    Audi A5 F5

    Dzięki. Co do 20 to wydaje mi się l, że 0.6 l wiecej. Chociaż ja patrzę raczej ile pali przy 120, 140,160 - jest jak ba bezyne ok. Ps dzisiaj jechałem 120-160 z przewagą 160 - trasa i wyszło 8.3 l
  17. Warto zainwestować w te firmy?
  18. 2 generacja ma duzy korek wlewu oliwy a 3 gen. mały od razu widac
  19. Nie no na drugi zdjęciu osad po wodzie, zjedzona cyna koło plusa. Na białej pokrywie mam urwany kawałek uszczelki. Po wyciągnięciu pompki można autem jeździć?
  20. To nie korozją tylko kalafonia po lutowaniu. Natomiast na pierwszym zdjęciu o ile dobrze widzę to osadził się grafit z wirnika. Wyczyścić i jeździć obserwować
  21. Kostki przy nogach pasażera bez korozji. Rozebrałem pompkę i widać oznaki korozji. Kostki przy niej w porządku.
  22. Witam, lepszym rozwiązaniem będzie łańcuch i napinacz Swag czy Iwis?
  23. Zgadza się, tam był jeszcze jakiś kod silnika ale żeby się z tego nie doktoryzować to generalnie wszystkie B8 z USA mają silnik Gen2, a w europejskich kładli Gen3 od bodajże 03/2013.
  24. Nie praktykowałem tego... sprawdzę dziś jeszcze i dam znać. A jeśli Twoje rozwiązanie się sprawdzi, jeśli na drugim zapłonie zapali na ciepłym silniku to na co to może wskazywać?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...