Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Witam planuję zmianę sprężyn w swoim B8 z zawieszeniem 1BV na H&R -30mm lub -40mm. Może zna ktoś temat poleci coś podpowie ewentualne zdjęcia jak to siedzi w tym setupie. Bo nie powiem chciałbym zejść z wysokości, spas musi być.
  3. Dzisiaj
  4. Dzięki, o to chodziło.
  5. Masz hamulce przód 1LC i tył 1KD, takich szukaj.
  6. Proszę, w załączeniu.
  7. Sorry Radek ale gwarancje to on daje niby na co? Chyba na zapłacenie podatków 🤭
  8. AWX, AVF - te same silniki. AWX jest połączony z 5 biegową skrzynią biegów, a AVF z 6 biegową. Największe bolączki silnika: 1. wycierający się wałek rozrządu 2. awarie pompy tandemowe 3. dwumasa 4. turbina 5. EGR 6. głośna praca No i pompowtryski, ale w większości przypadków jeżeli korzystało się z dobrego oleju i paliwa znanego pochodzenia to powodem fałszywej diagnozy jest listwa elektryczna pompowtrysków która znajduje się pod pokrywą zaworów. Sam posiadam AWX, który jest w rodzinie od bodajże 2005 roku. Samochód miał 5 awarii w ciągu całej eksploatacji. A tak to tylko wymiana oleju co rok, nigdy nie zdarzyło mi się nawet dolewać oleju w międzyczasie. Bo pomiędzy wymianami oleju znika tylko nieznaczna ilość oleju. Awarie które na pewno miałem: 1. padła dwumasa 2. wymieniona listwa pompowtrysków 3. wytrącenie parafiny jak samochód nie był jeżdżony 4. dostanie się ropy do oleju po wymianie pompy tandemowej. Wymieniłem luka na boscha że względu na króciec. (potem wróciłem do luka jak olej zaczął być rozrzedzany). 5. zalanie przekaźników obok ECU w podszybiu i na skutek tego brak działania pompy paliwa w baku.
  9. https://allegro.pl/oferta/wzmacniacz-sony-xm-n502-500w-2kanaly-16069010579 a ten?
  10. Czy mógłbyś podesłać jakiś za podobną cenę? Bo zielony jestem w tym temacie:/
  11. Wszystkie w większości to takie same zajeżdżone padaki więc bez różnicy. W b7 był już chyba dpf i taka różnica. Wszystkie jednym ch... robione Avf ma bodajże sprzęgło 240mm , a nie 228.
  12. Za słaby. Ten sub ma moc 350 RMS Ściągnij sobie dane ze strony producenta suba i dobierz odpowiedni wzmacniacz. Zwróć uwagę na impedancję suba względem połączenia.
  13. Prawidłowo. Z reszta jakby coś niedomagało to nie byloby korekt koło zera na pb. Lpg do regulacji jak to w 99% takich przypadków.
  14. Czemu? Mógłbyś podesłać wzmaka który opanuje tego suba?
  15. Modyfikacji ciąg dalszy. Obraz z telefonu na rnse? Czemu nie 🤑
  16. Ktoś tam musiał w zakim razie już grzebać.
  17. W sterowniku ABS nie ma błędów. Kodowanie masz moim zdaniem prawidłowe. Możliwe, że akumulator pada. Sterownik ABS jest wrażliwy na spadki napięć.
  18. Udało się znaleźć rozwiązanie a mianowicie problemem faktycznie było zwarcie. Zwarte były przewody prowadzące do diody oświetlającej pokrętło od nawiewu przy kierowcy wystarczyło przylutować na nowo przewód i oświetlenie wróciło. Przy sprawdzaniu wiązki okazało się ,że przewody były ciepłe do tego można było usłyszeć lekki bzyk z tego miejsca.
  19. Brake na fisie świeci. ABS i ESP na blacie też świeci Jest jakiś manual który opisuje jak zakodować ESP 8.0 ? Bo nie mogę znaleźć
  20. Witam mam pytanie jaki kod silnika 1.9TDI jest najlepszy i jakie były ewentualne jego problemy ?
  21. Ten który wysłałem powyżej który jest wkręcony do półki za tylnim oparciem
  22. Tzn? co chcesz podpiąć do tego wzmacniacza?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...