Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Dzisiaj
-
A pochwalisz się jak to zrobiłeś? Jakiś patent czy specjalne narzędzie?
-
Dołączył do społeczności: Goral_xxx
-
sQak obserwuje zawartość Lista modułów komfortu 46 w Audi A4 B6 i B7 z opisem funkcji
-
320 mm. Pamiętaj, że klocki są mocowane na drut, nie na blaszkę jak w B7/C6/Exeo.
-
Black heban - czyli LZ9W! *FMIC*SOFT*BBS*EXHAUST*SLINE
george odpowiedział(a) na Koziar993 temat w Audi A4/S4 B6
Dobry bandyta! -
Audi A4 B6 Avant 2.7 BiT / S-Line Plus/ Quattro/Recaro/Rotor 19"/Big Brakes 345/300
george odpowiedział(a) na MichałA4 temat w Audi A4/S4 B6
Szkoda! Dalsze problemy po zmianie silnika? -
Na drugim zapłonie jest to samo. Kręci 4,5 sekund i tak jakoś ciężko ma zapalić. Więc wychodzi z tego, że to nie ten zawór. Wiesz co, próbowałem jak miałem drzwi kierowcy otwarte i zauważyłem, że po tym ciężkim odpaleniu zalatuje trochę zapach benzyny. Jest przez chwilę mocno wyczuwalny w kabinie.
-
219 lub 373 a jak nie to pompa walnięta, mając kluczyk przekręcony na zapłon i wyciągając i wkładając przekaźnik będzie słychać pompę paliwa(uważnie się wsluc**jąc), zdalnie tylko tyle mogę pomóc
-
Klimatyzacja grzeje zamiast chłodzić a4 b7
PiotrZST odpowiedział(a) na PiotrZST temat w Audi A4 B6/B7
Przy próbie dobicia czynnika (z allegro) ciśnienie pokazuje w normie. Z klimy daję cały czas gorące powietrze i jak kolega podłączył VCDS okazało się, że niby zawór. Czy wymiana zaworu w 100% pomoże? -
Witam. Mam problem bo pewnie coś namodziłem. Podłączyłem kamerę cofania tak jak wyżej kolega - chin. Wykonałem kodowanie i cacy działa. Coś mnie tknęło po kilku godzinach i stwierdziłem, że usunę błędy. Po usunięciu błędów...d*p... podgląd z kamery cofania zniknął. Ponownie zakodowałem- sprawdziłem kodowania, reset jednostki i nie ma widoku z kamery. Co tu robić żeby znowy był obraz? Kodowania jakie zrobiłem Wykonałem kodowania: - moduł 19 - lista instalacji - 6C - moduł 5F - adaptacja - VPS_0x0B - aktywne - moduł 5F - VPS_0x0B_msg_bus - terminal 15 - moduł 09 - byte 35 - bit 4 - moduł 09 - byte 38 - bit 2 (byte 38 - nie było nic zaznaczone) Plus 6c sprawdziłem zaznaczone jest Bajt 4 bit 1
-
Witam mam problem z 2.0tdi 16v 170km brd Edit wtryski+sterownik został zamontowane bre 16v 140km nic nie pomogło Ekologia off zaślepiony egr klapy wirowe off Turbo nowy rdzeń czujnik walka rozrzadu nowy (bez poprawy) Sterownik+wtryski wleciał bosch z bre 2.0tdi 16v 140km(brak poprawy) Wacumpompa po regeneracji Przeplywomierz nowy,panewki kpl wał walki rozrzadu glowica robiona z 15tys km temu klapy gaszenia druga,membrana odmy nowa, rozrzad ustawiony na blokadach na 0 byl przestawiany pod kompem nic nie dało Messenger_creation_D3246522-B0F1-4225-86AF-ECF4ABA51990.mp4 Messenger_creation_0B26775A-0F79-49D6-9DF2-771A68B67A00.mp4
-
Zamawiałem z serwisu około 3 lata temu. Sam musisz oprawić. Przyślą w najdrobniejszych częściach. Niewdzięczna praca. Jeżeli rozmawiamy o kostkach przy cewkach. A... źle zrozumiałem... Spinki do wiązki dobierasz po fi otworu w który mają pasować. Wtedy pasują elegancko. Zazwyczaj jednorazowo. Są też takie pod odpowiednim otwór i na pasek zaciskowy. I to rozwiązanie bym Ci polecał. allegro.pl ALLEGRO.PL
-
gpspl obserwuje zawartość A4 B6 cabrio 1.8T BFB - EVAP nieprawidłowy przepływ
-
Cześć, W moim cabrio od kiedy go kupiłem pojawia się błąd EVAPu - P0441 nieprawidłowy przepływ. Zawor n80 jest wymieniony i cyka jak mu zapuszczę test z VCDS. Jak bak jest pełny to błąd nie wyskakuje nawet po przejechaniu więcej niż te 50km po których pojawia się zwykle MIL. Z historii auta wiem że poprzedni właściciel podłączył filtr paliwa jakoś na odwrót czy inaczej i długo dochodził do tego czemu auto nie chodzi dobrze. Podobno zostało to naprawione, ale może miało to jakiś wpływ na uszkodzenie czegoś :). Mam też nieodparte wrażenie że był bity z przodu z prawej strony - wniosek z tego że jedna lampa to xenon ta po lewej a prawa założona zwykła na h7 i na lampie ślady lakieru Teraz moje pytanie gdzie szukać dalej co powoduje problem?
-
Gruda5520 obserwuje zawartość Zaciski hamulcowe
-
Witajcie, mam takie zaciski hamulcowe, najprawdopodobniej są one z A6 C5 lift aluminiowa zwrotnica. Jarzmo posiada numer 630 . Nie wiem czy są to zaciski pod tarcze 320 czy 340 ?
-
Black heban - czyli LZ9W! *FMIC*SOFT*BBS*EXHAUST*SLINE
Koziar993 odpowiedział(a) na Koziar993 temat w Audi A4/S4 B6
Nie umiem robić ładnych zdjęć , nigdy nie znałem się na fotografii i na chatgbt też się nie znam. Dołożyłem dziś dokładkę przód i boczne od Piotra Peszek z naszej grupy, gładki zderzak i moim zdaniem 20 latek robi robotę . Niedługo przyda mu się jakaś polerka , mimo wszystko chyba samochód dostaje dożywocie . Obecnie przyszłe plany nie licząc air ride to : grill s4 , srebrne lusterka i nowa ramka dolnego grilla bo ni da się już spolerowac. -
Arturq99 obserwuje zawartość Zamiana concert 1 din na rns-e + moduł i kamerka
-
Zamiana concert 1 din na rns-e + moduł i kamerka
Arturq99 odpowiedział(a) na Marcin1501 temat w Audi A4 B6/B7
Cześć, udało ci się to zrobić? Kupiłem radio i też planuje zrobić to co ty -
Uszkodzony zawór zwrotny w filtrze paliwa, przez co paliwo się cofa do baku. Ewentualnie może się próżnia robić w baku jeżeli kanał wentylacyjny jest zatkany.
-
Nic tym płytkom nie ma, tak ktoś kiedyś zostawił na finalnym montażu.
-
Są ok, na pewno lepsza jak ina.
-
Auto ma na teraz 195 tyś przebiegu, kompresja na wszystkich cylindrach między 13,3 -a 13,5 bar, wymienione zostało - rozrząd ( Borsechunt ), wtryski ( Bosch ), świece, odma ( oryginał ),cewki zapłonowe ( oryginał ) wszystkie czujniki położenia wałków, pompa wysokiego ciśnienia ( oryginał ) pompa w baku ( oryginał ) zawór evap ( oryginał ) magnesy zmiennych faz , zawory zmiennych faz w wałkach, podpora wałków, czujniki Map sensor oba, dwumasa, dwie sądy lambda ( oryginały ). Silnik po tych zabiegach nie potrząsa się jak na początku i jest poprawa w 90% ale nie mniej czasem delikatnie coś czuć, bywa że przez jakiś czas gdy dojadę na światła to trudno stwierdzić czy silnik pracuje czy nie a czasem jest lekko wyczuwalne takie zaburzenie pracy. Na VCDS silnik bez błędów, ale jak obserwuje live to na wolnych obrotach bywa że wypadają pojedyncze zapłony w sumie na wszystkich cylindrach. Samochód ma moc i podczas przyspieszania chodzi płynnie i bezproblemowo, wypatrzyłem kamerką że na dwóch cylindrach po nocy na zaworach potrafi się zebrać kropla oleju, nie na tyle by kapnęła na tłok ale widać olej zbierający się przy zaworach, jestem umówiony na wymianę uszczelniaczy zaworowych tak więc przy okazji wymienię te dwa wałki rozrządu, skontroluję dźwigienki i popychacze jak coś to wymienię. Taki przynajmniej mam plan
-
Dzięki. Co do 20 to wydaje mi się l, że 0.6 l wiecej. Chociaż ja patrzę raczej ile pali przy 120, 140,160 - jest jak ba bezyne ok. Ps dzisiaj jechałem 120-160 z przewagą 160 - trasa i wyszło 8.3 l
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Emipat skomentował(a) Hugo wpis na blogu w Darmowy dekoder VIN Audi
WAUZZZ4G6CN049233 -
Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ
michal1999 odpowiedział(a) na kamil7361 temat w 1.8T
Warto zainwestować w te firmy? -
2 generacja ma duzy korek wlewu oliwy a 3 gen. mały od razu widac
-
to jest to samo
-
Wariuje oświetlenie i alarm w Audi A4 B5
pawelwerhi odpowiedział(a) na pawelwerhi temat w Audi A4 B5
Nie no na drugi zdjęciu osad po wodzie, zjedzona cyna koło plusa. Na białej pokrywie mam urwany kawałek uszczelki. Po wyciągnięciu pompki można autem jeździć? -
To nie korozją tylko kalafonia po lutowaniu. Natomiast na pierwszym zdjęciu o ile dobrze widzę to osadził się grafit z wirnika. Wyczyścić i jeździć obserwować
-
Audi News
-
- 1 odpowiedź
- 381 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 589 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 584 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 481 wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 1331 wyświetleń
-
-
Tematy