Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. marek1224

    Pompa CR A6 c7

    Witam, Audi A6 C7 2.0 TDI 190km, auto po 12 godzinach postoju podczas opalania słychać jak by pompa nie miała paliwa, taki dziwny odgłos wydaje, po około 2 sekundach pracuje już normalnie, zdarzyło się że silnik odpali i odrazu zgaśnie, odpali za drugim razem. Co może być tego przyczyną?
  3. Nic się nie dostało tak to wygląda bieżnia i kulki normalnie zeżarte to łożysko kulkowe po prostu nie daje rady kilki pękają a raczej zaczynają się obłupywać niszcząc bieżnię w sumie wygląda to tak w każdym przypadku niestety nie zrobiłem zdjęcia kulek ale wyglądało to jak by były zbudowane z kilku warstw i dosłownie te warstwy się obłupywały spójrz na zdjęcie bieżni w moim 1 poście wygląda to identycznie
  4. Czajson

    Jaki olej lać?

    A6c7 fl. Kod DDC 150hp. Być może już było poruszane ale szukajka na forum nic mi nie dała. Poprzedni właściciel jezdził na marce ravanol. Tyle wiem. Nie mam specyfikacji czy był to 0w40 czy 5w40. Pytanko do was. możecie mi podpowiedzieć jaki kupić olej do tego silnika. I czy jak wybiorę jakiś inny np Motul to czy muszę robić płukankę silnika. Albo na czym wy jeździcie?
  5. Dziękuję. Pozdrawiam
  6. Mógłbyś podać mi konkretne oznaczenia tych wtrysków ? Myślałem że przepływke też muszę na 3 cale zmieniać odrazu, do ilu KM obsługuje fabryczna bo w wielu tematach piszą już przy mocach 250 że na 3 cale przechodzą.
  7. Na tej hybrydzie pewnie zrobisz 250 kuni, nie więcej więc wystarczą wtryskiwacze z s3 albo bosch 440. Przeplywka 3 cale potrzebna do mocy powyzej 300.
  8. WAUZZZ8K4EA142812.pdf WAUZZZFZ3PP003979.pdf WAUZZZFZ9NP035008.pdf WAUZZZFZXPP011383.pdf WVWZZZ3CZGE197206.pdf
  9. Dzisiaj
  10. Witam. A5 8TA 2.0 diesel z 2011 roku. Jaki olej polecacie do wymiany w manualnej skrzyni? W Irlandii mamy mały wybór, co myslicie o CASTROL Transmax Manual V 15D971?
  11. Witam potrzebuje pomocy mam problem z wlaczajacym sie wentylatorem dmuchawy na postoju kilka minut po zamknieciu auta wentylator dziala na najwyzszych obrotach po czym akumulator pada. Nie wiem co sprawdzic i nie chce wymieniac poszczegolnych czesci az moze trafie. Na wskaznikach z zegarami auto pokazuje 90st i trzyma ta temperature jak silnik jest zimny to pomalu temp rosnie wraz z jazda. Sprawdzilem tez bezpiecznik 370 nie podobaja mi sie styki sa tak jakpoprzypalane oczyscilem je i rozebralem obudowe oraz podpialem napiecie i multimetr wydaje mi sie ze jest okey. I nie wiem co dalej czy to wina moze panelu klimatyzacji czy moze rezystora wentylatora czy moze kostki AIRBAG ktora jest w poblizu jak stukam w pas przedni i ruszam ta kostka zolta wentylator potrafi sie wylaczyc i wlaczyc. Ostatnio popryskalem tam preparatem od stykow i przez chwile byl spokoj ale po nocy znowu mialem rozladowany akumulator przez pewnie chodzacy wentylator. Macie jakies pomysly? Bezpieczniki z boku sprawdzilem sa okey.
  12. Cześć, posiadam Seata Exeo (A4 b6/b7) z 1.8T CFMA. Potrzebuję pomocy w kilku kwestiach ponieważ przy wymianie rozrządu okazało się że moje turbo nadaje się jedynie do wymiany, wrzuciłem hybrydę K03. I teraz zaczynają się pytania jakie części jeszcze muszę wymienić i jakie są ich oznaczenia itd. Wstępnie wiem o: Wtryski (polecono mi 550cc Bosch z adapterami wtyczek EV6 - EV1) InterCooler frontowy FMIC Przepływka 3 cale (tutaj pytanie jakie konkretnie oznaczenia ? musi być konkretnie z S3 czy np. Diesel AWX też pasuje bo gdzieś czytałem że tam też 3 cale - mogę się mylić) DownPipe (2,75" z termoizolacją już siedzi na samochodzie) Zawór DV (06A 145 710N jest prawie niedostępny, 06A145710P czy będzie okej ?) Sztywny TIP (Już zamówiony u Hoffman Custom) Sprzęgło z 1.9TDI AWX (już na samochodzie) Czy jest coś o czym zapomniałem, albo jakieś patenty znawców tematu ? Jest to mój pierwszy VAG z 1.8T, wiedzę czerpie tyle co czytam na forach i pytam znajomego mechanika także liczę na wyrozumiałość.
  13. ok, rozumiem👍
  14. Omyłkowo odpisałem tutaj. Moja odpowiedź miała być zamieszczona w poniższym temacie, gdyż myślałem, że tam zostało zadane to pytanie. https://a4-klub.pl/topic/504771-parametry-dpf-w-audi-a4-b8/#comment-5816421
  15. Mam katalizatory sztuk 2
  16. Wróżysz z fusów ? Przecież nic takiego nie napisałem, a w rzeczywistości jest wręcz przeciwnie, wartość popiołu mam około 60gr i między innymi dlatego napisałem ten post, żeby spróbować jak najdłużej współpracować z tą ekologią, ale nie wiem czy ten debilny system audi szybciej mnie nie pokona. Od ostatniego przerwanego wypalania zrobiłem ponad 200km, głównie dłuższe odcinki, nawet go przycisnąłem i jakoś nie wznowił wypalania? gdzie tu sens i logika? Na pewno nie będę jeździł z podpiętym obd, albo instalował kontrolek, jeszcze tak mnie nie powaliło. Swoją drogą gdyby auto miało służyć głownie na trasy, to jeszcze mniejszy sens jest tej ekologii.
  17. Tak w każdym nowszym tdi jest ogranicznik obr na postoju do 2,5 tyś obr.
  18. Można to zrobić w kazdym 1.8t niezależnie od kodu silnika, mogę polecić siebie ale niestety nie w podkarpackim..
  19. Wiesz co jeśli jakiś płaski element to chyba jest. Widziałem fajna rozpórke ale do b5 w tej pierwszej grodzi gdzie aku, i to jest naprawdę spoko.
  20. Dla zainteresowanych, dokładka na podwójny wydech idealnie pasuję i teraz wygląda to tak
  21. Powerflex strongflex poliuretany Olkusz Przy tym zawieszeniu na pewno musisz mieć oryginalną rozpórkę między akumulatorem a ścianą grodziową.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...