Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Właśnie o to to chodzi , żeby kierunek był bardziej widoczny to gasnie DRL. W EU wydaniu ch...o to wygląda a nie w wydaniu USA. Jak mi wpada w łapy jakieś A4,5,6,7 czy inne Q5 to zawsze wywalam.ten glupi EU pomysł z DRLem i stosuje ten z USA
  3. Dzisiaj
  4. Znalazłem na jakimś zagranicznym forum post o zmianie zachowania DRL przy kierunkowskazie. Wygląda na to, że domyślnie w USA światła dzienne całkowicie się wyłączają, a w EU płynnie przygasają. Da się to włączyć w module 09, konkretnie bajt 2 – bit 6. Może tylko dla mnie to było odkrycie, ale uważam to za najlepsze rozwiązanie - całkowite wyłączenie DRL wyglądało słabo, z kolei przy włączonych słabiej było widać kierunkowskaz.
  5. Da się, w testach wykonawczych.
  6. 059903024H = 059903024A
  7. Jestem bardzo zadowolony ostatnio byłem we Włoszech i spalanie miło mnie zaskoczyło:
  8. Potrzebuję nr oryginalnego alternatora, prawdopodobnie mam do wymiany. Nr VIN WAUZZZF49HA040186. Ewentualnie jakieś zamienniki?
  9. Odczyty czujnika G62/G2 powinny być tożsame z ewentualną małą odchyłką (według mnie +/- 1stC). W tym przypadku jest ona za duża.
  10. Już teraz wiem, bo wyłącza mi nawet nawiew klimy. Tylko teraz czy to na pewno alternator?
  11. Da się wymusić działanie spryskiwacza do reflektorów? działa tylko raz na czas a nie wiem od czego to zależy kiedy zadziała a kiedy nie.
  12. Nikt nie wie? Czyli wychodzi że pakiet z Cubictelecom ma sens tylko gdy mamy działającą licencję na usługę nawigacji online + mapę w niej satelitarną oraz gdy chcemy używać AccessPointa w samochodzie.
  13. Witam, miałem problemy z odpalaniem auta, po podłączeniu pod komputer na zimnym silniku czujnik G2 pokazywał temperaturę otoczenia natomiast czujnik g62 okolice -15. Zakupiłem w stacjanoranym sklepie motoryzacyjnym oryginalny czujnik VW (rzekomo) i teraz na zimnym silniku czujnik g62 pokazuje 14C a czujnik g2 21C, różnica niby nie duża ale chyba powinna być mniejsza? Auto w każdym bądź razie odpala normalnie natomiast pojawił się problem z osiągnięciem temperatury roboczej bo zajmuje to z 15km, układ zdaje się odpowietrzalem tak jak zawsze i nigdy wcześniej nie miałem z tym problemu (nawiewy na HI i lałem płyn przez odpowietrznik). Teraz po osiągnięciu 90C na zegarach wskazania na vcds to g62 99C oraz g2 88C. Ferelny czujnik, zapowietrzony układ czy miałem pecha i zaciął się termostat? Na gaz przełącza się tak samo szybko jak zawsze, z nawiewów daje gorącym, przed wymiana czujnika 90C osiągał normalnie.
  14. Naładowany aku ma 12,5 - 12,8 V, a napięcie ładowania miedzy 13,2 - 14,4 V więc prawdopodobnie nie masz ładowania i jezdzisz na samym akumulatorze.
  15. Log-WAUZZZF49HA040186 aku.txtLog-WAUZZZF49HA040186 aku.txtPojawił mi się błąd: "instalacja: awaria, udaj się do serwisu". Najpierw jakoś tydzień temu i zgasł. Teraz drugi dzień i nie gaśnie. Wyskakuje ikonka akumulatora i silnik automatycznie podbija obroty do ~1000 obr/min. Po przeskaniwaniu VCDS-em jest błąd alternatora. Aku na uruchomiony silniku pokazuje ~12V czyli nie ma ładowania? Alternator do wymiany?
  16. Hej, czy ta wersja zadziała na A3 z 25 r.? Niestety na dziale z A3 nikt nie odpowiada. Czy ten plik aktualizacji jest uniwersalny dla wszystkich platform MHI3? Obecnie mam wersję 4318.
  17. Dzień dobry, proszę o podanie numerów OEM klocki/tarcze tył WAUZZZ8E97A133293 Ewentualnie jakie polecacie tarcze i klocki, zastanawiam się nad klockami ceramicznymi ale nie wiem czy jest teraz sens wsadzać takie klocki na tył jak na wiosnę wymieniałem tarcze i klocki z przodu (głupi bylem ze nie wymieniłem i tylu )
  18. Napisz co konkretnie chcesz, mogę ogarnąć.
  19. Hej. Jesteście w stanie mi podpowiedzieć jakie żarniki muszę kupić do tych lamp? Przepala mi sie jedna strona wiec chce wymienić obie, podejrzewam ze siedzą tam standardowe od nowości ,dosyć fajnie świeciły i barwa też ok wiec chciałbym takie same ale jezeli macie cos sprawdzonego i jeszcze lepszego to chetnie sie dowiem. Pozdro
  20. Wrzuć pełny auto-scan a nie zdjęcie.
  21. Też mam tak samo z tym lte i w niczym to nie przeszkadza. Ale navi działa ok.
  22. Dziękuję bardzo, a jak bardzo jest to skomplikowane, dużo jest różnic i przekładania pinów ? Pierwszy raz robię taki zabieg i wgl swap i nie ukrywam że lekko mnie to martwi. Wiem że mogłem dać instalacje i ecu bpw ale już kupiłem wiązkę i dostałem pociętą więc wolę zostać przy starej wiązce z b6. Może ktoś robił i ma zdjęcie kostek z poprzekladanymi pinami to może by mi to w jakimś stopniu ułatwiło pozdrawiam
  23. Gorczyk

    B7 Crew

    Panowie czy ktoś poratuje jakąś wiedzą na temat spinek/uchwytów wiazki cewek przy BFB.
  24. To nie jest pomimo tego punkt masy. Na przyszłość jak zastosujesz zamiennik zamiast dołączonego oryginalnego kabla, to napisz to w opisie. Jest to istotna informacja (jak sam widzisz).
  25. Cześć. Od jakiegoś czasu zmagam się z niedziałającym asystentem parkowania w seacie exeo 1.8t 2009r. Skan vcds wykazuje jeden błąd: W necie nic sensownego nie mogę znaleźć, byłby w stanie ktoś coś pomóc od czego zacząć? Ew. jeśli centrum Polski jestem w stanie podjechać.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...