Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Przed wymianą też to miało miejsce?
  3. @Muskel1 Wtorek,01,Lipiec,2025,17:58:48:00009 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 10 x64 Wersja VCDS: AKP 19.6.1.0 Wersja danych: 20190811 DS308.0 www.vcds.pl VIN: VSSZZZ3RZ9R006465 Numer rejestracyjny: Przebieg: 236680km Numer naprawy: -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Typ podwozia: 3R (3R - Seat Exeo (2010 >)) Skanowanie: 01 02 03 08 09 10 15 16 17 25 37 36 45 46 4C 55 56 77 VIN: VSSZZZ3RZ9R006465 Przebieg: 236680km ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: Brak Oznaczenie elementu SW: 3R0 906 032 HW: 3R0 906 032 Komponent: 1.8L R4/5VT G 0003 Kodowanie: 0011511 Kod serwisu: WSC 87119 806 641192 VCID: 69D908A34379EB072E-513C Nie znaleziono błędów. Kody gotowości: 0010 0100 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 8E0-910-517.clb Oznaczenie elementu SW: 8E0 910 517 H HW: 8E0 614 517 BF Komponent: ESP8 FRONT H06 0140 Weryfikacja: 00000000 Numer seryjny: 00000000000000 Kodowanie: 0004871 Kod serwisu: WSC 06441 785 00200 VCID: 2C57B1B78F0B3E2F15-8078 Znaleziono 1 błąd: 01317 - Sterownik w zestawie wskaźników (J285) 008 - Niezrozumiały sygnał Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101000 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 40 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Wartość Hex: 0x0000 Wartość Hex: 0x4222 Wartość Hex: 0x002F Wartość Hex: 0x0396 Wartość Hex: 0x0001 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: 8E0-820-043.lbl Oznaczenie elementu: 8E0 820 043 BL Komponent: A4 Klimaautomat 3233 Kodowanie: 00000 Kod serwisu: WSC 06441 VCID: 6CD771B71C8BFE2F55-51B2 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 09: Centr.zesp.elektr. Plik etykiet: 8E0-907-279-8EC.lbl Oznaczenie elementu: 8E0 907 279 N Komponent: int. Lastmodul ECE 0907 Kodowanie: 01011 Kod serwisu: WSC 06441 VCID: 3D718CF33771A7A7B2-4B32 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 10: Asyst.park./kierow. (J446) Plik etykiet:. 3C8-919-475.clb Oznaczenie elementu SW: 3R0 919 475 HW: 3R0 919 475 Komponent: PARKHILFE 4K H07 0004 Weryfikacja: -------- Numer seryjny: 19730910700857 Kodowanie: 000001 Kod serwisu: WSC 04941 000 00000 VCID: 78FF5DE7CBD3428FA1-802C Znaleziono 1 błąd: 00466 - Sterownik elektroniki kolumny kierownicy (J527) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 42 Przebieg: 236689 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Temperatura: 26.0*C ------------------------------------------------------------------------------- Adres 15: Airbag Plik etykiet: 3R0-959-655.clb Oznaczenie elementu SW: 3R0 959 655 HW: 3R0 959 655 Komponent: 04 Airbag 9.41 H14 0010 Weryfikacja: 91H14001 Numer seryjny: 003E900073LE Kodowanie: 0012340 Kod serwisu: WSC 06441 785 00200 VCID: 7CF741F73FEB6EAFC5-8028 Podsystem 1 - Numer seryjny: 6332DRB408D10F90T Podsystem 2 - Numer seryjny: 6342DRB408D1C82F0 Podsystem 3 - Numer seryjny: 6352ARB404CCD827/ Podsystem 4 - Numer seryjny: 6362ARB404CCD7CEE Podsystem 5 - Numer seryjny: 63747RB404B6D265U Podsystem 6 - Numer seryjny: 63847RB404B6D347W Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 16: Koło kierownicy Plik etykiet: 8E0-953-549.lbl Oznaczenie elementu: 8E0 953 549 Q Komponent: Lenksáulenmodul 0801 Kodowanie: 02041 Kod serwisu: WSC 06441 VCID: 4189F0034B89C347D6-4B32 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 17: Zest.wskaźników Plik etykiet: AKP\8E0-920-9xx-8E2.clb Oznaczenie elementu: 8E0 920 931 X Komponent: KOMBI+WEGFAHRS. RB8 D42 Kodowanie: 00001 Kod serwisu: WSC 00000 VCID: 3D718CF33771A7A7B2-5178 VSSZZZ3RZ9R006465 SEX6Z0H0021090 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet:. AKP\8E0-959-433-MAX.clb Oznaczenie elementu: 8E0 959 433 CL Komponent: Komfortgerát T01 4336 Kodowanie: 06768 Kod serwisu: WSC 06441 VCID: 7DF14CF377F167A7F2-4B32 Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 8E1959801G Komponent: Tőrsteuer.FS BRM 0706 Podsystem 2 - Oznaczenie elementu: 8E1959802G Komponent: Tőrsteuer.BF BRM 0706 Podsystem 3 - Oznaczenie elementu: 8E0959801E Komponent: Tőrsteuer.HL BRM 0606 Podsystem 4 - Oznaczenie elementu: 8E0959802E Komponent: Tőrsteuer.HR BRM 0606 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 4C: Ciśn.w oponach II Plik etykiet: 3R0-907-274.clb Oznaczenie elementu SW: 3R0 907 274 HW: 3R0 907 274 Komponent: J793 RKA+ H01 0001 Weryfikacja: 00000365 Numer seryjny: 00003650001681 Kodowanie: 0000065 Kod serwisu: WSC 06441 785 00200 VCID: 72EB6FCF6DAF28DF9F-8026 Nie znaleziono błędów. Koniec --------------------(Skanowanie trwało: 04:19)---------------------- Jeśli to może mieć jakieś znaczenie to założone są fotele recaro i dołożona wiązka do elektrycznej regulacji (wiązka kupiona od vag-instal) oraz zmieniony licznik na kolorowy FIS z B6 (dlatego jest błąd od czujnika poziomu oleju - jestem na etapie zakładania emulatora, gdyż w moim exeo niestety nie ma czujnika poziomu oleju).
  4. Mam problem od jakiegoś czasu silnik na zimnym pracuje nierówno. Szarpie motorem. Rok temu wtryski były w regeneracji. Wywala sporadycznie blad Elektroniczny Od klapy gaszacej. Kupiłem nowa FEBI i właśnie ona wyrzuca błąd. Czy to ona może być przyczyną że trzęsie na zimnym? Jak się silnik rozgrzeje to pracuje perfekcyjnie. Szukam polecanego serwisu, który postawi dobra diagnozę i naprawi bez wymiany połowy osprzętu. Mam też pytanie czy źle ustawiony rozrząd może dawać takie objawy? lubelskie / mazowieckie.
  5. Dzisiaj
  6. Z racji tego że mój BFB coś tam bierze tego oleju (2-3 setki na tysiąc kilometrów, turbo, odma, uszczelniacze zrobione coś tam się polepszyło ale jeszcze zużycie pozostało jakieś) auto jeździło w NL na eurolu 5w40 ja dotychczas lałem Meguina jednak słyszałem że oleje na bazie PAO (podobno najlepsze) nie są dobre do aut które mają tam jakieś zużycie oleju bo ponoć szkodzą katalizatorom dużo bardziej niż oleje HC i pomyślałem sobie zmenię sobie olej i kupiłem polecany Penrite HPR5 5W40 plus płukanka oczywiście, czy ktoś użytkuje auto na tym oleju? jakieś opinie? wiadomo olej jak olej z tych lepszych raczej ,ale może ktoś z was leje taki olej i czy wszystko ok? dzięki pozdrawiam
  7. U mnie to się zaczęło od kiedy podjąłem decyzje spotkać się z chłopakami z Trójmiasta....i się portfel otworzył A jeśli chodzi o takie dalsze dalsza fc**j dalsze plany to: albo zmiana na S5 i swap 8hp, albo swap 3.0 do mojej budy. Zakochałem się w dźwięku kompresora 😋A jeśli siana nie będzie to centralny, k04 i na 350 dmuchnę.
  8. Nieee to musi też w zimę jeździć 😉 Teraz to zbieram na serwis skrzyni, dyfrów i na jedzenie bo w lodówce pusto 🤣
  9. Naciśnij na te cyferki wyskoczy kodowanie
  10. Noo to widzę standardowo, u mnie też zaczęło się od usunięcia oznaczeń z klapy i zmiany znaczka na czarny 😂
  11. Już kiedyś pytałem ale może coś się zmieniło w MIB3 jeżeli chodzi o mapy satelitarne? Jest szansa to uruchomić czy nadal bez licencji online nie ma szans?
  12. Hahaha teraz Tomek na wydechy chyba będzie zbierał. Ale fakt, siadło mega i po jeździe komfort też git.
  13. To kodowanie już nie działa. Uruchomienie GE na chwilę obecną to płatna usługa oraz karta SIM z pakietem danych.
  14. Wszędzie gdzie szukam po numerze 06L109021N ---> 06L109021S tych wałków finalnie okazuje się że mają na wariatorze napisane 06J 109 088 J nawet Borsechunt B11319 gdy obejrzymy wariator tam ma 06J 109 088 J . Byłem w serwisie Audi i sprzedawca nie podał mi numeru wałka oznajmił że jest dostępny za 3400zł ale nie potwierdził że będzie to wałek z logo Audi a w rozmowie podszedłem go i wspomniałem mu że pewnie chodzi o wałek z końcówką 021H ( według ETKi mój samochód po Vinie powinien mieć wałek o numerze 06L 109 021H ) to skinął głową potwierdzając. Tak więc nie mam żadnej pewności że dostane wałek oryginalny Audi a być może to będzie wałek Borsechunt który to kosztuje poniżej 1000zł tak więc jak mam zapłacić 3400 to woła bym nie kupować kota w worku. Popytałem Chat GPT i ten twierdzi że wariatory o nr 06J 109 088 J są przeznaczone do Gen2 i nie będą idealnie pracowały z moim systemem zmiennych faz i stosowane były czasem do pierwszych modeli silnika Gen3 w ostatnich wersjach A4 B8 i może być tak że gdy założę taki wałek to będę miał dokładnie takie same objawy jakie mam teraz tj niestabilne wolne obroty, delikatne pływanie kąta wałka ssącego 4,5 - 5,4 przy zadanym 5 stopni oraz pływający kąt zapłonu od 2 do 20 stopni. Jeśli ktoś ma wiedzę w tym temacie bardzo proszę o rozwianie moich obaw i wyjaśnienie mi tej sprawy. Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie
  15. Są różne średnice, nie da się pomylić końcówek z maszyny..
  16. Hugo

    B8 TrOOOOp

    Z tego co pamiętam dostęp jest tylko do skrajnych czujników i są się to zrobić bez demontażu zderzaka
  17. NelsonPL

    B8 TrOOOOp

    Nie ma takiej możliwości.....
  18. Problemem okazał się napinacz łańcucha... sprawa załatwiona za 1500zł.
  19. Jeśli sam sobie uzupełniasz czynnik to tak
  20. Witajcie! Pytanie czy mogę prosić o instrukcję wyłączenia HMI oraz pytanie czy Google Earth dalej działa bez HMI i do tego wystarczy tylko karta sim? Dziękuję!
  21. Witam. Podpowie mi ktoś czy można i jeżeli tak to gdzie mogę się wpiąć dymiarka, aby sprawdzić szczelność układu. Niestety nie mam możliwości podpięcia kompresora powietrza ( bo go nie mam) a 200 zł to chyba lekka przesada za sprawdzenie. Kolejne pytanko brzmi, czynnik nabijamy do zaworu niskiego ciśnienia przy podszybiu?
  22. Czyli klimatyzację nabijamy do tego zaworku przy wężu nr 2?
  23. Witam. U mnie było podobnie okazało się że jest tylko 300 gram czynnika. po uzupełnieniu wszystko wróciło do normy.
  24. marky2552

    B8 TrOOOOp

    czy czujnik parkowania tył w sedanie B8 Lift wymienię bez zdejmowania zderzaka ?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...