Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Dlaczego na scanie nie ma błędu?
  3. Też będę w weekend ogarniał uszczelkę i tam pod napinaczem też chcę zrobić, ciekawe czy się uda 😉 W planach też wymalowanie i wyczyszczenie pokrywy 😉
  4. Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,0F,11,15,16,17,18,36,37,45,46,55,56,57,65,67,69,75,76,77 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 557 Component: 2.0L R4/5VS G 0006 Coding: 0011501 Shop #: WSC 63351 Nie ma błędów . Readiness: 0010 0001 Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front D1320 Coding: 04275 Shop #: WSC 06435 Nie ma błędów . Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 Component: A4 Klimaautomat 0711 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 1 Błąd Zapis.: 01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 Component: int. Lastmodul RDW 0510 Coding: 00001 Shop #: WSC 00000 Nie ma błędów . Skipping Address 15-Airbags Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 J Component: Lenksáulenmodul 0204 Coding: 00021 Shop #: WSC 63351 Nie ma błędów . Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 900 F Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D13 Coding: 00100 Shop #: WSC 00186 WAUZZZ8EZ1A067172 AUZ6Z0A0101163 Nie ma błędów . Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 L Component: Komfortgerát T03 0112 Coding: 06720 Shop #: WSC 63351 2 Znalezione: 01560 - Passenger Door 61-00 - Won't De-Safe 01562 - Right Rear Door 61-00 - Won't De-Safe Address 76 ------------------------------------------------------- Controller: 8Z0 919 283 A Component: Parkingsyst. A4 RDW D06 Coding: 00104 Shop #: WSC 63351 Nie ma błędów . End -------------------------------------------------------
  5. Dzisiaj
  6. Nazwijmy to po imieniu, auto stoi w (wolnym) warsztacie samochodowym. Sugerowanie słowem "serwis" ma tu na celu omyłkowe wskazanie na ASO, co nie jest prawdą Dlaczego nie napiszesz po prostu jak każdy tutaj, "auto jest u mechanika, czy w warsztacie"? To żadna hańba...
  7. I znowu tajemnica 🙃 P.S. Pisanie niemieckiej wielką literą, nie sprawi, że części będą lepszej jakości
  8. Witam chciałbym dołożyć ori subwoofer do bagażnika w avancie mam podstawowe mmi bez navi i radio audi concert z głośnikami tylko w drzwiach czy ktoś się orientuje co i jak podłączyć ? auto to a4 b8 lift 2013 model radia w załączniku
  9. Podłącz auto pod oryginalny VCDS. Masz zapisany błąd w sterowniku kamery, który jest powodem komunikatu i niedziałania asystenta.
  10. Jak widzisz jest różnica w jakości wykonania i stąd ta cena na oryginalne części z ASO. Tylko te, które spełniają srogie wymogi i trzymają tolerancje otrzymują logo i mogą być sprzedawane w ASO. Wszystko inne to rynek wtórny...
  11. Może być..Do tej pory używam i jestem zadowolony. Od tego jest gwarancja.
  12. Oryginalne są części tylko z ASO z wytłoczonym logo. Wszystko inne to zamienniki na rynek wtórny.
  13. Mała popołudniowa robota. Niestety uszczelka pokrywy zaworów miała już dość i puściła olej. Byłem z tym u mechanika i powiedział, że na 90% uszczelka pod napinaczem, trzeba demontować rozrząd z przodu i robota 1000zl a nawet nie spojrzał . Przy demontażu rozpadł się niestety ze starosci trójnik.
  14. Warto się czasami domyśleć... Nie wstawiane byle co tylko części orginalne z zmazanym logo numerem czy jak to tam się nazywa. Części porządnej Niemieckiej firmy. Gwarancję na remont silnika mam 2 lata więc mi nie przeszkadza jak trochę ULTRA pobędzie w serwisie.🙂 Nic mnie to i tak przecież nie kosztuje.
  15. Witam Grupę! Jestem świeżym posiadaczem B9 2.0 tdi z 2019r i posiadała on przy zakupie juz błędy. Po odpaleniu PRAWIE za każdym razem pojawiają się na wyświetlaczu/zegarach dwa komunikaty: -Wspomaganie hamowania: działanie ograniczone. Możliwa dalsza jazda. Zgłoś się do serwisu. (pedał hamulca reaguje zupełnie inaczej gdy jest ten błąd) -System Start-Stop: niedostępna. Proszę zgłoś się do serwisu. (mam wyłączone lub wyprogramowane start stop) Jakie mogą być przyczyny tego? Załączam auto skan, który zrobił mi mój kolega jakimś chińczykiem. AutoScan-A4B9.txt
  16. I z tego właśnie powodu, należy zawsze wrzucić pełny auto-scan, aby mieć jak na dłoni wszystkie potrzebne informację o aucie
  17. Sprawdzić i dopasować kodowanie do auta/wyposażenia. Z tego co widzę, musisz tam tylko zmienić region z NAR na resztę świata. Na scanie brak sterownika haka, więc haka holowniczego raczej nie masz, więc to już pasuje.
  18. czyli będę zmuszony raczej pojechać do kogoś kto ma oryginał czyli po przypisaniu, tzw parametryzacji trzeba będzie coś jeszcze robić ? czy wreszcie będę mógł się tym cieszyć
  19. Muskel1

    B9 Fellows

    Wyciągnij bezpiecznik od wspomagania i sprawdź, czy nadal tak jest. Być może magiel dostał.
  20. Nie używam klonów i nie powiem, ale z tego co wiem, nie masz dostępu chinolem do menadżera plików.
  21. WAUZZZ8EX5A441795 LZ9Y
  22. widzę że to jest VCP, a chińczykiem da się to zrobić ?
  23. sosim

    B9 Fellows

    Ja mam trochę pytanie z innej beczki, byłem z tym i w ASO i u innego mechanika - żadnej diagnozy. Może ktoś kojarzy problem? Postaram się opisać jak najlepiej się da. Po zatrzymaniu auta pojawiają się ciche, ale wyraźne metaliczne uderzenia — mniej więcej bang… bang… bang co 1–3 sekundy. Czuć je lekko na kierownicy i w drzwiach kierowcy. Dźwięki trwają około 10–15 sekund podczas postoju, po czym same ustają (lub od razu po zgaszeniu silnika - ale gdy wył. się automatycznie przy systemie start-stop wciąż te dźwięki występują). Jeśli przejadę nawet kawałek do przodu, stukanie znowu się zaczyna i znów ustaje po kilkunastu sekundach. Nie pojawia się w trakcie jazdy, samo dodanie gazu na postoju też nie powoduje powrotu dźwięku — tylko rzeczywisty ruch auta. Nie ma znaczenia rozgrzanie oleju, temp. na zewnątrz itp. Zaczęło się to po naprawie prawego przodu (dostałem na parkingu od cofającego auta), gdzie wymieniany był prawy błotnik, zderzak, prawy reflektor i plastikowa osłona półosi. Ja już wariuję.
  24. Sparwdzałem właśnie, zestaw danych jest dostępny do tych sterowników pod to auto (A5 8T Coupe s-line). Wgranie zestawu danych, parametryzacja itp..
  25. Ok, a jeśli sam bym nie dał z tym rady bo mogę coś chyba uwalić, to jak mam prawidłowo wytłumaczyć dla majstra co ma zrobić ? bo nie wiem czy zrozumie słowo parametryzacja bo to chyba tak się nazywa
  26. jeśli tak jest, to bardzo "miło" że autor wątku zapomniał o tym wspomnieć opisując usterkę...
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...