Auto ma na teraz 195 tyś przebiegu, kompresja na wszystkich cylindrach między 13,3 -a 13,5 bar, wymienione zostało -
rozrząd ( Borsechunt ), wtryski ( Bosch ), świece, odma ( oryginał ),cewki zapłonowe ( oryginał ) wszystkie czujniki położenia wałków, pompa wysokiego ciśnienia ( oryginał ) pompa w baku ( oryginał ) zawór evap ( oryginał ) magnesy zmiennych faz , zawory zmiennych faz w wałkach, podpora wałków, czujniki Map sensor oba, dwumasa, dwie sądy lambda ( oryginały ). Silnik po tych zabiegach nie potrząsa się jak na początku i jest poprawa w 90% ale nie mniej czasem delikatnie coś czuć, bywa że przez jakiś czas gdy dojadę na światła to trudno stwierdzić czy silnik pracuje czy nie a czasem jest lekko wyczuwalne takie zaburzenie pracy. Na VCDS silnik bez błędów, ale jak obserwuje online to na wolnych obrotach bywa że wypadają pojedyncze zapłony w sumie na wszystkich cylindrach. Samochód ma moc i podczas przyspieszania chodzi płynnie i bezproblemowo, wypatrzyłem kamerką że na dwóch cylindrach po nocy na zaworach potrafi się zebrać kropla oleju, nie na tyle by kapnęła na tłok ale widać olej zbierający się przy zaworach, jestem umówiony na wymianę uszczelniaczy zaworowych tak więc przy okazji wymienię te dwa wałki rozrządu, skontroluję dźwigienki i popychacze jak coś to wymienię. Taki przynajmniej mam plan