Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
rafiki5 obserwuje zawartość Audi A4 B7 1.8T Avant Sline 2007r LPG
-
Zobacz ogłoszenie Audi A4 B7 1.8T Avant Sline 2007r LPG Sprzedam moje prywatne auto Audi a4 b7 1.8T Sline Avant 2007r z manualną skrzynią biegów. Na dzień dzisiejszy przebieg auta wynosi 288 tys. km. Auto w moim posiadaniu od 8 lat, osobiście sprowadziłem je z Niemiec z przebiegiem 160 tys. km. Audi posiada instalację LPG STAG założoną w 2017r przy przebiegu 164 tys. km serwisowaną na bieżąco (książeczka serwisowa do wglądu). Auto bardzo doinwestowane robione pod siebie, przeszło szereg zmian zarówno wizualnych jak i mechanicznych poprawiających bezpieczeństwo i osiągi. Z grubszych rzeczy auto posiada: - program STAGE 1 robiony w Jaśle w zakładzie tuningowym GREGOR10. Moc auta 197KM 297NM (posiadam wykres) - wtryski BEX 320cc - drugi Intercooler z 2.0 TFSI - sportowy katalizator 200 CPSI - większe hamulce 320/288mm + przewody hamulcowe w stalowym oplocie - zawieszenie sportowe Sachs odpowiednik 1BE + sprężyny obniżające EIBACH -30mm - Sline zewnętrzny - Światła Xenonowe - Światła do jazdy dziennej DRL LED - tylne czujniki parkowania - kamera cofania - radio Android 2 Din (obsługa Car play, mapy, YouTube, Spotify, itd.) - zestaw głośnomówiący - sportowe kubełkowe fotele- skóra z alcantarą z elektrycznie ustawianym podparciem odcinka lędźwiowego -grzane fotele - multifunkcyjna kierownica - czujnik deszczu i zmierzchu - automatyczne światła - comming/leaving home - elektryczne szyby przód - elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka - fotochromatyczne lusterko wsteczne - pełen pakiet światło (całe wnętrze wymienione na LED) - klimatyzacja dwustrefowa (w pełni sprawna chłodzi bez zarzutu) - tempomat - wypinany oryginalny hak westfalia wbity w dowód - tylnie szyby delikatnie przyciemnione - subwoofer w boczku bagażnika - 2 oryginalne kluczyki Auto serwisowane na bieżąco i z wielką starannością na częściach oryginalnych bądź z górnej półki. Głównie służyło mi na dojazd do pracy więc musiało być zrobione na tip top. Auto po dużych serwisach mechanicznych w ostatnich 2-3 latach m.in.: -zrobiony przedni i tylni rozrząd ( przy 255tys km) -nowa chłodnica wody i termostat -kompletne sprzęgło z dwumasą -poduszki silnika -przednie łożyska -żarniki Xenon -zestaw zawieszenia (amortyzatory przód/tył wraz z sprężynami, odboje, osłony, poduszki + przednie górne wahacze, drążki kierownicze, łączniki stabilizatora) Ponadto w kwietniu tego roku zrobiony serwis hamulców: nowe tarcze + klocki tył, klocki przód + regeneracja/wymiana przednich tłoczków, prowadnic, gumek z zalaniem nowego płynu hamulcowego. Świeżo po serwisie gazu (04.2025r). Olej i filtry wymieniane maksymalnie co 10 tys km ostatnia wymiana 12.2024 przy przebiegu 284 tys km. Aktualny przegląd i ubezpieczenie do 12.2025r. Audi jak na swój wiek i przebieg zachowane w bardzo dobrym stanie mechanicznym i wizualnym. Mechanicznie nie wymaga aktualnie żadnego wkładu finansowego. Z rzeczy kosmetycznych do polakierowania przedni zderzak + wymiana pękniętej ramki grila (auto stoczyło mi się i zatrzymało na ogrodzeniu przez nie zaciągnięty ręczny). Obecnie stoi na 17" zimowych kołach i na takich je sprzedaję (srebrne alusy Ori Audi). Do auta dorzucam koła letnie 18"- grafitowe alusy niemieckiej firmy MAM model RS3 (ostatnie zdjęcie). Cena jaka mnie interesuje to 28 tys. zł. Auto do zobaczenia w Zawidowie (woj. Dolnośląskie). Zapraszam do kontaktu tel. 726-466-945. Gdy nie odbieram zostaw wiadomość, napewno oddzwonię w wolnej chwili. Użytkownik rafiki5 Data 06/10/25 Cena 28,000.00 PLN Kategoria A4 B7
-
Pozostały czas: 29 dni i 23 godziny
- Sprzedam
- Używany
Sprzedam moje prywatne auto Audi a4 b7 1.8T Sline Avant 2007r z manualną skrzynią biegów. Na dzień dzisiejszy przebieg auta wynosi 288 tys. km. Auto w moim posiadaniu od 8 lat, osobiście sprowadziłem je z Niemiec z przebiegiem 160 tys. km. Audi posiada instalację LPG STAG założoną w 2017r przy przebiegu 164 tys. km serwisowaną na bieżąco (książeczka serwisowa do wglądu). Auto bardzo doinwestowane robione pod siebie, przeszło szereg zmian zarówno wizualnych jak i mechanicznych poprawiających bezpieczeństwo i osiągi. Z grubszych rzeczy auto posiada: - program STAGE 1 robiony w Jaśle w zakładzie tuningowym GREGOR10. Moc auta 197KM 297NM (posiadam wykres) - wtryski BEX 320cc - drugi Intercooler z 2.0 TFSI - sportowy katalizator 200 CPSI - większe hamulce 320/288mm + przewody hamulcowe w stalowym oplocie - zawieszenie sportowe Sachs odpowiednik 1BE + sprężyny obniżające EIBACH -30mm - Sline zewnętrzny - Światła Xenonowe - Światła do jazdy dziennej DRL LED - tylne czujniki parkowania - kamera cofania - radio Android 2 Din (obsługa Car play, mapy, YouTube, Spotify, itd.) - zestaw głośnomówiący - sportowe kubełkowe fotele- skóra z alcantarą z elektrycznie ustawianym podparciem odcinka lędźwiowego -grzane fotele - multifunkcyjna kierownica - czujnik deszczu i zmierzchu - automatyczne światła - comming/leaving home - elektryczne szyby przód - elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka - fotochromatyczne lusterko wsteczne - pełen pakiet światło (całe wnętrze wymienione na LED) - klimatyzacja dwustrefowa (w pełni sprawna chłodzi bez zarzutu) - tempomat - wypinany oryginalny hak westfalia wbity w dowód - tylnie szyby delikatnie przyciemnione - subwoofer w boczku bagażnika - 2 oryginalne kluczyki Auto serwisowane na bieżąco i z wielką starannością na częściach oryginalnych bądź z górnej półki. Głównie służyło mi na dojazd do pracy więc musiało być zrobione na tip top. Auto po dużych serwisach mechanicznych w ostatnich 2-3 latach m.in.: -zrobiony przedni i tylni rozrząd ( przy 255tys km) -nowa chłodnica wody i termostat -kompletne sprzęgło z dwumasą -poduszki silnika -przednie łożyska -żarniki Xenon -zestaw zawieszenia (amortyzatory przód/tył wraz z sprężynami, odboje, osłony, poduszki + przednie górne wahacze, drążki kierownicze, łączniki stabilizatora) Ponadto w kwietniu tego roku zrobiony serwis hamulców: nowe tarcze + klocki tył, klocki przód + regeneracja/wymiana przednich tłoczków, prowadnic, gumek z zalaniem nowego płynu hamulcowego. Świeżo po serwisie gazu (04.2025r). Olej i filtry wymieniane maksymalnie co 10 tys km ostatnia wymiana 12.2024 przy przebiegu 284 tys km. Aktualny przegląd i ubezpieczenie do 12.2025r. Audi jak na swój wiek i przebieg zachowane w bardzo dobrym stanie mechanicznym i wizualnym. Mechanicznie nie wymaga aktualnie żadnego wkładu finansowego. Z rzeczy kosmetycznych do polakierowania przedni zderzak + wymiana pękniętej ramki grila (auto stoczyło mi się i zatrzymało na ogrodzeniu przez nie zaciągnięty ręczny). Obecnie stoi na 17" zimowych kołach i na takich je sprzedaję (srebrne alusy Ori Audi). Do auta dorzucam koła letnie 18"- grafitowe alusy niemieckiej firmy MAM model RS3 (ostatnie zdjęcie). Cena jaka mnie interesuje to 28 tys. zł. Auto do zobaczenia w Zawidowie (woj. Dolnośląskie). Zapraszam do kontaktu tel. 726-466-945. Gdy nie odbieram zostaw wiadomość, napewno oddzwonię w wolnej chwili.28,000.00 PLN
ZAWIDÓW - PL
-
Dzięki
-
Oczka ściemniały temu misiu.
-
Check engine i błędy P017200 oraz P042000 w Audi A4 B8 1.8 TFSI
george odpowiedział(a) na NelsonPL temat w Audi A4 B8
Tylko i wyłącznie wymiana na oryginalną. Sprawna odma to podstawa w TFSI. -
Dopiero będę mógł w weekend to zrobić
-
Auto scana z vcds ? Jeśli tak to dopiero będę miał możliwość w weekend to zrobić
- Dzisiaj
-
No i to jest pozytywne. Mój stoi na parkingu i też sobie czasem lubię na niego popatrzeć przez okno 😁
-
Nie trzeba. Tylko po wymianie.
-
Błąd czujnika Nox w Audi Q7 4M 3.0 TDI
xXPiotrekXx19 odpowiedział(a) na xXPiotrekXx19 temat w Audi Q
Czy po wyjęciu tego wtryskiwacza i wymyciu go jak opisałeś wcześniej i ponownym montażu trzeba przeprowadzić jakąś adaptacje czy trzeba jeździć aż sam sobie sprawdzi sprawność układu ? Bo na postoju jak chciałem sprawdzić sprawność działania układu zostało przerwane z uwagi na bezpieczeństwo / usterkę gdzie pewnie chodzi o to że kazało aby auto stało na postoju na wciśniętym pedale w podłogę i pewnie o takie bezpieczeństwo chodzi pod kątem silnika chociaż i tak na więcej niż 2 tys obrotów się nie kręcił. -
Błąd czujnika Nox w Audi Q7 4M 3.0 TDI
xXPiotrekXx19 odpowiedział(a) na xXPiotrekXx19 temat w Audi Q
Bardzo dziękuję. -
michalspam94 obserwuje zawartość Syrena alarmu - lokalizacja
-
Trochę odgrzewany kotlet, ale u mnie pojawił się ten problem, więc zostawię info co ustaliłem. Syrena znajduje się pod tym kanałem powietrza. Prawdopodobnie bateria dokonała żywota. Mam u siebie identyczny problem. Niestety ciężko o baterię w rozsądnej cenie.
- Wczoraj
-
No cześć ja tak podejrzewałem że to będzie to samo co miałem w Mercedesie też plastikowa kopuła , też zaczeła ciec i póki sie nie grzebało przy aucie wszystko było ok. Mechanik twierdzi że te górne uszczelnienia dawał nowe ale mimo wszystko jest jak jest . Czyli wniosek taki że jak to stare jest szczelne to lepiej tego nie ruszać albo wymieniać tak jak ty zrobiłeś nową pokrywę wraz z nowymi uszczelnieniami i pasuje . Ja wyciągnąłem to uszczelnienie „ Warge „ i jest na rynku klej na bazie sylikonu Loctite 5980 do połączeń gumowo metalowych odporny na olej temperaturę i drgania . Przed włożeniem posmarowałem i wcisnąłem ruchem obrotowym w pokrywę zaworów . Potem znowu odłuściłem wtrysk lekko użyłem Loctite 577 i wcisnąłem wtrysk . Póki co daje temu poleżeć niech zaschnie i dam znać.
-
Czy każda poduszka silnika w Audi A4 B8 2.0 TDI musi być podpięta?
P.Wiśnia odpowiedział(a) na Diego Risek temat w Audi A4 B8
Tylko poduszka po stronie kierowcy jest z zaworem elektrycznym, jeżeli mowa o stronie pasażera to znaczy że poduszka była zmieniana. Jeżeli nie masz tej wtyczki po stronie kierowcy to poszukaj czy gdzieś nie jest wsadzona/ucięta. Jeżeli jej niema to musisz poprowadzić przewód od pinu nr 1 w kostce do pinu nr 29 w 60 pinowej kostce ECU. Pin numer 2 kostki mostkujesz do przewodu z pinu nr 1 elementu grzejnego odpowietrznika skrzyni korbowej. * Jeżeli nie masz tego elementu to po prostu podłącz do masy. ** Jeżeli masz ten element ale ci się nie chce, to też po prostu podłącz do masy. Kostka ma numer: 8K0 973 702 C + nakładka ochronna 6H0 971 921 C Łap schemat: -
Czy te alternatory będą pasować do Audi A4 B7 2.0 ALT?
P.Wiśnia odpowiedział(a) na Peplas temat w Audi A4 B6/B7
Jeżeli aktualny działa prawidłowo to nie zmieniaj. Jak nie działa prawidłowo to najlepiej szukaj takiego jaki masz. Według etki te będą pasować do ALTA: 06B903016P - 120A - BOSCH 06B903016AE - 120A - VALEO 06B903016AB - 140A - BOSCH 06B903016AF - 140A - VALEO 06B903016AC - 150A - VALEO 06D903016 - 150A - VALEO 06D903016A - 140A - VALEO A tutaj schematy tych które wymieniłeś: 06B903016AE - VALEO - 120A 06B903016AB - BOSCH - 140A: 06D903016 - VALEO -
Wrzuć pełnego auto-scana
-
Wrzuć pełnego auto-scana
-
Szczypior21 obserwuje zawartość Gaśnie przy odpaleniu i Brak ogrzewania
-
Przy prędkości powyżej ok 120km i więcej, leci z nawiewów zimne powietrze niezależnie od tego czy jest włączona klima czy nie, nawet nastawienie temp na high nic nie daje, gdy jeździ się do 100 km to leci ciepłe powietrze dobrze. Pompa wody jest nowa, błędów od klimatyzacji i nawiewów brak. Silnik 2.0 tfsi cncd
-
Od ostatniego czasu samochód po odpaleniu na takim jakby pół ciepłym, odrazu gaśnie, po drugim odpaleniu, odpala ale falują obroty ale jak w tym samym czasie doda się gazu i przygazuje się mu chwilę to okej i auto chodzi normalnie. Na zimnym odpala normalnie bez żadnego problemu dodam, że nie zawsze występuje ten problem tylko raz na jakiś czas. Ogólnie błędów tak samo brak. Silnik 2.0 tfsi cncd 2013 rok jeśli ktoś byłby mi wstanie nakierować lub pomóc byłbym wdzięczny
-
Szczypior21 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Uszkodzona ścianka cylindra i brak kompresji w Audi A4 B6 1.8T BFB
Yanek... odpowiedział(a) na Yanek... temat w Audi A4 B6/B7
Dziękuję wszystkim za poświęcony czas i zainteresowanie tematem !!! Kupiłem już inne auto, ponieważ potrzebowałem codziennego środka transportu do pracy. Jeśli ktoś byłby zainteresowany zakupem tego, zapraszam do kontaktu na priv – prześlę zdjęcia i szczegółowo opiszę, co zostało wymienione. -
Temperatura oleju 120, a płynu 105-110 stopni w Audi A4 B9 2.0 TDI
YossPL odpowiedział(a) na YossPL temat w Audi A4 B9
No i tego jeszcze nie testowałem, dzięki. Ale jeśli będzie spadała to znaczy, że pompa nie pompuje na neutralu tyle płynu ile powinna - to masz na myśli? -
Temperatura oleju 120, a płynu 105-110 stopni w Audi A4 B9 2.0 TDI
YossPL odpowiedział(a) na YossPL temat w Audi A4 B9
Czujnik temperatury raczej działa OK bo podgladaliśmy go w realnym czasie na kompie i nie pokazywał żadnych chorych wartości, temperatura wzrastała raczej tak jak można się było spodziewać. Wentylator chłodnicy włącza się przy 102 st. więc nie powinien dopuszczać powyżej 105 st.Co ciekawe, normalnie jak wentylator się włącza to temperatura powinna chyba spadać gwałtownie a on ją utrzymywał ledwo na poziomie 102 stopni. Wprawdzie wtedy temperatura otoczenia była w granicach 20 stopni i nie udało nam się wywindować temperatury płynu powyżej 105 stopni ale brak gwałtownego schłodzenia też wydawał nam się nietypowy -
Rzuć okiem na ten wątek. Podobny problem. https://a4-klub.pl/topic/504273-problem-z-dokończeniem-procedury-dopalania-dpf-po-jego-regeneracji-w-audi-a4-b8-20-tdi/#comment-5816584
-
Zerwany gwint głowicy mocujący pompowtryskiwacz w Audi A4 B6 1.9 TDI AVB
Lovely Man odpowiedział(a) na nachaj85 temat w 1.9TDI
Wkładka helicoil trzyma lepiej niż oryginalny gwint w aluminium bo go nie zatrzesz, sprężynka jest ze specjalnej stali -
Cześć. Też mi ciekło z tych uszczelek w poprzednim 3.0TDI właśnie po wymianie podkładek pod wtryskami, pamiętam, że sporo oleju zbierało się w tym korytku. Wymieniłem całą pokrywę zaworów razem z uszczelnieniami i problem ustąpił.
-
Audi News
-
- 0 odpowiedzi
- 473 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 452 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 372 wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 1240 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 1135 wyświetleń
-
-
Tematy