Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. W przypadku gdy DPF Twojego auta jest w dobrej kondycji (właściwe przepływy spalin, filtr nie stawia za dużych oporów) nie zawracaj sobie głowy niedokończonymi procesami regeneracji. Bądźmy szczerzy - ile jeżeli w ogóle, tego paliwa może przejść do misy w chwili gdy gasisz silnik i przerywasz proces ? Paliwo przedostaje się tam z innej przyczyny, niż zatrzymanie pracy silnika. Oczywiście nie radziłbym zaprzyjaźnić się z tym "procederem" i nie nadużywać go. Nie zastępuj też normalnego procesu włączając reg. serwisową - nie służy do tego . Cóż zdążyłem się już do tego przyzwyczaić ale masz całkowicie rację - brak informacji o przeprowadzanym procesie regeneracji uważam za duży błąd ze strony producenta auta. Rozumiem dlaczego tak zadecydowali od pierwszych produkowanych aut z DPF ale ustanowienie co najmniej info (kontrolka, inf tekstowa etc.) byłoby jak najbardziej przydatne kierowcy. A co do diesel-krótkie odcinki ...- mam diesla, jak w avatarze z odpowiednim przebiegiem, używam go "nieprzepisowo", czy mam z tego tytułu niespodzianki w postaci mniej lub bardziej poważnych usterek ...? Nie mam, tfu, tfu. O DPF dbam, EGR i dolot nadspodziewanie czysty, a w porównaniu do 2.0...nie ma sensu porównywać. Zadowolony
  3. Chłopy dajcie se na luz, do sprężyn trzeba mieć ściągacze bo inaczej nic nie zrobisz
  4. Monk_00

    Uwaga na sprzedawcę

    Masz ewidentnie jakiś problem z czytaniem, wezmę pod uwagę że jest weekend.. 👍
  5. Dzisiaj
  6. Lutek1985

    Kompresor doladowania

    Witam,mam pytanko odnośnie kompresora doladowania w a7 c7 3,0tfsi 333km.2017rok. Mianowicie wydaje mi się ze jest uszkodzone sprzegielko doladowania.Mianowicie nie raz sobie szarpnie i to nie przy zmianie biegu tylko jadąc 60 na godzinę odejmę troche gazu i ponownie dodam i jest delikatne szrpniecie.spotkaliscie się może z takim objawem lub wiecie jak sprawdzic sprzegielko kompresora czy jest dobre czy zuzyte?Pozdrawiam Przemo.
  7. Czyli tego też nie potrafisz Mam za ciebie poszukać?
  8. Oczywiście, że użyłem wyszukiwarki zanim założyłem temat i niestety albo ona nie działa właściwie, albo nic nie ma. A Ty dalej zaśmiecasz...
  9. Mam ale nie lubię się powtarzać. Wszystko opisałem wielokrotnie na ten temat na forum, tak że użyj wyszukiwarki, a znajdziesz odpowiedzi na zadane pytania...
  10. Jesteś pewny, że tak jest? Jest to temat rzeka, trzeba by uwzględnić produkcje tej całej ekologii, baterii do elektryków, etc., póki co nie ma to większego sensu... VW 15 lat temu zbudował auto które potrafiło spalić tylko 1l na 100km, czy to nie byłoby bardziej ekologiczne?! W dodatku 3/4 świata ma w d*pie ten cały zielony ład, więc to że my będziemy pili napoje z papierowej słomki niewiele zmieni, jeżeli sprawia Ci to przyjemność to proszę bardzo... Myślę, że nie ma sensu dalej dywagować, bo możemy tak w nieskończoność... Jeżeli masz jakąś merytoryczną odpowiedź na główny temat, to z chęcią wysłucham, jeżeli nie, to prosiłbym abyś dalej nie komentował... Myślę, że ten temat dotyczy i nurtuje wiele osób, więc nie chciałbym żeby zrobił się tu śmietnik.
  11. Racja, głupi ja 😂 W sumie turbo mam po regeneracji gdzieś od 8-9 miesięcy ale wiadomo że zawsze coś może pójść nie tak. A tłumik i tak muszę wyjąć bo pękła mi złączka elastyczna, to wyjmę z katem i spróbuję to zweryfikować jak tylko chwilkę czasu będzie.
  12. Możesz, ale nie jest to auto na tylko jazdy do sklepu (krótkie odcinki). Ciesz się, że tak się rozwinęła technologia, być może da między innymi i Tobie szansę na długie życie bez chorób. Chyba, że wolałbyś wdychać w nieskończoność spaliny jak ze starego W124 200D?
  13. Aha czyli kupując diesla, nie mogę podjechać do sklepu? Mam od razu zapierdzielać 1000km? żeby dpf mógł się spokojnie wypalić. Z cały szacunkiem dla Twojej wiedzy, ale muszę się z Tobą nie zgodzić, producenci aut po prostu olali ludzi a poszli tylko w wyniki z rury wydechowej. Diesel skonstruowany był, żeby osiągnąć większą sprawność silnika, co za tym idzie żywotność, nie ma znaczenia krótkie czy długie odcinki, stare mercedesy potrafiły klepać 1-2mln km, a dzisiejsza pseudo ekologia potrafi zabijać silniki nawet przy 100tys km.
  14. Smarowałes oringi olejem ? Jak tak to załóż dźwigienki i obroc kilka razy wałem, potem wyreguluj PDki i jeszcze raz obroc wałem, sprawdź regulacje i dokręć śruby od PDków
  15. Kolego Diesel skonstruowany był z myślą o profilu jazdy na dłuższe odcinki a nie jazde wokół komina. Kupiłeś nieodpowiednie auto do Twojego profilu jazdy. To tak jakby przeprowadzić się do Zakopanego i narzekać, że 7 miesięcy w roku musisz odśnieżać.
  16. To nie jest kwestia narzekania czy nie, tylko kwestia jak z tym żyć. Jakby częściowo rozumiem sens tej ekologii, zwłaszcza w większych miastach, ale nie rozumiem podejścia producentów do tematu, chociażby dlaczego auto nie informuje nas że aktualnie jest wypalany DPF?!! Dlaczego nie odlicza szacowanych km do wypalania DPF? Dlaczego przekładana jest ta ekologia nad żywotność silnika? I ostatecznie, nie nie mogłem dobrać inaczej silnika, bo unia nie zezwala na produkowanie silników bez dpf. Nie chcę benzyny, bo duży pali, nie chcę elektryka, bo jest jeszcze bardziej bez sensu niż ta cała ekologia... Mam drugie auto bez DPF i jakoś mogę jeździć, więc czemu tym bym nie mógł?
  17. Zjeździłem wszystkie sklepy motoryzacyjne w Zgorzelcu i tylko Ori mogli mi załatwić. Nawet po zniżkach cena była 50% wieksza jak z internetu
  18. Mogłeś się nad tym zastanowić przy wyborze odpowiedniego auta (silnika) przy zakupe pojazdu, a nie narzekać teraz na ekologię
  19. Witam, zastanawiam się jak to jest z tym przerywaniem wypalania dpf?! Naczytałem się, że paliwo potrafi spływać do oleju, jeżeli jest to prawda, no to jest to prosta droga do zajechania silnika. Jak jadę do pracy, czy do sklepu przecież nie będę stał jak debil i czekał aż ta cudowna ekologia zrobi swoje. Ostatnio jak przerwałem wypalanie, zrobiłem później ponad 100km i nie wznowił wypalania, więc ciężko jest na to się jakoś przygotować. Naszła mnie taka myśl, że jeżeli już musze przerwać, to może zgaszę silnik i po pół minuty odpalę, żeby dopalił ten "nadmiar" ropy, a później np. wymuszę wypalanie przez vcds Generalnie jak to wszystko działa, to nie chciałbym tego usuwać, ale tym bardziej zmieniać życia pod nastroje dpf'a
  20. Podkładki pod wtryskami wymienione zaraz po zakupie, uszczelka pod kopułką również. Ps. Silnik pracuje dobrze, cicho i równo.
  21. Nie wiem czy zamiennik jest dostępny w tej chwili.
  22. Na pierwszej stronie jest link
  23. Jak takie proste sprawy dajesz gdzieś do roboty to nie pisz , że wszystko sam bo to śmiechu warte.
  24. Tu akurat nie jest tak źle, cena konfiguracji mojego Allroada to ponad 232 tysiące, wystawiony poniżej 140, przebieg 63 tkm i jeszcze gwarancja audi prawie rok. Niestety rynek jest zalany powypadkowym szrotem, małe zółte rączki zarzucają swoimi produktami, podatki, ceny żarcia, mediów i opłaty rosną, ludzie trzymają się za portfele mocno
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...