Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Fajnie, że się podzieliłeś rozwiązaniem, bo mało kto tak robi. Dałbyś radę w wolnym czasie spojrzeć vcds na swoje kodowanie i adaptacje w liczniku? Ciekawe że w B7 to masz bo nigdy w tym modelu tego nie widziałem 🤔
  3. Cześć Jakiś czas temu wyskoczył mi błąd przepustnicy i pojawiła się ikonka świec żarowych na wyświetlaczu. Przeczyściłem przepustnicę i EGR i okazało się, że do elektroniki przepustnicy dostał się olej. Wyczyściłem wszystko wysuszyłem założyłem zrobiłem test i było wszystko ok. Po kilku dniach przeskanowałem auto i wyskoczył mi błąd P200800, bez jakiegokolwiek sygnału na desce rozdzielczej. Po kasowaniu powraca z tego co zauważyłem chyba zawsze po zgaszeniu samochodu. Dzisiaj dodatkowo do tego pojawił się błąd P201500. Próbując zrobić test klap kolektora wyskakuje komunikat system not ok. Gdzie szukać przyczyny od czego zacząć? Widziałem ograniczniki do klap kolektora na internecie, czy ich wymiana może pomóc? Log-WAUZZZ8K89A241624-353120km-219418mi.txt
  4. Jak masz do górnego zgięcia na bagnecie bezpośrednio po zgaszeniu rozgrzanego silnika to nic mu nie będzie.
  5. Pytanie do ekspertów. Wczoraj wymieniłem rurkę prowadząca bagnet olejowy z Topran na orginał, różnica długości dosłownie 2-3mm. Ładnie się wklikał w swoje miejsce. Sprawdzam po chwili stan olejowy a tam stan większy niż powinno być. Obstawiam, że starą rurka prowadząca nie była do końca na swoim miejscu a stan oleju na ten moment jest za duży. Czy nadstan oleju może również powodować niechciane wycieki itd?
  6. Dzisiaj
  7. Ktoś klei że nie da się skasować crash data bo sterownik się przypalił i trzrba zamówić uzywke a długiemu mam wysłać swój i on naprawi i niepotrzeba kodowania? Pytam " jeśli go wyjmę pan mi prześlę drugi to nie potrzeba kodowania? " nie nie potrzeba.. ja pier... słyszą że kobieta to który chce zarobić???
  8. Wczoraj
  9. Cześć Mam problem z audia4b8 Kontrolka airbag Wszysko wskazuje na sterownik airbag, ale blad się zapalił po wjechaniu w dziurę; jeden gość powiedział że trzeba zamówić drugi sterownik bo to nie jest kwestia crasxh data a drugi mowi że rozebrac>i wysłać ..crasxh data pomoże "dodam że ten pierwszy podpinal się i mówił że to nie crash data tylko zwarcie w module po wjechaniu w dziurę i zamówić uzywke ale to też nie da gwarancji że da się zakodowac? ? Qurwa jest ktoś kto jest w stanie sprawdzić czy ten sterownik jest roz.je.bany czy należy go wymienić czy może jest inna przyczyna?? Ludzie... mogę podjechać do kogoś nie wysyłając sterownika pocztą??? Bo co jeden to albo kleszcze wyjmuję albo mówi że ten drugi chcę zarobić..ja pier...
  10. Wandej

    B8 TrOOOOp

    Da radę P&P. 400mm
  11. Zastanawiam się, czy zwiększenie mocy musi być okupione innymi problemami? Czy samochód po chip tuningu nie może działać jak fabryka go stworzyła? U mnie (2.0 tdi s-tronic allroad 2015 r., fabrycznie 190KM) po podniesieniu mocy do ok. 210KM, pojawił się problem z częstym wypalaniem DPF (co 100-150 km przy jeździe głównie poza miastem), a ponadto przestał działać start-stop (nie gaśnie silnik wtedy kiedy normalnie się wyłączał). Nikt, włącznie z tunerem, nie potrafi zaproponować konkretnego działania naprawczego, jedynie ogólne przebąkiwanie na temat tysiąca możliwych przyczyn, np. słaby akumulator, lejące wtryski, a nawet DPF do wymiany (przy czym był on zaraz po tuningu czyszczony na profesjonalnym stanowisku i uzyskał dobrą ocenę po czyszczeniu). Razem z tuningiem było robione wyprogramowanie AdBlue, co dodatkowo komplikuje sprawę. Tuning, razem z niewielkim podniesieniem mocy i momentu, miał dać obniżkę zużycia paliwa, ale jest raczej wręcz przeciwnie. Myślę, że po tym doświadczeniu jest to mój ostatni tuning w życiu.
  12. Ikona średniego spalania w tym konkretnym przypadku
  13. Witam ktoś wie co oznacza te kółeczko przekreślone z lewej strony przy spalaniu? Gdy przełączam na inny tryb to go nie ma tylko na poszczególnym. Wcześniej go nie było w ogóle dopiero od jakiegoś czasu się pokazuje. Był robiony reset spalania ale kółeczko dalej jest. Ktoś wie co oznacza i jak je usunąć?😊czy już na stałe będzie?
  14. Cześć, mam 2 problemy z moim audi. Audi a4 b6 2.5 TDI 180 KM Quattro Tiptronic 2003 rok. -Problem z reakcja na gaz ( jak widać na filmie ) jest tak czasem po odpaleniu, czasem podczas jazdy , nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny. Musze dać pedał w opór i puści, a czasem w ogóle weźmie możliwość dodawania gazu i muszę stanąć i zgasić auto, lub czekać np 10 minut na odpalonym aucie po nocy, żeby gaz wrócił. (regenerowana całkowicie pompa paliwa w serwisie Boscha, wymieniane czujniki stop, nowy potencjometr, nowe przewody paliwowe, nowy rozrząd itd ) czasem wyrzucało 12345 na wyświetlaczu na czerwono, ale to teraz cisza. Błąd który powracał u elektromechanika to problem ze sterownikiem skrzyni. Jakieś inne opcje ? - Świst przy dodawaniu gazu ( jak przystawię ucho dochodzi z okolic filtra powietrza, ale ciężko zlokalizować ) - film 1.mp4 2.mp4
  15. Logi dynamiczne zrób na benzynie i LPG podczas jazdy a nie w postoju. Wszystko masz opisane w dziale diagnostyka. Z tego co tu wrzucasz to wygląda, że na benzynie jest ok.
  16. Witam od pewnego czasu jestem posiadaczem audi b9 w 150 konnym a tronicu, autko pracuje perfekcyjnie silnik skrzynia TOP ale od jakichś 2 dni gdy zdecydowałem pojeździć na otwartych szybach przy przyspieszaniu zwłaszcza pod górkę przy obciążeniu słychać cykanie z pod auta takie jak by założyć łańcuszek na coś co się kręci i stuka o coś, dodam że żadnych błędów nie ma a skrzynia i silnik pracują wzorowo. Dodaje filmik z tym dźwiękiem sorki za jakość ale zależało mi na tym żeby to cykanie było słyszalne. Miał ktoś coś podobnego lub rozwiązał taki problem? Pozdrawiam IMG_0155.mov
  17. Kodowanie masz ok, Vin przyuczyłeś, pompa ABS to samo?
  18. Polecali generalnie Textara ,mają A 6 ,montują i jest ok ,samochody właścicieli ,ale czemu nie poznać innego zdania ,ja na forum ,jeszcze wcześniej mając a 4 nigdy się nie zawiodłem stąd moje pytanie 😃 Bynajmniej tu gdzie mam zamiar zrobić , inni polecali TRW , ATE ,kolega założył do Q 7 komplet ,tarcza i klocek Zimmermann i był zadowolony , tylko prawdę mówiąc nie wiem co u mnie jest ,tzn tarcza i klocek , Niemiec jak znam życie wkładał komplet ,widać że tarcze były wymieniane .generalnie mi potrzebny tył ..
  19. Hej, mam problem , posiadam audi A4b8 Avant caha 2009, posiada one oryginalnie zamontowany hak, gniazdo 13 pin, problem w tym, że nie pin 12,11,10 są puste. Zależy mi na tym bo chce podpiąć przyczepę kempingową i chciałbym aby lodówka działała , wg schematu podłączenia wpina się to we wtyki 10(+, po zapłonie) oraz w 11(-) . Co zrobić w moim przypadku ? Niestety wkręty od gniazda zardzewiały i mam problem z jego rozkręceniem. Może jest jakaś nieinwazyjna metoda ? Może któryś inny pin jest (+) po zapłonie?? Z góry dziękuję za pomoc 👍👍
  20. a co mówią ?
  21. ☺️ Dev ,jak zwykle zasiejesz 😂 to na co się decydować ? Dobra pociągnę zapałki
  22. I co o tym myślicie ?
  23. Dev

    B8 TrOOOOp

    vin
  24. tez dobre
  25. Tak wygląda grupa 1 na LPG odrazu po skasowaniu błędów w sterowniku.Teraz przejeżdżę ok 40km i zobaczę jak grupa 32 IMG_4898.mov
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...